Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Irmaatje

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 13:58

Dat heb ik dus ook.
Als je man/vriend nog in het verleden leeft (ex) hoe kan hij dan verder in het heden met jou?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:00

dat snap ik nou niet.. iedereen hier praat over een foutje.. maar hij weet toch precies wat hij doet op dat moment? niets foutje het wijst gewoon op iets.
Zo zie ik het dan.. als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik het niet meer aan durven.. en dat weet hij ook.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:00

KiWiKo schreef:
En dan gaat hij terug.......... ook geen probleem Lachen Lachen Ik kan het prima in mijn eentje redden, ik zal hem missen......... dat zeker wel.

Maar als hij terug zou gaan, dan is het niet voorbestemd geweest........ en dan is het maar zoals het is.

Als vrouw zijnde ga je dan onder de douche, schud je kop goed uit en ga je verder met je leven.

Maar ik kan je verzekeren dat ik met hem ga trouwen joh Lachen Lachen Lachen

Inclusief zijn vreemdgaan Lachen

en zoals Polly haar man het ziet, zie ik het ook.........

laten we reeel zijn, mensen zijn kudde dieren en noem mij nou eens een kudde dier op die monogaam leeft ????

Niet een! en wij mensen vinden ons zo beschaafd, maar ondertussen zoeken we altijd naar de sterkste partner, met de sterkste genen om onze genen door te geven (daarom gaan vrouwen meer vreemd dan mannen) Mannen zijn altijd op zoek naar vrouwen om de genen door te geven........

mijn simpele benadering op een moeilijk punt

Ik vind het echt heel nuchter zoals je met jouw relatie omgaat. Vroeger (en dat is bij mij helemaal niet zo lang geleden) kon ik dat ook. Maar sinds ik mijn huidige vriend ken, word ik helemaal gek bij de gedachte dat hij bijvoorbeeld vreemd zou gaan, of me verlaten.
Wat bij jouw verhaal in mij op komt: denk je niet dat je een betere partner verdient, die zich wel volledig toelegt op jou alleen? Misschien zoek je dat niet, dat kan natuulijk ook. En je vertelt dat hij goed voor jou en je kindje is...maar toch. Ik zou het heel frusterend vinden om iemand nooit helemaal 100% voor mezelf te hebben, hem met een ander te moeten delen.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 14:01

hallow schreef:
dat snap ik nou niet.. iedereen hier praat over een foutje.. maar hij weet toch precies wat hij doet op dat moment? niets foutje het wijst gewoon op iets.

Ik denk dat jij mannen te hoog inschat.
Die denken niet altijd na als een meisje zich aan hun schoot werpt.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:03

Kiwiko: Ik zou het niet kunnen maar knap dat jij het wel kunt, petje af!

Mijn ex is ook vreemdgegaan, hij heeft één keer gezoend met een ander maar wat was ik pissig. Het is een week voordat het uitging tussen ons gebeurd. Hij kende dat meisje al langer (ik kende haar ook) van het sporten en ze zaten samen in een commissie. De vrijdag na valentijn liet hij mij een smsje lezen van haar waarin stond; Ik hoop ooit nog je vriendinnetje te zijn bladiebla.. Ik schrok me natuurlijk dood, dit doe je niet als je weet dat een jongen verkering heeft met een meisje dat je punt 1 kent en punt 2 aardig vind. Dus ik heb een stevig gesprek met haar gevoerd op msn dat ik dit dus niet pik en ze het de volgende keer gewoon voor zich moet houden (levensles 1). Maargoed 2 weken nadat het uit was tussen ons kwam ik erachter dat hij vreemd was gegaan terwijl hij altijd zij dat doe ik nooit (hij heeft het meegemaakt bij zijn ouders die inmiddels zijn gescheiden), wel dus. Met die oerlelijke trol nog wel, ik kan er nog niet over uit... zoek dan een lekker ding op Dromen We hebben er diezelfde middag nog over gepraat, ik was gek genoeg heel rustig. Op sommige momenten (3 maand verder) neem ik het hem heel erg kwalijk en haat ik hem en kots ik ervan als ik het beeld van hun twee voor me zie. Op andere momenten kan ik het vergeven. Ik hou nog van hem en misschien dat het ooit weer goed komt. We zijn nu hele goede vrienden maar ik vertrouw hem nog niet, ook niet in de dingen die hij tegen mij zegt en om vrienden met mij te blijven moet hij zich wel bewijzen en dat zal ook zo zijn als het ooit misschien weer wat wordt. Ik denk dat je hem altijd zult blijven wantrouwen op een één of andere manier en je zult altijd wat alerter zijn. Als je van hem houdt dan moet je ervoor gaan en dat betekend niet dat je alles moet vergeten. Je bent nu sterker en laat hem dat niet van je af pakken, hij is toen fout geweest en daar moet hij gewoon een prijs voor betalen wil hij bij jou blijven..hij moet jou vertrouwen weer terug winnen en dat is ZIJN probleem.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:03

