Als mijn eigen vriend er een aan zou hebben, zou ik het minder leuk vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Girl007 schreef:pussy's for sale vind ik ook niet kwetsend te noemen dat vind ik ook grappig idd.. Maar hier word ik eigenlijk gewoon met een omweg prutsmuts genoemd...
Als hij m aan wil doen, moet ie zelf weten toch?? Er zijn zoooooveel shirts met dit soort teksten en ik denk dat weinig mensen ze echt serieus nemen... Ik zou het iig zeker niet op jezelf betrekken, je weet toch wel beter neem ik aan? Bedoel als het verder in je relatie goed zit, weet je toch dat je niet zijn h*er bent, maar dat ie echt om je geeft..

Ik zou het daarom ook niet fijn vinden als mijn liefje in zo`n ding liep... Tinkerloos schreef:Ik zag een tijd geleden een stel lopen,de een had als opdruk op zijn shirt staan: I'm with the bitch,
en zij had als opdruk: the bitch.
Kijk,daar kan ik de humor wel van inzien hoor,da's lachen!
Anthea schreef:Als hij 22 is dan is hij toch wel volwassen genoeg om zelf te kiezen wat hij aan doet....
Qimm schreef:Tinkerloos schreef:Ik zag een tijd geleden een stel lopen,de een had als opdruk op zijn shirt staan: I'm with the bitch,
en zij had als opdruk: the bitch.
Kijk,daar kan ik de humor wel van inzien hoor,da's lachen!

LimaGentle schreef:excuses aanbieden aan je ouders voor een stom t shirtje?? het moet niet gekker worden zeg..
Relaxed schreef:LimaGentle schreef:excuses aanbieden aan je ouders voor een stom t shirtje?? het moet niet gekker worden zeg..
Haha, je was me voor..
kan mijn vriend hem dragen.. loop ik er wel naast