Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

babbeloe

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:20

ROFL ROFL zou me echt kapot lachen denk ik als ik dat zou zien.... maar als ik er idd achter kwam dat ie dat vaker deed nja dan zal ik er wel over na gaan denken ... echt waar kerels ....... ze zijn gewoon niet te snappen

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:20

Ik moet wel bekennen dat ik een dames-paardrijbroek heb. Maar dat was meer omdat ik geen zin had om 100 euro meer te betalen alleen voor een labeltje met een H erop.

@Suusiej: ik snap die ouders niet! Goed dat ze hem het huis uit schoppen, maar laat hem dan een tijd alleen wonen... Dan leert ie alles vanzelf wel...

Ook zo erg: ouders die dan de was van hun kinderen blijven doen... zucht...
Snappen die ouders dan niet dat ze zelf ook een keer dood gaan en dat hun kinderen zichzelf dan moeten kunnen redden?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:21

eertjuh22 schreef:
heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan.. Knipoog
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36.. Bloos!
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen Nors opkijken

ROFL Dit is wel echt heeeeeeeeel bizar!! Waarom doet iemand zoiets, ik bedoel dat hij dan ook nog jouw kleding en schoenen pakt die veel te klein zijn Clown
Als ik mijn vriend zo zou aantreffen zou ik echt aan de grond genageld staan en de eerste 5 minuten niets kunnen uitbrengen denk ik Vork Nagelbijten / Gniffelen Wat ik daarna zou doen, geen idee!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:21

arno8 schreef:
Ik moet wel bekennen dat ik een dames-paardrijbroek heb. Maar dat was meer omdat ik geen zin had om 100 euro meer te betalen alleen voor een labeltje met een H erop.

dat is toch niet erg? ik heb namelijk 2 herenrijbroeken Clown

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:22

@ arno8 ik heb me net weer opgeraapt nadat ik van mn stoel was gevallen van t lachen om je profiel
had een deel van de foto's al ns gezien op bokt maar echt geweldig, briljant!
en eigenlijk ook gewoon o zo waar...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:22

Haha idd arno8, ben het zo met je eens!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:23

arno8 schreef:

@Suusiej: ik snap die ouders niet! Goed dat ze hem het huis uit schoppen, maar laat hem dan een tijd alleen wonen... Dan leert ie alles vanzelf wel...

Ook zo erg: ouders die dan de was van hun kinderen blijven doen... zucht...
Snappen die ouders dan niet dat ze zelf ook een keer dood gaan en dat hun kinderen zichzelf dan moeten kunnen redden?

Tja sommige ouders... Ik ken een jongen waarvoor zijn ouders een huis kochten toen hij ging studeren, maar dan mocht hij geen wasmachine, want hij moest ieder weekend naar huis, en als zijn was vuil was moest hij wel. Clown Het meest bizarre vind ik nog dat hij dat allemaal prima vind, en dat dus tot zijn 27e!!!!! heeft gedaan Slapen Frusty

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:25

Bloos! Dat méén je niet, bahbah haha

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:25

arno8 schreef:

zijn ouders waren vreselijk werkelijk waar, zijn zusje was destijds in Engeland voor studie
Hij ging toen in haar huis "wonen" om te kijken hoe het was om op zichzelf te zitten
Opzich best een goed idee.
Maar moeders kwam ook daar over de vloer, had zelfs een sleutel en ouwehoerde met de andere mensen die er ook woonden, deed voor iedereen zowat de afwas ( nou waren ze onderling ook collega's ze werkten bijna allemaal in een discotheek en wij ook regelmatig)

Ze deed nogsteeds de was of ze haalde zijn was op en deed die thuis, hij at 9 van de 10x gewoon na het werk thuis, douchte zich en ging dan na het flatje van zn zus. het schoot gewoon niet op

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:27

Dat is gewoon aartslui
Daarnaast kan ik het m niet kwalijk nemen, scheelt je een hoop geld. Waarom zelf doen als iemand anders het ook kan doen Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:30

ow mijn ex is ook zo hoor!
die is 9 jaar ouder dan ik, toen we wat kregen met elkaar waren we 20&29 of nee ik was nog net 19 en hij nog net 28 toen we voor t eerst zoenden geloof ik
maargoed, toen woonde hij nog thuis(later bleek dat hij ivm gokverslaving zn spaargeld eerder kwijt was geraakt dus ja dan is uit huis gaan ook niet zo makkelijk meer Clown )
later kocht hij een appartement in Belgie, en stond een wasmachine&een droger en in dat jaar/1,5 jaar dat hij er heeft gewoont zijn die dingen amper aangeweest...alleen door mij!!
hij moest nml van zn moeder zn was bij haar brengen voor ie ging werken en haalde het dan gewassen&gestreken weer op na het werk
Later gingen we officieel samenwonen, kochten een huis in dezelfde woonplaats als zn ouders&zn werk
t liefste had zn mama zn was toen nog gedaan maargoed, het verhaal gaat verder
In de kleine 3 jaar dat we daar samen woonden heeft hij misschien 2x de wasmachine aangedaan of nee, hij gooide soms als de was klaar was het in de droger en kreeg het dan voor elkaar om mn kleren die dus níet in dr droger mochten goed te vern**ken dus hij moest er vanaf blijven van mij
inmiddels was hij dus de 30 al voorbij!!!

