Wie woont er anti-kraak?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

Re: Wie woont er anti-kraak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:54

Ik heb zlef ook korte tijd anti-kraak gewoond en veel vrienden van mij wonen er nog. Ik vind het ideaal, het waren vaak de prachtigste gebouwen en je had zeeen van ruimt.

De nadelen die hier geschreven worden kloppen allemaal maar het is wel een super avontuur en als je jong bent kun je het geld zeker voor andere dingen gebruiken.

Het is de laatste tijd wat moeilijker om op de beste plekjes terecht te komen daarom heb ik ook besloten om het niet meer te doen. Maar heb er een ontzettend leuke tijd beleefd en leuke mensen leren kennen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:23

Een paar vriendinnetjes van mij wonen/woonden ook antikraak. Eéntje in een oud schoolgebouw dat later dienst heeft gedaan als ziekenhuis, en ééntje boven een leegstaande showroom waar een autodealer heeft gezeten. Die heeft dus gewoon een basketbalzaal gemaakt beneden Haha!

Let van tevoren idd wel op of ze verplicht zijn je iets nieuws aan te bieden. Zo niet dan is het toch wel aan te raden om zelf steeds te blijven uitkijken naar iets anders, anders kun je letterlijk binnen 3 weken op straat staan.

Overigens heb je ook bij kraak meer rechten dan je denkt en in sommige gevallen kan dat ook nog best wat zijn Ja

Dit is een handige link met de rechten die je hebt als (anti-)kraker:

http://www.iisg.nl/~staatsarchief/archi ... rchidx.php

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:48

hmm best intresant allemaal om eerlijk te zijn

heb geen tijd alle links door te lezen nu ds vandaar ik post
als ik bookmark vergeet ik het weer

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:32

en moeten jullie dan huur betalen of krijg je er geld voor of hoe zit dat allemaal?