Degelijkheid here we come

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vue schreef:Dus; koltrui aan, benen over elkaar en handjes erop.
Degelijkheid here we come
nomes schreef:Tja het wordt al een paar keer gezegd, seks op de eerste date is misschien wel spannend en egostrelend, maar het spannende is er voor beide na de eerste avond wel al af natuurlijk. Kan me voorstellen dat je als man (en misschien als vrouw ook) -zijnde toch niet meer zo geinteresseerd bent dan als je het uitstelt tot een paar weken zodat je elkaar wat beter leert kennen en (wel of niet) verliefd gaat worden.Maar wat vindt de (mannelijke ?) TS hier dan van??
SuperPepeijn schreef:nomes schreef:Tja het wordt al een paar keer gezegd, seks op de eerste date is misschien wel spannend en egostrelend, maar het spannende is er voor beide na de eerste avond wel al af natuurlijk. Kan me voorstellen dat je als man (en misschien als vrouw ook) -zijnde toch niet meer zo geinteresseerd bent dan als je het uitstelt tot een paar weken zodat je elkaar wat beter leert kennen en (wel of niet) verliefd gaat worden.Maar wat vindt de (mannelijke ?) TS hier dan van??
katiavl schreef:Maar op de eerste date weet je toch niet of die wel bij je past, is toch mijn ervaring
katiavl schreef:Maar op de eerste date weet je toch niet of die wel bij je past, is toch mijn ervaring
Quellian schreef:katiavl schreef:Maar op de eerste date weet je toch niet of die wel bij je past, is toch mijn ervaring
Nee, maar STEL dat je verliefd wordt op iemand en na een paar weken heb je seks en het valt vreselijk tegen, wat dan? Is voor mij een dikke afknapper, ben geen lerares en aangezien slechte seks 80% is van een relatie... Ik weet het niet hoor!
Relaxed schreef:Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...
Relaxed schreef:Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...
Quellian schreef:Relaxed schreef:Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...
'Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken.......... bladiebla'.
Heb ik onlangs gelezen dat daar onderzoek naar gedaan is. Goede seks is 20% van je relatie, slechte seks 80%. Slechte seks heeft een hoop invloed op een relatie
Quellian schreef:Relaxed schreef:Niet iedereen heeft sex (goed of slecht) met zo'n hoog percentage staan in een relatie hoor... 80% om sex lijkt me wel een erg oppervlakkige relatie...
'Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken.......... bladiebla'.
Heb ik onlangs gelezen dat daar onderzoek naar gedaan is. Goede seks is 20% van je relatie, slechte seks 80%. Slechte seks heeft een hoop invloed op een relatie
katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
Quellian schreef:Dat zijn niet de eerste criteria voor een plek in mijn leven in ieder gevalIk zeg altijd: 'met een lekker bekkie maak je kans op een plek in m'n bed, met goede prestaties tussen de lakens maak je kans op een plek in m'n leven'. Easy as that.
Relaxed schreef:Dat kan op den duur wel zo zijn, maar stel.. Je vind iemand helemaal super en het klikt in alles super. 1e x sex en dat valt dan iets of flink tegen... Ben jij er dan meteen klaar mee?? Als je er samen toch echt voor wil gaan, omdat het op alle gebieden verder wel helemaal super klikt (en je allebei super verliefd bent), dan kan het in bed toch ook beter worden?? Je leert elkaar kennen, weet van elkaar wat je fijn vind en wat niet.. Je kan er toch gewoon over praten??
SuperPepeijn schreef:Quellian schreef:Dat zijn niet de eerste criteria voor een plek in mijn leven in ieder gevalIk zeg altijd: 'met een lekker bekkie maak je kans op een plek in m'n bed, met goede prestaties tussen de lakens maak je kans op een plek in m'n leven'. Easy as that.