Diergeneeskunde Antwerpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

linsey

Re: Diergeneeskunde Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:56

Ik ben weer terug van vakantie!! Misschien ga ik woensdag naar Antwerpen om bij de verkenningsdagen mee te gluren. Bevalt het tot nu toe?

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:05

Hé ik zie dit topic nu pas! Ben benieuwd naar de nieuwe Antwerpenaartjes in spé Lachen

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:13

Tot nu toe bevalt alles prima Haha! helaas had ik te horen gekregen dat ik toch niet meer met de verkenningsdagen mee kon doen aangezien ze nog massale aanmeldingen hadden gehad Verdrietig maar goed dan nog maar een weekje overbrugging Knipoog

Gelukkig doet internet het nu die deed het vorige week nog niet! (vandaar dat ik er ook heel laat pas achter kwam dat ik niet mee mocht doen Tong uitsteken)

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:33

aah jammer! Kom je wel nog donderdag naar verkenningstd? Daar mag je namenlijk gewoon heen gaan! Knipoog Ook voorstellingsronde van de preasidia in het sportopolis kan je gewoon naartoe gaan. Dat is ook aanstaande donderdag om 20.00.

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:15

Heeij, ja dat hoorde ik! Denk het wel even kijken of er iemand mee gaat Knipoog moet je iets speciaals hebben om binnen te komen? studentenkaart ofzo (want die heb ik nog niet :S)

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:25

Spannend, nog anderhalve dag en 'ons' jaar (van de praesidia) begint weer!

Een studentenkaart heb je niet nodig om in de HC binnen te komen nee Knipoog .

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:50

HC? KP bedoel je? Of zijn mijn hersens helemaal uitgeschakeld tijdens de vakantie? Het enigste wat je nodig hebt is 3 euri(dacht ik). Weet je het sporto te vinden? Het is op CMI. Vanuit de voorstellingsronde daar gaan de meeste door naar KP denk ik. En anders ga je gewoon met mij mee. Knipoog

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:32

Hahaha ok dank je beide Haha! ik zal eens kijken wie er meer gaan (en of die de weg weten te vinden) anders laat ik me wel weer horen Knipoog iig alvast bedankt Lachen

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:32

Ja, Sporto/HC, daar is toch de verkenning Knipoog . En dan daarna door naar KP Vork .

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:49

Ach ja, sporto = HC, dat vergeet ik iedere keer. Ben ook niet zo slim. :p

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 11:06

heeij,
was kei gezellig donderdag! vrijdag zijn we nog met een paar mensen v/d overbrugging naar de zoo geweest wat ook heel gezellig was Knipoog

Maar ik had een vraagje heeft iemand van jullie een paard/pony? zo ja wat hebben jullie er mee gedaan? Ik wilde de mijne graag meenemen (iig tot ik mijn rijbewijs heb) maar ik weet geen stal in de buurt iemand van jullie wel toevallig?

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 15:06

Ik heb een paard, en doordeweeks zorgen mijn zusje en moeder (nou ja, eigenlijk vooral mijn moeder) ervoor. In het weekend, op zaterdag en zondag en in de vakanties is het weer helemaal mijn paardje. En soms op vrijdag als ik vroeg thuis ben. Mijn moeder heeft ook aan mij gevraagd of ik hem mee wilde nemen maar dan zou ik of te veel tijd met mijn paardje doorbrengen en te weinig aan mijn studie doen, of ik zou hem ergens op een weitje zetten en dan 1 a 2 keer doordeweeks op hem rijden, maar dat had niet mijn voorkeur. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe fanatiek je bent met rijden. Als je fanatiek bent adviseer ik om iemand te zoeken die je paardje doordeweeks wil verzorgen. Dichtsbijzijnde manege schijnt 40 min fietsen te zijn, maar dat ligt er natuurlijk ook aan waar je woont. Ik weet niet waar dat is of hoe hij heet. Maar het is natuurlijk maar net wat je wilt! Vork
En TD donderdag was idd heel gezellig! Helaas moest ik vroeg weer opstaan anders was ik wel langer gebleven, het schijnt extreem laat te zijn geworden! Haha!

PPD_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:56

Haha dank je! Opt moment wordt hij iedere dag gelongeerd.... door mijn ouders en af en toe rijd mijn zus hem maar die heeft ook niet zoveel tijd. Verder is het lastig om iemand te zoeken ik ben heel kieskeurig en mijn paard is best moeilijk Knipoog (hebben al een paar mensen op gereden en die konden er niet veel mee :S )
Ik wil denk ik proberen om hem mee te nemen iig tot ik mijn rijbewijs heb (dan probeer ik zoiezo wat vaker naar huis te gaan) Maar ik zal eens rondkijken Lachen (ben vrij fanatiek met rijden en dat wil ik graag zo houden als het mogelijk is haha Tong uitsteken ) en tis goede ontspanning, maar dan moet het niet te ver zijn natuurlijk!

Ik was ook wat eerder naar huis gegaan op de TD (half 4/4 uur) Want we gingen de volgende dag dus naar de dierentuin dus kon niet al te lang uitslapen haha

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:01

Alberdienst op Linkeroever ligt tamelijk goed voor jullie, anders moet je zoeken naar iemand met een buitenbak in Mortsel of omstreken.

TD was idd gezellig, ook vroeg naar huis gegaan omdat ik moest werken de dag erna. Dinsdag weer Vork .

Linsey, ben jij nu quaestor of cantor, ik was aan het twijfelen?

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 01:05

quaestor, onze cantor is Claudia, ik = NL, zij = Be Knipoog Pff.. eindelijk klaar met voorbereidingen voor openingsdag, mijn bedje ziet er zo zacht uit...
tot morgen iedereen!

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:41

Mijn bedoeling is ook om naar Antwerpen te gaan als ik hier niet ingeloot wordt. Is het toelatingsexamen trouwens erg zwaar?

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:07

Er is geen toelatingsexamen Haha! Alleen voor geneeskunde, tandheelkunde en wat andere studies misschien...

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:20

Okay, dat is mooi, ik had van m'n decaan vernomen dat er dus wel een toelatingsexamen is. Is dit afgeschaft of nooit geweest?

linsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:21

Voor zover ik weet is die er nooit geweest.. misschien in een ver verleden. Maar ik denk dat je decaan niet zo goed op de hoogte is. :p Zoals de meeste decanen...

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:49

Hallo allemaal, ik weet dat deze topic erg oud is. Maar is er iemand die dit jaar gaat beginnen aan dierengeneeskunde in Antwerpen?