Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:34

Dus; koltrui aan, benen over elkaar en handjes erop.
Degelijkheid here we come *LOL*

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:35

Vue schreef:
Dus; koltrui aan, benen over elkaar en handjes erop.
Degelijkheid here we come *LOL*

Met niets eronder he! Stel je voor dat je ineens jeuk krijgt Bloos

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:41

Ag je kan het maar beter meteen doen.
Ik had ooit eens een scharrel van jaren ouder en na een paar dates ook mee naar bed geweest. Pff verschrikkelijk, als ik daar nou meteen achter was gekomen Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 18:44

nomes schreef:
Maar wat vindt de (mannelijke ?) TS hier dan van??
Tja het wordt al een paar keer gezegd, seks op de eerste date is misschien wel spannend en egostrelend, maar het spannende is er voor beide na de eerste avond wel al af natuurlijk. Kan me voorstellen dat je als man (en misschien als vrouw ook) -zijnde toch niet meer zo geinteresseerd bent dan als je het uitstelt tot een paar weken zodat je elkaar wat beter leert kennen en (wel of niet) verliefd gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:49

het ligt er toch ook maar aan wat je eerste date is....als je(zoals ik met mijn ex die 100 km verderop woonde) "toch al"blijft slapen, ach,dan is het wel wat gemakkelijker...
Maar als je overdag ergens een drankje gaat drinken ofzo, en niet in de buurt komt van een bed/park/auto weet ik veel wat Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:50

SuperPepeijn schreef:
nomes schreef:
Maar wat vindt de (mannelijke ?) TS hier dan van??
Tja het wordt al een paar keer gezegd, seks op de eerste date is misschien wel spannend en egostrelend, maar het spannende is er voor beide na de eerste avond wel al af natuurlijk. Kan me voorstellen dat je als man (en misschien als vrouw ook) -zijnde toch niet meer zo geinteresseerd bent dan als je het uitstelt tot een paar weken zodat je elkaar wat beter leert kennen en (wel of niet) verliefd gaat worden.

Daar heb je zeker een punt, maar wat als het tegenvalt?

Ik zeg altijd: 'met een lekker bekkie maak je kans op een plek in m'n bed, met goede prestaties tussen de lakens maak je kans op een plek in m'n leven'. Easy as that.

Misschien oppervlakkig, maar wel hoe ik erover denk.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:54

Maar op de eerste date weet je toch niet of die wel bij je past, is toch mijn ervaring Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:57

katiavl schreef:
Maar op de eerste date weet je toch niet of die wel bij je past, is toch mijn ervaring Lachen

Nee, maar STEL dat je verliefd wordt op iemand en na een paar weken heb je seks en het valt vreselijk tegen, wat dan? Is voor mij een dikke afknapper, ben geen lerares en aangezien slechte seks 80% is van een relatie... Ik weet het niet hoor!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:58

katiavl schreef:

Mwah, you never get a second chance to leave a first impression Tong uitsteken
Dat hoeft alleen niet altijd de eerste keer al te gebeuren met een piemel, maar dat is aan ieder voor zichzelf Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:59

Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:00

Quellian schreef:
katiavl schreef:

Nee, maar STEL dat je verliefd wordt op iemand en na een paar weken heb je seks en het valt vreselijk tegen, wat dan? Is voor mij een dikke afknapper, ben geen lerares en aangezien slechte seks 80% is van een relatie... Ik weet het niet hoor!

heb je ook een punt Ja denk dat het eigenlijk allemaal heel persoonlijk is sex is bv voor mij niet zo belangrijk . Voor mij is er geen goed of slecht in sex op de eerste date. Vriendinnen van mij doen het ook, ik zou het niet doen.
Maar ben niet van mening dat het minder kans op een goede relatie is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:01

Relaxed schreef:
Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...

Je haalt me de woorden uit de mond Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:02

Relaxed schreef:

'Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken.......... bladiebla'.

