Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meis, wees trots op jezelf! Je bent beter af!

Als je nog eens in de problemen komt luister dan is naar het liedje: Before he cheats - Carrie Underwood, kun je ook wel wat inspiratie uithalen miss...

Loveable schreef:Geweldig gedaan meid!Als je nog eens in de problemen komt luister dan is naar het liedje: Before he cheats - Carrie Underwood, kun je ook wel wat inspiratie uithalen miss...
ThaGirl schreef:hahahhahahah super gedaan!! Vooral die 'ik ben niet zo'n prater!'
Ik zie het echt al helemaal voor me

Skitter schreef:Haha die heb ik laatst op de radio gehoord, is inderdaad een grappige nummer!! En heel toepasselijk!

Loveable schreef:Skitter schreef:Haha die heb ik laatst op de radio gehoord, is inderdaad een grappige nummer!! En heel toepasselijk!
Haha ik zie dat je in de VS woont, ik ken het liedje ook idd van mijn vakantie in de VS een paar weken geleden. Hier in NL heb ik hem nog niet gehoord eigenlijk
Hier hebben ze ook nog een zo'n radiozender die alleen country draait. Ben normaal gesproken eigen geen ven van maar ja op mn werk zijn ze dat wel
Maar was inderdaad een grappig nummer en heel toepasselijk bij de TS haar verhaal
Maanling schreef:Haha! Wat een aktie! En wat een s*kkel!
1. Ik ken helemaal geen Nikita!
2. Ik ken d'r wel maar heb niets gedaan!
3. Ik ken d'r EN ik heb ook een beetje met haar gezoend!
4. ………..
Jaja…
Misschien kun je hem nog eens fijntjes laten weten dat je het nou niet bepaald om Nikita hebt uitgemaakt maar dat je hem over het algemeen al niet meer zag zitten.

voelt zich dus duidelijk betrapt en goed l*llig! Wat raar trouwens dat ie nu je ex erbij gaat halen.....
Maar goed dat je het hebt gedaan; hem het nog even onder zijn neus wrijven, goedzo! Hopelijk kun je het nu goed afsluiten in je hoofd.
.. Ik heb inmiddels nog 3 a 4 smsjes gehad en in zijn laatste smsje stond: ''Ok k wil gewoon dat je me schatje ben, geloof dat is wat ik nu weet k hou echt van je ken nie stoppen met denken an je geloof me aub laten we praten j bn me ware dat weet ik zkr. ken alles uitleggen x jer. sms aub want k kan niet slapen anders X
), maar ook enigzins gekwetst bent door zijn stikeume actie met die N.
Maar je hebt het geweldig afgehandeld zo...en lekker verder blijven negeren die smsjes!!