Irmaatje schreef:
hallow schreef:

Ik denk dat jij mannen te hoog inschat.
Die denken niet altijd na als een meisje zich aan hun schoot werpt.

Dat is absoluut waar! Mannen denken met hun aanhangsel wat vrouwen betreft. Ze hoeven maar iets aandacht te geven en het is raak.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:04

maudy_89 schreef:
ja maar kiwiko kijk naar veel apen soorten, die leven ook in paartjes (ring staart makis etc) en wij zijn ook primaten en geen kudde dieren Lachen
maar ga je dan trouwen terwijl hij nog sex heeft met zijn ex ?
ik vind het gewoon meer van snoepen van 2 walletjes en hij gebruikt jou goedheid Bloos Lachen (ik bedoel er niks verkeerd mee)

lief geloof me nou, ik maak meer misbruik van zijn goedheid dan hij ooit van de mijne kan maken Lachen Lachen

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:06

ohh ok ik wens je veel suc6 Lachen met je verdere open-relatie (zo mag ik het dan tog wel noemen)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:06

@ Lovely 1:
Jij zei:
Met die oerlelijke trol nog wel, ik kan er nog niet over uit... zoek dan een lekker ding op Slapen

Mijn vriend was ook vreemdgegaan met zo'n lelijk wijf..
Sorry dat ik het nu zo zeg maarja.. Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:09

patos schreef:
KiWiKo schreef:
En dan gaat hij terug.......... ook geen probleem Lachen Lachen Ik kan het prima in mijn eentje redden, ik zal hem missen......... dat zeker wel.

Maar als hij terug zou gaan, dan is het niet voorbestemd geweest........ en dan is het maar zoals het is.

Als vrouw zijnde ga je dan onder de douche, schud je kop goed uit en ga je verder met je leven.

Maar ik kan je verzekeren dat ik met hem ga trouwen joh Lachen Lachen Lachen

Inclusief zijn vreemdgaan Lachen

en zoals Polly haar man het ziet, zie ik het ook.........

laten we reeel zijn, mensen zijn kudde dieren en noem mij nou eens een kudde dier op die monogaam leeft ????

Niet een! en wij mensen vinden ons zo beschaafd, maar ondertussen zoeken we altijd naar de sterkste partner, met de sterkste genen om onze genen door te geven (daarom gaan vrouwen meer vreemd dan mannen) Mannen zijn altijd op zoek naar vrouwen om de genen door te geven........

mijn simpele benadering op een moeilijk punt

Ik vind het echt heel nuchter zoals je met jouw relatie omgaat. Vroeger (en dat is bij mij helemaal niet zo lang geleden) kon ik dat ook. Maar sinds ik mijn huidige vriend ken, word ik helemaal gek bij de gedachte dat hij bijvoorbeeld vreemd zou gaan, of me verlaten.
Wat bij jouw verhaal in mij op komt: denk je niet dat je een betere partner verdient, die zich wel volledig toelegt op jou alleen? Misschien zoek je dat niet, dat kan natuulijk ook. En je vertelt dat hij goed voor jou en je kindje is...maar toch. Ik zou het heel frusterend vinden om iemand nooit helemaal 100% voor mezelf te hebben, hem met een ander te moeten delen.

Nee heb ik niet Lachen ik ben daar niet moeilijk in. Vroeger wel geweest overigens... maar weet je wat het is, Iedere roos heeft zijn doornen...... en het is maar net hoe je met die doornen omgaat.

Zolang hij eerlijk is gaat het goed, als hij gaat liegen gaat hij eruit. en dan ook zonder enige omweg.

Ik heb zoveel sjit meegemaakt met vriendjes en ik heb een ding geleerd........ leven en laten leven.

