Ergernis binnen je relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanel

Re: Ergernis binnen je relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:54

nathalie25 schreef:
SunkisseD schreef:
Dat hij nooit, maar dan ook nooit tijd heeft voor mij. Werk gaat voor Scheve mond

nou weet je soms heb ik dat gevoel wel maar diep in mijn hartje weet ik dat ik gewoon op dat moment een mine kronkel heb

en ik denk dat het bij jou ook maar een gevoel is Ach gut

Wij wonen 5 minuten bij elkaar vandaan, ik heb 'm nu al anderhalve week niet gezien omdat hij aan het werk is (restaurant + eigen bedrijfje). Ik heb daar nu al een paar keer voor gesloten deur gestaan, dus ja dan wordt dat gevoel steeds sterker. Ik heb laatst het 'probleem' aangekaart maar meneer reageerde heel laconiek dus ja..

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:00

Ik erger me aan zijn soms oppervlakkige gedrag (vertel ik een verhaal en dan reageertie bijvoorbeeld met; Oke zullen we nu n*euken?). En dat hij soms echt niet kan communiceren, hij is echt een binnenvreter.

Hij is ook niet een makkelijk persoon, dat scheelt, ik namelijk ook niet. We zijn net twee tegenpolen; hij een verschrikkelijk typische man en ik een typische vrouw. Op ons kan je boekjes zoals 'mannen komen van mars, vrouwen van venus' echt op na lezen...

Toch hou ik van em...het is een lieverd. Je zult alleen soms tussen de lijntjes mopeten lezen bij em en dingen met een korreltje zout nemen.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:02

Hij laat teveel scheten. Sigaar

Haha ok, en dat doet ie buiten dus het maakt me ook weinig uit, als hij maar niet na de sex gaat zitten ruften. Clown Ik zeg ook gewoon tegen hem dat ie niet zoveel scheten moet laten in mijn bijzijn. Sigaar

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:03

Mijn man vergeet ALLES !! Clown Nou ja bijna alles. En dat kan soms best irritant zijn.

Verder heb ik het wel getroffen hoor !!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:05

Oh, nu je het zegt vergeet mijn vriend ook veel, even vergeten. Sigaar

Maar daar kan ik heel goed mee leven, ik lach hem gewoon uit.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 11:23

Oke, de meest irritante tik van mijn vriend is toch wel het wiebelen met zijn voeten als hij in slaap wil komen. Heel irritant als je net wil gaan slapen en iemand ligt zo te wiebelen dat je bed ook nog eens meebeweegt.

Als ik vraag of hij alsjeblieft wil stoppen, doet 'ie dat ook wel, met een bijbehorende zucht!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:34

gister had ik er nog vette ruzie over met mn vriend.
Hij wil gewoon echt niets van me aannemen. Hij wil bv. een nieuwe auto kopen, maar kijkt dan echt alleen maar naar het model, en niet naar het jaar waardie uit komt en hoeveel km er op de teller staan. Ook wil hij niet meer als een bepaald bedrag uitgeven omdat hij anders te lang moet sparen, terwijl mij logisch lijkt, liever iets langer sparen dan een goedkoop wrak kopen waar je een 1 jaar mee rijd en die dan weer kapot is.
hij kan ook vreselijk laks zijn met dingen te regelen of te vragen. en hij durft niet tegen mij in te gaan, wat echt vreselijk irritant is haha.

Uiteindelijk kreeg ik s' avonds een sms dat hij een gesprek had gehad met zn ouders. Die hebben hem precies he zelfde duidelijk gemaakt als ik aldoor probeerde, maar van hen wilde die het wel aan nemen, maar niet van mij! Moeilijk is dat

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:38

Mijn vriend is erg druk: vrienden, voetbal, andere hobby's (vissen...) Omdat hij bij Zwolle woont en ik in Utrecht, reis ik doordeweek meerder keren naar hem toe (heb OV) Verder ben ik een groot deel van het weekend ook bij hem. Ik heb een drukke studie, en kom dus steeds minder aan mijn eigen vriendenkring en familie toe.

Nu heb ik dat over voor een relatie, maar af en toe word ik er ernstig moe van dat wanneer we een hele dag voor ons 2-en hebben (eindelijk een keertje, want hij heeft altijd wedstrijden/training/vrijwilligersavonden etc.) dat hij dan vrolijk besluit te gaan vissen met zijn vrienden. Natuurlijk mag ik best mee, maarja, om nu 5 uur lang naar zijn rug te gaan zitten kijken...

Voor hem is zijn sociale leven erg belangrijk, en dat snap ik ook best. Maar het is frustrend dat je heel veel tijd in een relatie stopt en dan samen maar heel weinig quality-time hebt.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:21

[/quote]

Wij wonen 5 minuten bij elkaar vandaan, ik heb 'm nu al anderhalve week niet gezien omdat hij aan het werk is (restaurant + eigen bedrijfje). Ik heb daar nu al een paar keer voor gesloten deur gestaan, dus ja dan wordt dat gevoel steeds sterker. Ik heb laatst het 'probleem' aangekaart maar meneer reageerde heel laconiek dus ja..[/quote]

ja dat is inderdaad heel lastig
maar mijn ouders hebben altijd eigen bedrijfjes gehad
en mijn vriend is nu ook voor zich zelf begonnen het is gewoon heel hard werken en je hebt er meestal ook wel geld in zitten

en mischien voelt hij zich ook poedersuiker dat jij daar voor niks staat en weet ie gewoon niet hoe hij daar op moet reageren?
mischien kun je in plaats van naar zijn huis gegaan even op het werk langs gaan even een kusje komen brengen ofzo?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:24

ik erger me aan zijn sturingsdwang Lachen Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:20

Hm ojee waar ga ik beginnen????? Haha!
Ik erger me altijd aan eten, maar dat is bij heel veel mensen, slurpen, smakken, kauwen enzo. Echt een tic van me.
En aan lomp gedrag... Haha!

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 15:59

Meiden, jullie last van dat je partner de wc-bril altijd omhoog laat staan....? Haha!

Mijne is het sinds kort aan het leren.... (ahum)

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:05

Ik niet, hij is heel netjes en doet 'dat deksel van de wc' (hoe heet het?) ook nog naar beneden.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:07

Vreselijk, die van mij kan niet plannen. Hij maakt afspraken terwijl er al andere dingen zijn afgesproken (zo gaan we naar Blof, maar 3 maanden daarvoor hadden we al afgesproken om naar een verjaardagsfeest te gaan van een familielid van hem.
Ook moet altijd alles op het laatste moment bij hem. Zo ging hij op de ochtend dat hij moest afrijden om 06:00 uur op zoek naar zijn theoriecertificaat. Hoe kom je er bij...

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:07

Flew schreef:
Ik niet, hij is heel netjes en doet 'dat deksel van de wc' (hoe heet het?) ook nog naar beneden.

Wc bril?? Clown

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:09

Nee, niet de bril, maar dat ding dat de hele wc afdekt. Clown

Erretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:17

Die van mij laat alles slingeren en als ik dan vraag of hij daar een beetje op kan letten zegt ie: JIJ vind dat rommel, dus het is JOUW probleem! Rolleyes Schatje he! Ach, na 12 jaar laat je zijn vuile was gewoon liggen, hij vind dat toch gezellig? Dus af en toe loopt hij vreemd genoeg in zijn zwembroek rond... Whoosh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:19

Dat vriendlief heel vaak te laat komt (zeg maar gerust 1,5 uur) zonder me even te bellen of sms'en, en pas 'sorry' zeg als ik erop aandring.

En dat als ik heel enthousiast ben over iets, bijvoorbeeld een foto die ik gemaakt heb, ik laatst een reactie kreeg van "wow, geweldig *sarcastische smilie van msn*" en als ik dan zeg dat ik het wél leuk vind, te horen krijg " Lachen nou grandioos Lachen".

Oh en Kieffer, wat jij zegt van dat alles op het laatst Haha! Mijn vriend kwam er vorige vrijdag achter dat hij gister z'n theorie moest doen. Hij heeft 't wel gehaald, maandag nog even geleerd Clown En als ik iets wil plannen voor 't weekend, is het meestal 'Dat zien we dan wel weer' Haha! Terwijl ik altijd het liefst zo vroeg mogelijk van te voren alles vast wil hebben staan Tong uitsteken

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:21

Flew schreef:
Nee, niet de bril, maar dat ding dat de hele wc afdekt. Clown

Oow die afdekklepdinges Haha!
Ik geloof dat ik het altijd de deksel noem Clown

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:22

WildWings schreef:
Oh en Kieffer, wat jij zegt van dat alles op het laatst Haha! Mijn vriend kwam er vorige vrijdag achter dat hij gister z'n theorie moest doen. Hij heeft 't wel gehaald, maandag nog even geleerd Clown En als ik iets wil plannen voor 't weekend, is het meestal 'Dat zien we dan wel weer' Haha! Terwijl ik altijd het liefst zo vroeg mogelijk van te voren alles vast wil hebben staan Tong uitsteken

Vreselijk zijn dat soort dingen he! Ik ben zelf juist georganiseerd, ik heb dat een week vantevoren al klaar gelegd. Hij had ook geen pasfoto meer, hij wist geeneens dat je die niet meer nodig hebt Clown
Dagjes plan ik meestal gewoon, dan neem ik hem gewoon mee, of hij wilt of niet. Dan had hij maar "Nee" moeten zeggen Tong uitsteken

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:37

Ik erger me aan het feit dat hij vanaf maandag weg is geweest voor zijn werk en hier om 5 uur zou zijn en er nog niet is. Het staat weer in de file...

M.a.w. ik erger me aan zijn werk dat zo belangrijk voor em is

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:26

ik woon nog niet samen, maar ik erger me dood als die niet terugbelt of terug smst, omdat ie het zo "druk" heeft, dan denk ik altijd, als je niet eens even 5 minuutjes voor mij hebt...

ook kan ik er niet zo goed tegen als ik dan wat leuks wil gaan doen, nee dan kan ik niet dan moet ik ehbo-en (hij zit bij het rode kruis) das ook altijd een beeetje jammer!

maar verder is ie wel altijd heel erg lief hoor!!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:58

Suzanne F. schreef:
Hm ojee waar ga ik beginnen????? Haha!
Ik erger me altijd aan eten, maar dat is bij heel veel mensen, slurpen, smakken, kauwen enzo. Echt een tic van me.
En aan lomp gedrag... Haha!

O, maar dat ken ik!! Ik breng heel wat uurtjes in de trein door en dan erger ik me echt rot. Met name mensen die in een stille coupe een appel gaan zitten eten ofzo, of mensen die soep eten..
Nagelbijten is ook very irri!

Bloos Sorry voor het offtopic gaan

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:29

Ik irriteer mij ook aan het feit dat hij niets opruimd. Zo weet ik ´s ochtends of hij gedouched heeft of niet. Of hij zijn tanden gepoetst heeft, of hij naar de wc is geweest, of hij ontbeten heeft, of hij koffie gedronken heeft, enz. enz. Heel irritant. Hij is altijd verbaasd dat ik altijd ´s ochtends zo vroeg mijn bed uit ga, tsja....dat is om zijn rotzooi op te ruimen Boos! Voor de rest is hij heel lief, soms te lief zelfs Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:05

Vandaag nog ik had gekookt en de aanrecht was een troep dus ik zeg "Help eens mee met op ruimen

Zegt ie "Waarom jij heb toch die troep gemaakt en je moet je eigen rommel op ruimen " Boos!

Maar ik erger me aan auto's vreselijk overal kijkt ie naar autos lopen we over de PC kijtk ie naar auto's lopen we op een beurs dan kijkt ie naar autos

Zitten we op de snelweg gilt ie ineens "KIJK DAAR EENS DAT IS EN BLABBLABALBALBALBLABALA"die is zo duur en gaat zo hard en is in zoveel sec naar de honderd.
Ik weet inmiddels behoorlijk veel van auto's maar niet omdat ik het leuk vindt.
En helaas dit gaat niet over hij is ook in bezit van snelle auto's en krijgt regelmatig een brief met uitnodiging van dealers om speciale auto's te testen en rijden.

Misselijk