Heb ik onlangs gelezen dat daar onderzoek naar gedaan is. Goede seks is 20% van je relatie, slechte seks 80%. Slechte seks heeft een hoop invloed op een relatie Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:05

Quellian schreef:
Relaxed schreef:

Heb ik onlangs gelezen dat daar onderzoek naar gedaan is. Goede seks is 20% van je relatie, slechte seks 80%. Slechte seks heeft een hoop invloed op een relatie Ja

Heb ik ook eens gelezen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:05

Quellian schreef:
Relaxed schreef:

Dat kan op den duur wel zo zijn, maar stel.. Je vind iemand helemaal super en het klikt in alles super. 1e x sex en dat valt dan iets of flink tegen... Ben jij er dan meteen klaar mee?? Als je er samen toch echt voor wil gaan, omdat het op alle gebieden verder wel helemaal super klikt (en je allebei super verliefd bent), dan kan het in bed toch ook beter worden?? Je leert elkaar kennen, weet van elkaar wat je fijn vind en wat niet.. Je kan er toch gewoon over praten??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:06

seks heeft zeker invloed op je relatie,zonder seks imo ook geen relatie....
Maar het kan wel iets minder zijn dan 80%, als het afschuwelijk goede seks is,hahahaha.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:16

ik dacht huh oud topic want zo een had ik mn mening al in gegeven niet zo erg lang geleden..

maar NEE dat is niet funest voor je relatie

weet je wat pas funest is, na een paar dagen/weken/maanden er pas achter komen dattie waardeloos is in bed Bloos
is zonde van je tijd geweest dan Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:18

Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?

spekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:19

bij jongens waarmee ik na de eerste date sex had is het nooit meer van geworden dan een scharrel of one-night stand.. bij me huidige vriend braaf 3 weekjes gewacht... vond het toen wel weer genoeg gewacht... hebben nu samen een huisje en zijn al bijna 4 jaar samen Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:19

katiavl schreef:
Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?

Nee, het kan altijd beter worden. Maar ik vind het beter om te weten na 1 date dan na eerst een half jaar een relatie er achter te komen. Niet dat ik altijd meteen het bed induik. Helemaal niet eigenlijk, wil hem eerst wel beter leren kennen. Maar bij mijn vorige scharrel had ik er beter eerder achter kunnen komen Knipoog

spekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:20

katiavl schreef:

als er niet echt een verandering inkomt na wat tips gegeven te hebben dan zou ik er wel overnadenken... sex speelt een best grote rol binne een relatie vind ik

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 19:22

Quellian schreef:
Ik zeg altijd: 'met een lekker bekkie maak je kans op een plek in m'n bed, met goede prestaties tussen de lakens maak je kans op een plek in m'n leven'. Easy as that.
Dat zijn niet de eerste criteria voor een plek in mijn leven in ieder geval Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:24

Relaxed schreef:
Dat kan op den duur wel zo zijn, maar stel.. Je vind iemand helemaal super en het klikt in alles super. 1e x sex en dat valt dan iets of flink tegen... Ben jij er dan meteen klaar mee?? Als je er samen toch echt voor wil gaan, omdat het op alle gebieden verder wel helemaal super klikt (en je allebei super verliefd bent), dan kan het in bed toch ook beter worden?? Je leert elkaar kennen, weet van elkaar wat je fijn vind en wat niet.. Je kan er toch gewoon over praten??

weet je, ik had dat laatst dus en ik knapte toen volledig op die persoon af...
heb t wel ng paar x geprobeerd maar alles ging tegenvallen en me irriteren, ook dingen in t dagelijks leven verder..
verliefdheid was dus spontaan over en zocht een erg goede scharrel direct weer op(met wie t in bed super klikt maar daar buiten heb ik er niets tegen te melden haha)
dan maar geen relatie hoor!

en erover praten en aanwijzingen geven etc allemaal geduldig gedaan, werd idd wel beter maar klikte op dat gebied niet zoals het kán klikken en ik weet dus met wie dat wel zo is en hoe geweldig het kan zijn
en voor minder dan helemaal naar mn zin ga ik niet meer ben net zo lief single!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:26

SuperPepeijn schreef:
Quellian schreef:
Dat zijn niet de eerste criteria voor een plek in mijn leven in ieder geval Haha!

dat idd niet, maar zonder dat is er sowieso geen kans op een plekje in mn leven Knipoog

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:27

mm verschrikkelijke augurken piemelverhalen enz Knipoog En ff voor the record.. ik heb geen condoom-ziekenkostenverzekering hahaha Knipoog
Eerste date sex... is de spanning er al zo vanaf.. lijkt me jammer haha..