Leuke dingen binnen een relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lauwie

Re: Leuke dingen binnen een relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:11

toen ik een keer bij hem bleef slapen was het best laat geworden en hij moest s'ochtends vroeg weer werken en kwam om kwart over 12 weer thuis toen lag ik nog te slapen toen heeft hij een ontbijtje voor me klaar gemaakt en kwam het op bed brengen. toen werd ik net wakker Lovers
hij is (bijna) altijd super lief voor me. als ik problemen heb is hij er altijd voor me. toen we nog maar net samen waren voelde ik me vaak rot en hebben we veel gebelt tot 2 uur snachts..
hij kwam ook altijd door regen en wind naar me toe fietsen.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 02:30

Ik las net wat over leeftijd ,maar ik ken mijn man sinds mijn 16 e en op mijn 17 e kreeg ik verkering met hem. Met 19 was ik getrouwd en moeder. Dus je kan wel samen volwassen worden.
Persoonlijk zou ik hem niet zoveel laten rijden voor een blikje drinken en dat zou hij trouwens ook niet doen hoor.
Je moet ook geen misbruik maken van de goedheid van je vriend.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:24

Op het moment even vrij weinig, erger me kapot aan een aantal dingen waarvan hij de 'schuld' bij mij legt -standaard.. Boos!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:28

We hadden 13 mei een jaar ( met daarvoor en lange voorgeschiedenis) En hij heeft een beauty arrangement bij sare in Oldenzaal aan mij kado gegeven. En hij gaat zelf ook nog eens mee!

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:39

alles is leuk! we hebben veel lol, lachen dus super veel samen! af en toe een beetje gezeur.. maarja daar houden we beide niet van, dus dat is dan snel over Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:46

hahaha als er kermis is in heerenveen moet ie altijd persee een beestje voor mij grijpen Clown Gister was de eerste al weer binnen, een poedel met een hartjes jasje en een riempje om Vork
Verder istie altijd heel knuffelig en een held in het sturen van super lieve smsjes Lachen

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:00

Jeetje, zwijmel, zwijmel Kwijl
Wat zijn er toch veel romantische mannen op deze wereld!!!
Dan is mijn mannetje maar saai hoor.
Het enigste wat ik herken zijn de smsjes. Zo af en toe krijg ik een lief smsje.
Daarom twijfel ik ook altijd aan zijn gevoelens voor mij. Hij uit dat helemaal niet.
Mmmm, wakker worden met een roos naast je in bed Tong uitsteken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:15

Op mijn 16e verjaardag werden onze kozijnen aan de buitenkant geverfd, en toen was mijn vriend om 6 uur 's ochtends via de stijgers (van die schilders) op mijn balkon geklommen, hij loopt me kamer binnen, maar ik zat al beneden Huilen van het lachen . Ik was te nieuwsgierig wat ik voor mijn verjaardag ging krijgen en kon niet meer slapen, die arme jongen.
Hij is er altijd voor me, hij beschermt mij, heeft mij meer zelfvertrouwen gegeven. Tenminste, mijn zelfvertrouwen was 0,0 en nu is hij erg goed Lachen

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:16

Risje80 schreef:
Jeetje, zwijmel, zwijmel Kwijl
Wat zijn er toch veel romantische mannen op deze wereld!!!

Hmmm Nagelbijten / Gniffelen die heb ik niet hoor Haha! Vingers aflikken

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:37

Mijn vriend is echt een nachtmens: slaapt zelden voor één uur (liefst nog wat later), staat rond negen uur op, is half tien op zijn werk en werkt dan door tot een uur of zeven.

Ik daarentegen moet zes uur opstaan om op tijd op mijn werk te zijn. En (bijna) iedere morgen staat het ontbijt, inclusief versgeperste jus, voor me klaar zodat ik rustig kan ontbijten en brood kan smeren voor 's middags Lovers . Soms eet hij nog een boterham mee, en gaat daarna weer naar bed.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:45

Wat een leuke mannen/ vriendjes hebben jullie!

Ik geniet persoonlijk het meest van kleine dingen. Mijn lievelings ijs meenemen als ik aan het leren ben. Of een lief briefje op zijn kussen, als hij al naar het werk is.

Helaas is hij niet zo super romantisch. Ik ben de romanticus in onze relatie! Haha. Gelukkig doet hij wel graag mee..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:53

Hele lieve romantische sms-jes en volgekletste voicemails waar ik heel hard om moet lachen. Haha!
Hij is net zo scherp en heeft beetje dezelfde humor als ik dus we kunnen veel lachen met zn 2-en.

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:37

OoK al ben ik al bovengemiddeld lang samen met mijn vriend, hij is nog steeds even attent en lief als dik 4 jaar geleden. Zo lag er laatst een cadeautje voor me (boek de co-assistent - ik studeer geneeskunde, vandaar), krijg ik regelmatig kaarten & bloemen, rijdt hij paard en troost hij me & haalt chocola wanneer ik in een (maandelijkse) dip zit. Dus dames: ze bestaan wel degelijk! Clown

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:56

Omdat hij gewoon naast mijn lover ook echt mijn maatje is, m'n beste vriendje Lachen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:09

romantische jongens/mannen? waar?!waar?! Frusty

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:35

hallow schreef:

Zoek en gij zult vinden

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:47

Shalbo schreef:
OoK al ben ik al bovengemiddeld lang samen met mijn vriend, hij is nog steeds even attent en lief als dik 4 jaar geleden. Zo lag er laatst een cadeautje voor me (boek de co-assistent - ik studeer geneeskunde, vandaar), krijg ik regelmatig kaarten & bloemen, rijdt hij paard en troost hij me & haalt chocola wanneer ik in een (maandelijkse) dip zit. Dus dames: ze bestaan wel degelijk! Clown

Sinds wanneer is 4 jaar samen boven gemiddeld lang Nors opkijken

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 17:52

Ik heb iets nieuws wat ik toch wel erg lief vond.
We hadden gisteren familiefeest, hij deed heel lief zn arm om mij heen zo van 'je bent echt mn meisje en dat mag iedereen weten' Lovers
En op het eind kwam dat liedje van Jan Smit-als de nacht verdwijnt zong ie -mij recht in mn ogen aankijkend- steeds het couplet;
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
als ik jou zo zie klinkt een symfonie
en je weet hoeveel ik van je hou
heel mijn hart staat open voor jou

Ohhh ik wist niet waar ik kijken moest Bloos (ook al hebben we nog maar zo kort, het klonk zo gemeent)
En ook gaf ie mij gewoon af en toe ff n kus..

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:59

Shalbo schreef:
hallow schreef:

Zoek en gij zult vinden

heel wijs Knipoog ik denk dat ik m'n vriend maar eens ga romantiseren Clown

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 07:57

tita schreef:
Shalbo schreef:

Sinds wanneer is 4 jaar samen boven gemiddeld lang Nors opkijken

Mensen van mijn leeftijd zijn niet vaak al zolang samen. Het is natuurlijk wat anders als je getrouwd bent en wat ouder, maar ik ben pas 19 en ben al bij mijn vriend vanaf mijn 14e. Dat vind ik dan toch wel lang Knipoog

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:20

Ik vind alles leuk aan mijn schatje Lovers Mijn relatie is gewoon perfect Vork
Hij is ook heel romantisch.
enkele voorbeeldjes:
*Elke week brengt hij bloemen mee
* Smorgens soms vers geperste jus
*soms kom ik thuis in branden heeeel veel kaarsjes, of met theelichtjes een hartje getekent op de vloer, of een gangpad naar het bed toe ofzo Lachen
enzzzzzzzzz...
Ook is hij niet zo'n nieuwe man typpe(smeert geen cremetjes op zijn gezicht, geeft weinig om zijn uiterlijk/kleding) maar toch helpt hij heel graag in het huishouden. Soms kom ik thuis en heeft hij heel het interieur veranderd.Altijd leuk dus Haha!
Achja, kan wel blijven doorgaan over de goede dingen Haha!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:26

-Hij kookt heel vaak een heel lekker voor me
-Hij is heeeeeel lief en knuffelig
-Hij mest de box van mn hengstie uit(terwijl ik altijd zeg dat ik het zelf wel doe, antwoord: No discussion, I will do it my sweetheart..)
-Hij zet 's ochtends lekker koffie
-Hij geeft me reiki als ik eraan toe ben
-Hij geeft me les met de paarden
-Hij neemt me mee uit eten
-We doen heel veel leuke dingen samen
-Hij laat m'n hondjes uit
-Hij wast af
-Hij komt speciaal voor mij 4 uur met de trein naar Keulen als ik daar een concert moet doen(afgelopen zondag)
-Hij stuurt lieve mailtjes/smsjes en belt me heel vaak als ie in het buitenland zit voor clinics
Kan nog wel ff doorgaan zo...hij is zoooooo leuk.....daarom gaan we volgend jaar ook trouwen *LOL*

Kortom...

Ik heb de perfecte man.

Ik doe ook alles voor hem overigens hoor!!!! Perfect team!

Pling

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:55

Teveel om op te noemen.. Hij doet alles voor me.. Lovers

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 10:13

Mijn vriend is gewoon een schatje, hij is lief en attent. Vooral de regelmatig terugkerende "Tessa-verwenavond" doet het goed bij mij. Dan kookt hij lekker voor me en mag ik alleen van de bank af komen als ik naar het toilet moet. Haha!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:01

Eigenlijk had ik de topic naam niet goed gelezen.. Leuke din gen binnen 'een' relatie. Niet mijn relatie..

Nou leuke dingen binnen een relatie vind ik, dat je samen vooruitdenkt.. En aan de toekomst werkt. Elkaar altijd probeert te verassen, en ervoor te zorgen dat de ander zich goed voelt.
Ontbijtjes op bed, lieve briefjes/smsjes, verassingen..