Ik mag mijn leven hebben, en hij het zijne........ en samen hebben we het goed

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:09

blauw00gje schreef:
@ Lovely 1:
Jij zei:
Met die oerlelijke trol nog wel, ik kan er nog niet over uit... zoek dan een lekker ding op Slapen

Daar snap ik dus niks van hé?! Mijn vriend was geen knapperd van hoogstaande kwaliteit maar hij ziet er niet verkeerd uit. Maar ZIJ... ik kan er echt niet over uit... draagt NOOIT make-up (wat niet erg is als je een leuk smoeltje hebt maar zij dus niet) heeft de meest antieke kleding aan.. en is verder gewoon totaal NIET leuk.. Gelukkig was hij het achteraf wel met mij eens en hebben we haar samen zitten afkraken en vond hij zichzelf wel heel erg dom maar goed dat is achteraf praten.

ps) zie ik ook nog dat je uit Veldhoven komt... daar komt de oerlelijke trol ook vandaan Tong uitsteken Je heet toch toevallig geen Marieke hé Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:10

Irmaatje schreef:
Dat heb ik dus ook.
Als je man/vriend nog in het verleden leeft (ex) hoe kan hij dan verder in het heden met jou?

DAT zeg ik wel tegen hem......... dat zijn verleden de toekomst in de weg staat... maar dat is zijn gevecht om te vechten joh, sta ik helemaal buiten

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:11

ja maar ieder meisje heeft wel iets moois Lachen hoeft niet perse uiterlijk te zijn hoor.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:12

Lovely1 schreef:
blauw00gje schreef:
@ Lovely 1:
Jij zei:

Daar snap ik dus niks van hé?! Mijn vriend was geen knapperd van hoogstaande kwaliteit maar hij ziet er niet verkeerd uit. Maar ZIJ... ik kan er echt niet over uit... draagt NOOIT make-up (wat niet erg is als je een leuk smoeltje hebt maar zij dus niet) heeft de meest antieke kleding aan.. en is verder gewoon totaal NIET leuk.. Gelukkig was hij het achteraf wel met mij eens en hebben we haar samen zitten afkraken en vond hij zichzelf wel heel erg dom maar goed dat is achteraf praten.

ps) zie ik ook nog dat je uit Veldhoven komt... daar komt de oerlelijke trol ook vandaan Tong uitsteken Je heet toch toevallig geen Marieke hé Knipoog

Haha ja dat is dus altijd zo..
Ik vertelde het zo tegen een vriend van mij toen ik het net wist.. Hij zo:
Pak dan in ieder geval nog een knap wijf!!
Naja dat zegt wel wat denk ik Tong uitsteken

Haha nee ik heet Mandy Tong uitsteken
Weet jij hoe die Marieke met dr achternaam heet? Tong uitsteken

blauw00gje

maudy_89 schreef:
ja maar ieder meisje heeft wel iets moois Lachen hoeft niet perse uiterlijk te zijn hoor.

Ja dat wel, maarja.. Bij dit soort dingen dan kijk je daar niet naar Tong uitsteken

maudy_89

mandy? heb jij op de groenschool gezeten Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:13

Zijn ex heeft ook 4 maten meer dan ik Lachen Lachen maargoed het gevoel is voor hem vertrouwd.......... ach, laat maar gaan....... hij komt vanzelf wel

maudy_89

nee ok haha snap ik Tong uitsteken

Lovely1

maudy_89 schreef:

nouuuuu... uiterlijk lijkt me toch wel belangrijk als je een relatie ervoor op het spel zet. En bij haar is dat mooie wel heel ver te zoeken aangezien ze met haar poten aan de vent van een ander zit, en vooral volhouden tegen mij dat ze niks zal doen... achterbaks noemen we dat Boos!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:15

maudy_89 schreef:
mandy? heb jij op de groenschool gezeten Tong uitsteken

Nee Tong uitsteken

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:16

haha ja nee ik snap jullie wel hoor

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:16

ohh ok ik dacht dat ik je ergens van herkende Lachen ik heb daar wel op school gezeten Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:17

Make up maakt een mens niet mooier Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:17

Ja ik vind gewoon vreemdgaan is vreemdgaan.. Zoenen, naar bed of wat dan ook..
En de gevolgen kan je van te vorgen eigenlijk nooit zeggen..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:18

KiWiKo schreef:
Make up maakt een mens niet mooier Lachen

Qua uiterlijk wel Knipoog
En uitstraling vind ik ook heel belangrijk gewoon.. en dat mist bij haar ook totaal.
Laatst bijgewerkt door Lovely1 op 23-05-07 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt