God. Dat vind ik zo'n achterhaald gedoe.
Maar dat is weer een heel ander verhaal. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Es79 schreef:Heel erg offtopic dan maar!
Slimmerik, meldt je aan als moderator!
shadowflower schreef:heej es ^^ leuk dat je komt kijken ..... ik deel je mening over slimmerik. als mensen interesse tonen in een reading geef ik ze info .... anders houd ik mijn mond ... t is niet dat ik in elke hoek van bokt mijn naam versprijd maar als mensen zich er in intereseren
shadowflower schreef:via mail is ok ... zo doe ik het altijd
daantjuhhh schreef:Es79 schreef:Heel erg offtopic dan maar!
NEEE.. alsjeblieft niet... ik denk niet dan bokt er dan op vooruit gaat helaas!
shadowflower schreef:jup .. dier is dier he .. of ik nou n hinnikend paard aan de lijn heb of een blaffende hond .. ^^
nu even normaal .. ja ik doe alle dieren . ook overleden behalve reptielen omdat ik daar een fobie voor heb ... '
nu verraad je jezelf natuurlijk al wel he
nu weet ik wie je bent want over het algemeen read ik alleen paarden
omdat ik alleen aanvragen krijg voor paarden 
Ik geloof er in, maar waar ik net zo hard in geloof is dat er ook een heleboel kwakzalvers rondlopen.
(ziet al een dagtaak van 3 dagen voor zich ) gelukkig ben ik liever lui dan moe shadowflower schreef:pas op dat ik niet al je 12736 berichten ga doorzoeken(ziet al een dagtaak van 3 dagen voor zich ) gelukkig ben ik liever lui dan moe
Es79 schreef:Heel erg offtopic dan maar!
..... Maar ik heb dat verzoek al 3 keer afgewezen. Ik wíl geen moderator worden.
Gek hè??
Wil je de rest van de vete per pb doen?
Muzefee schreef:@ slimmerik; Je hebt hier geen eens je mening gegeven en loopt wel MODje te spelen. Laat dan op je minst je mening weten IPV dit topic vol te gooien met; "Ik heb getemt bla bla."
Vóórdat ik zoiets zou beweren zou ik éérst de moeite nemen terug te lezen
Es79 schreef:Wat betreft dat Slimmerik getemd heeft!
Je plaatst niets in dit topic en dan kom je even binnenvallen!
Het gaat toch over dit onderwerp en deze mensen zijn geintresseerd!
En ik heb getemd omdat er hier gewoon wat klanten geworven worden. Mij is al vaker opgevallen dat de zgn. "readers" hier gebruik van gaan maken in dergelijke topics. Dat soort dingen kunnen per pb nl.