Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eertjuh22 schreef:heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan..
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36..![]()
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen
arno8 schreef:Ik moet wel bekennen dat ik een dames-paardrijbroek heb. Maar dat was meer omdat ik geen zin had om 100 euro meer te betalen alleen voor een labeltje met een H erop.
arno8 schreef:Ik moet wel bekennen dat ik een dames-paardrijbroek heb. Maar dat was meer omdat ik geen zin had om 100 euro meer te betalen alleen voor een labeltje met een H erop.
@Suusiej: ik snap die ouders niet! Goed dat ze hem het huis uit schoppen, maar laat hem dan een tijd alleen wonen... Dan leert ie alles vanzelf wel...
Ook zo erg: ouders die dan de was van hun kinderen blijven doen... zucht...
Snappen die ouders dan niet dat ze zelf ook een keer dood gaan en dat hun kinderen zichzelf dan moeten kunnen redden?
arno8 schreef:@Suusiej: ik snap die ouders niet! Goed dat ze hem het huis uit schoppen, maar laat hem dan een tijd alleen wonen... Dan leert ie alles vanzelf wel...
Mirjammie schreef:eertjuh22 schreef:heb ook al mijn kleren van toen de deur uit gedaan..
hij had zelf best een dikke pens en hij propte zijn lijf in mijn maatje 36..![]()
hij propte zelfs zijn voeten in mijn open zomerschoenen
Dit is wel echt heeeeeeeeel bizar!! Waarom doet iemand zoiets, ik bedoel dat hij dan ook nog jouw kleding en schoenen pakt die veel te klein zijn
Als ik mijn vriend zo zou aantreffen zou ik echt aan de grond genageld staan en de eerste 5 minuten niets kunnen uitbrengen denk ik![]()
Wat ik daarna zou doen, geen idee!
eertjuh22 schreef:je gaat dan wel even alles op een rijtje zetten![]()
en dan kom je erachter dat het toch niet gaat werken als jij zich zelf steeds in jou kleren propten er ook dus niet van plan was om er mee te stoppen
![]()
na dat het uit was, heb ik van hem veel bizarre verhalen gehoord.. (hoort altijd achteraf de ergste verhalen natuurlijk)![]()
hij heeft nu een vriendin die ook op bokt zit, maar bijna nooit inlogdzij weet ervan en vind het best dat hij het doet
zij heeft ook meer de maat kleren als dat hij heeft dus dat zal beter passen