Nu is hij 34, zn vriendin(zit hier ook op bokt touwens Knipoog ) is 20 en hij moet haar gewoon vragen hoe de wasmachine werkt hahaha

en zn mama poetst iedere week heel zn huis sinds ik bij hem weg ben
Scheve mond

en dan ben je dus 34 jaar oud!!!!!!!

nee zoeentje hoef ik er niet meer Nagelbijten / Gniffelen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:30

jah zo denken ze indd, maar zo worden ze oowk niet volwassen daarin

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:36

das wel heel erg hej 34 jaar zeg Nagelbijten / Gniffelen

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:37

Mirjammie schreef:
eertjuh22 schreef:
heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan.. Knipoog
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36.. Bloos!
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen Nors opkijken

ROFL Dit is wel echt heeeeeeeeel bizar!! Waarom doet iemand zoiets, ik bedoel dat hij dan ook nog jouw kleding en schoenen pakt die veel te klein zijn Clown
Als ik mijn vriend zo zou aantreffen zou ik echt aan de grond genageld staan en de eerste 5 minuten niets kunnen uitbrengen denk ik Vork Nagelbijten / Gniffelen Wat ik daarna zou doen, geen idee!

je gaat dan wel even alles op een rijtje zetten Knipoog
en dan kom je erachter dat het toch niet gaat werken als jij zich zelf steeds in jou kleren propt Clown en er ook dus niet van plan was om er mee te stoppen Knipoog

na dat het uit was, heb ik van hem veel bizarre verhalen gehoord.. (hoort altijd achteraf de ergste verhalen natuurlijk) Knipoog

hij heeft nu een vriendin die ook op bokt zit, maar bijna nooit inlogd Knipoog zij weet ervan en vind het best dat hij het doet Clown zij heeft ook meer de maat kleren als dat hij heeft dus dat zal beter passen Schijnheilig

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:40

Eertjuh22; was het de man op de eerste foto uit je profiel?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:42

eertjuh22 schreef:
je gaat dan wel even alles op een rijtje zetten Knipoog
en dan kom je erachter dat het toch niet gaat werken als jij zich zelf steeds in jou kleren propt Clown en er ook dus niet van plan was om er mee te stoppen Knipoog

na dat het uit was, heb ik van hem veel bizarre verhalen gehoord.. (hoort altijd achteraf de ergste verhalen natuurlijk) Knipoog

hij heeft nu een vriendin die ook op bokt zit, maar bijna nooit inlogd Knipoog zij weet ervan en vind het best dat hij het doet Clown zij heeft ook meer de maat kleren als dat hij heeft dus dat zal beter passen Schijnheilig

ahum volgens mij ook best apart iemand Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:43

Of iemand accepteren zoals hij is Haha!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:43

nee, dat is mijn vriend Knipoog
ik zet van mijn ex zeer zeker geen foto in mijn profiel Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:46

Haha ik vroeg me al af Tong uitsteken

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:48

maare.. mijn reden staat vast wel met stip op nummer 1 Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:49

Met kort daaropvolgend je vriend in bed vinden met iemand anders ed

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:52

nou die had ik persoonlijk de deur uitgeschopt, en hij ... oooh daar verzin ik wel wat op

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:52

als ze dat bij mij zouden doen, dan is zijn aanhangsel niet veilig meer.. eraf met dat hele spul Clown

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:53

Hmmm... ergens kan ik wel begrijpen dat mannen de was niet willen doen als ze een vriendin hebben Haha!

Toen ik op mezelf woonde, was het bij het opvouwen van de was:

T-shirts op het stapeltje T-shirts, broeken op het stapeltje broeken, truien op het stapeltje truien...

Nu is het voor mezelf hetzelfde, maar voor m'n vriendin:

shirts met mouwtjes zus bij de shirts met mouwtjes zus, shirts met mouwtjes zo bij de shirts met mouwtjes zo, met uitzondering van shirts die een inkeping hebben bij de hals, maar als ze naast die inkeping ook nog een franje bij de decollete hebben, moeten ze op stapeltje Y, tenzij ze blauw zijn, dan moeten ze op stapeltje X, maar als ze blauw zijn en van katoen, dan toch liever op stapel Z.

En dan heb ik het nog niet over de broeken, truien, rokken etc. gehad.

Dat was toch iets teveel gevraagd voor mij, dus nu vouw ik de was, gooi alle T-shirts op een hoop, alle broeken op een hoop, leg ze voor haar kast en dan mag ze het zelf uitzoeken Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:58

Ik maakte het uit toen hij na een paar dates mij op kwam halen en in geuren en kleuren aan mijn ouders zat te verkondigen dat we kindertjes zouden krijgen en gingen trouwen Clown

Ik heb het ook een keer uitgemaakt ivm drugsmisbruik, dat vond ik nog wel het ergste.