T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kristie

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:56

Als een ander dat t-shirt aan zou hebben zou ik het nog wel grappig vinden.
Als mijn eigen vriend er een aan zou hebben, zou ik het minder leuk vinden Vork

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:37

Tsjah...Allebei vind ik het een beetje onvolwassen.
Mijn vriend draagt ook tekst-shirts met 'F*ck you very much"...of met plaatjes in die trant...Ja ik zie dr wel de humor van in.Mja ik zou gewoon even met je vriend het er over hebben.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:59

Vervelend dat je vroeger zo gekwetst bent dat je de grap van zo'n shirt niet inziet.
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar het is nog een globale tekst in feite. Stel er had gestaan 'I like big buds' (uuh oid) en je hebt toevallig een dikke kont is het alweer anders, dat is iets wat men kan zien, maar zelfs dan nog, het is een geintje.
Vind wel dat hij respect voor je kan tonen door dat shirt dan niet an te doen als jij met hem bent, dat hij het alleen aan doet als hij met zn vrienden oid is.
Bedoel, als hij shirts met teksten nou leuk vind, vind ik verbieden wat ver gaan, maar in dit geval als het jou pijn doet...heb het er dus over met hem.

Ennuh, een poosje zijn de shirts van De puta madre helemaal in geweest, nee dat zijn fijne teksten waar je mee gezien wilt worden. Maar het is een merk die zo heet, de tekst is straattaal afkomstig uit Colombia, welke je zegt als iemand vraagt hoe het met je gaat..
Probeer je er dus niet al teveel druk om te maken en gewoon met hem erover te hebben.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:26

Ik zag laatst iemand lopen met het shirt 'Fu.ck Heidi'. Hij kan erop wachten; als hij een keer de verkeerde tegenkomt istie zuur. Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:13

tsja t is zíjn lijf, zíjn shirt die híj gekregen heeft van zíjn zus...
wat is jouw rol daar in?
laat hem lekker aantrekken wat ie wil, en vooruit als je het écht niet kan hebben laat het hem dan niet dragen als jullie een date hebben Knipoog
zelf zie ik er de lol wel van in en heb ik ook shirtjes van de Large met grappige teksten erop en zou ik me er niet druk om maken, en niemand neemt die teksten serieus Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:19

Girl007 schreef:
pussy's for sale vind ik ook niet kwetsend te noemen dat vind ik ook grappig idd.. Maar hier word ik eigenlijk gewoon met een omweg prutsmuts genoemd...

nee vind ik dus niet, het shirt is niet speciaal gemaakt met het idee jou er mee te kwetsen en om jo een prutsmuts te noemen
t is gewoon een typisch fun shirt die er fout en héél fout & flauw zijn en naja dat dit niet jouw humor is, daar kunnen je vriend en zn zus toch ook niets aan doen?

komop wie neemt zo'n shirt serieus?
bovendien was het een kadootje van zn zus, weggooien/verbieden te dragen etc is behoorlijk grof richting die zus vind ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:39

Ik zie het probleem ook niet zo... Als hij m aan wil doen, moet ie zelf weten toch?? Er zijn zoooooveel shirts met dit soort teksten en ik denk dat weinig mensen ze echt serieus nemen... Ik zou het iig zeker niet op jezelf betrekken, je weet toch wel beter neem ik aan? Bedoel als het verder in je relatie goed zit, weet je toch dat je niet zijn h*er bent, maar dat ie echt om je geeft.. Ach gut

Wat je wel zou kunnen doen is hem vragen dat shirt iig niet aan te doen als jullie samen iets gaan doen of ergens heen gaan.. Beetje geven en nemen dus... Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:34

Ik vind die shirts ook niks eigenlijk, er zijn maar enkele die echt leuk zijn. Ik begrijp best wel dat de TS zich daar rot door voelt. Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn vriend daar mee zou lopen, heb dat ook tegen hem gezegd en hij koopt ze ook gewoon niet (mede ook omdat hij ze ook niet leuk vind)
Vind het best stom van je vriend dat hij daar dan mee loopt, terwijl jij al hebt aangegeven dat het je kwetst. Ik zal gewoon nog eens met hem gaan praten..

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:58

Ik ken jullie allebei persoonlijk.

Elle, jij laat je ook door zijn vriend k*tbrommer noemen.
Die naam geef je jezelf ook regelmatig.
Dan vind ik dat je om prutsmuts ook niet zo moeilijk hoeft te doen.
Gerard doet dat alleen voor de gein, niet om jou te kwetsen.
Niet zo druk maker om een T-shirt dat hij van zn zus heeft gekregen.
Het is wel zo netjes om iets dat je gekregen hebt wel te dragen.
Ik zou zeggen, koop een: I love his dick-Shirtje of weet ik veel wat.
Niet zo druk maken om een shirt of de tekst erop.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:00

Ik snap het helemaal ja. Als mijn vriend dat zou doen, prima, maar dan vertoon ik me nergens met hem... Je laat je min of meer belachelijk maken... Slapen

Edit: Ik zie ook wel wat in de opmerking van 'Daar moet je je niks van aantrekken', maar toch. Ik heb ook een vriend met een 5uck my d1ck shirt... Ook met die cijfers zo dus. Die vind ik dan wel weer humor...

