Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Shet schreef:Zo lastig lezen zijn haar teksten nou ook weer niet.Wat zou het jou voor extra tijd kosten??3 sec?
Hoe vervelend dat voor je zoon ook is, het staat los van hoe je wel of niet op Bokt reageert.Citaat:Onze zoon moet nu worden aangemeld bij een stichting waar hij dan nog meer testen gaat krijgen en inmiddels heeft hij er al een half jaar opzitten met wekelijkse testen,dus praat niet over "tijd".
Citaat:Maar goed sommige mensen willen gewoon geen rekening houden met anderen terwijl dat toch niet zo moeilijk is?
Citaat:Iedereen kan volgens mij het verschil zien tussen msn taal of dyslectisch zijn.
lolaaatjuhh schreef:Ik heb ook een lichte vorm van dyslectie, maar ik probeer zo goed mogelijk ABN te typen. Ik heb vooral moeite met, t,d,dt,e,en das soort dingen
chevax schreef:En heel vaak als je de mensen aanspreek op "ow okeej dan" roepen ze plots "maar ik kan er niks aan doen, ik ben dyslectisch". En dáár kan ik me ontzettend aan ergeren. Mensen die dat echt hebben, daarvan kan ik me voorstellen dat het knap vervelend is. Maar al die mensen die te lui zijn om fatsoenlijk te typen en het dan maar over die boeg gooien? Daarmee zorgen ze ook nog eens dat het begrip voor mensen die écht moeite met lezen en schrijven hebben langzaam wegebt.
Ethelate schreef:Zelf ook een dyslexie verklaring en irriteer mij vreselijk aan mensen die roepen dat ze dyslexie hebben maar nog nooit getest zijn.