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:36

TS, het gaat er niet om wat de rest van de wereld er van vindt. Het gaat er om dat jij je er door gekwetst voelt en je niet prettig voelt in zijn bijzijn als hij dergelijke shirts draagt. Dit heb je hem op een fatsoenlijke manier duidelijk te maken. Dan is het vervolgens aan hem hier iets mee te doen of het naast zich neer te leggen en dat is een kwestie van hoe sterk zijn principes zijn - hetzij omdat hij het 'mooi/stoer/vul maar in vindt, hetzij omdat het om een cadeautje ging - versus hoe erg hij het vindt jou hiermee te kwetsen. Maak het hem dus op een rustige manier duidelijk en dan is de bal aan hem. Voor die tijd enorme heisa schoppen heeft imo niet veel zin en leidt alleen maar tot ruzie. Probeer het eerst uit te spreken/praten voor stennis te schoppen.

Wat ik zelf van zulke shirts vind? Mijn type man draagt dat soort duffe zooi niet, maar ieder zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:57

Als hij 22 is dan is hij toch wel volwassen genoeg om zelf te kiezen wat hij aan doet....

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:01

ik vind het ook beetje lichtelijk overdreven dat hij het niet van je mag dragen. En dat je daar dan gelijk zo boos over word.
Je kan het ook gewoon netjes vragen en uitleggen..
Btw, Hij heeft het shirt toch niet voor jou laten maken en niemand gaat dan toch serieus denken dat jij zn prutsmuts bent?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:06

Los van het feit dat jij je hier gekwetst door voelt vind ik zulke shirtjes gewoon te plat Bloos Ik zou het daarom ook niet fijn vinden als mijn liefje in zo`n ding liep...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:08

Die teksten op zo'n shirt moet je met een kilootje zout nemen.
Til er niet te zwaar aan joh,het slaat echt niet letterlijk op jou.

Ik zag een tijd geleden een stel lopen,de een had als opdruk op zijn shirt staan: I'm with the bitch,
en zij had als opdruk: the bitch.
Kijk,daar kan ik de humor wel van inzien hoor,da's lachen!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:10

Tinkerloos schreef:
Ik zag een tijd geleden een stel lopen,de een had als opdruk op zijn shirt staan: I'm with the bitch,

ROFL

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:17

Anthea schreef:
Als hij 22 is dan is hij toch wel volwassen genoeg om zelf te kiezen wat hij aan doet....

16 en 22.. das een aardig leeftijdsverschil.. misschien zit daar het verschil van humor ook wel Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:36

Qimm schreef:
Tinkerloos schreef:

ROFL

dat is leuk ja! Maar de TS voelt zich gekwetst, dus dan ishet al een heel ander verhaal Knipoog

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:52

Tja,je kan alles wel te serieus gaan nemen.
Dan zal het leven er niet vrolijker op worden denk ik.
Ik snap dat ze het niet leuk vind,maar het slaat niet echt op haar.
Het is een grap.

En ik zeg niet dat ze zich niet gekwetst mag voelen hoor,maar ze HOEFT zich niet gekwetst te voelen.. Sigaar

RoxxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:56

Ik zie persoonlijk ook het probleem niet zo. Maar als het je echt zo enorm kwetst moet je het daar gewoon rustig met je vriend over hebben. Hem verbieden (!!!) het shirt te dragen en boos de telefoon ophangen zijn naar mijn mening geen oplossingen.

Dus om op je oorspronkelijke vraag terug te komen wie er nu onvolwassen heeft gereageerd: naar mijn idee ben jij dat in dit geval.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:00

@everybody: M'n vriend en ik zijn er helemaal uitgekomen! We hebben er echt goed overgepraat en ik heb duidelijk gemaakt dat ik me gekwetst voelde. (en mn ouders vinden dit ook eg respectloos en waren het hier ook niet mee eens) Ik heb daarna ook gevraagt of ie ook even zijn excuses aan mn ouders wilden aanbieden en dat heeft ie ook gedaan. Hier ben ik echter heel blij mee want hij ziet nu zelf ook in dat het in ons gezin gewoon niet geaccepteerd word dat vriendlief een t-shirt draag met zulke tekst erop. We kunnen nu gewoon weer lekker verder gaan met onze relatie en verknippen het t-shirt samen. (Dit was echter het idee van mn vriend en mij samen, dus niet zeuren dat ik nu weer de gene ben met een belachelijk idee, dit is ook wat hij wil)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:02

excuses aanbieden aan je ouders voor een stom t shirtje?? het moet niet gekker worden zeg.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:03

Vond je het nodig om je ouders hierbij te betrekken?? Vind eigenlijk dat het iets is tussen jou en je vriend.. niet tussen jou, je vriend en je ouders.. Dan maak je er meteen helemaaal zo'n drama van...
Maar goed, fijn dat het is opgelost.. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:03

LimaGentle schreef:
excuses aanbieden aan je ouders voor een stom t shirtje?? het moet niet gekker worden zeg.. Clown

Haha, je was me voor.. Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:05

Relaxed schreef:
LimaGentle schreef:

Haha, je was me voor.. Knipoog

haha LOL

TS wat voor maat is dat shirtje.. anders geef je hem maar aan mij Tong uitsteken kan mijn vriend hem dragen.. loop ik er wel naast Tong uitsteken