Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KiWiKo schreef:En dan gaat hij terug.......... ook geen probleem![]()
Ik kan het prima in mijn eentje redden, ik zal hem missen......... dat zeker wel.
Maar als hij terug zou gaan, dan is het niet voorbestemd geweest........ en dan is het maar zoals het is.
Als vrouw zijnde ga je dan onder de douche, schud je kop goed uit en ga je verder met je leven.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met hem ga trouwen joh![]()
![]()
Inclusief zijn vreemdgaan
en zoals Polly haar man het ziet, zie ik het ook.........
laten we reeel zijn, mensen zijn kudde dieren en noem mij nou eens een kudde dier op die monogaam leeft ????
Niet een! en wij mensen vinden ons zo beschaafd, maar ondertussen zoeken we altijd naar de sterkste partner, met de sterkste genen om onze genen door te geven (daarom gaan vrouwen meer vreemd dan mannen) Mannen zijn altijd op zoek naar vrouwen om de genen door te geven........
mijn simpele benadering op een moeilijk punt
hallow schreef:dat snap ik nou niet.. iedereen hier praat over een foutje.. maar hij weet toch precies wat hij doet op dat moment? niets foutje het wijst gewoon op iets.
Irmaatje schreef:hallow schreef:dat snap ik nou niet.. iedereen hier praat over een foutje.. maar hij weet toch precies wat hij doet op dat moment? niets foutje het wijst gewoon op iets.
Ik denk dat jij mannen te hoog inschat.
Die denken niet altijd na als een meisje zich aan hun schoot werpt.
maudy_89 schreef:ja maar kiwiko kijk naar veel apen soorten, die leven ook in paartjes (ring staart makis etc) en wij zijn ook primaten en geen kudde dieren![]()
maar ga je dan trouwen terwijl hij nog sex heeft met zijn ex ?
ik vind het gewoon meer van snoepen van 2 walletjes en hij gebruikt jou goedheid![]()
(ik bedoel er niks verkeerd mee)
patos schreef:KiWiKo schreef:En dan gaat hij terug.......... ook geen probleem![]()
Ik kan het prima in mijn eentje redden, ik zal hem missen......... dat zeker wel.
Maar als hij terug zou gaan, dan is het niet voorbestemd geweest........ en dan is het maar zoals het is.
Als vrouw zijnde ga je dan onder de douche, schud je kop goed uit en ga je verder met je leven.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met hem ga trouwen joh![]()
![]()
Inclusief zijn vreemdgaan
en zoals Polly haar man het ziet, zie ik het ook.........
laten we reeel zijn, mensen zijn kudde dieren en noem mij nou eens een kudde dier op die monogaam leeft ????
Niet een! en wij mensen vinden ons zo beschaafd, maar ondertussen zoeken we altijd naar de sterkste partner, met de sterkste genen om onze genen door te geven (daarom gaan vrouwen meer vreemd dan mannen) Mannen zijn altijd op zoek naar vrouwen om de genen door te geven........
mijn simpele benadering op een moeilijk punt
Ik vind het echt heel nuchter zoals je met jouw relatie omgaat. Vroeger (en dat is bij mij helemaal niet zo lang geleden) kon ik dat ook. Maar sinds ik mijn huidige vriend ken, word ik helemaal gek bij de gedachte dat hij bijvoorbeeld vreemd zou gaan, of me verlaten.
Wat bij jouw verhaal in mij op komt: denk je niet dat je een betere partner verdient, die zich wel volledig toelegt op jou alleen? Misschien zoek je dat niet, dat kan natuulijk ook. En je vertelt dat hij goed voor jou en je kindje is...maar toch. Ik zou het heel frusterend vinden om iemand nooit helemaal 100% voor mezelf te hebben, hem met een ander te moeten delen.
blauw00gje schreef:@ Lovely 1:
Jij zei:
Met die oerlelijke trol nog wel, ik kan er nog niet over uit... zoek dan een lekker ding op![]()
Mijn vriend was ook vreemdgegaan met zo'n lelijk wijf..
Sorry dat ik het nu zo zeg maarja..
Irmaatje schreef:Dat heb ik dus ook.
Als je man/vriend nog in het verleden leeft (ex) hoe kan hij dan verder in het heden met jou?
Lovely1 schreef:blauw00gje schreef:@ Lovely 1:
Jij zei:
Met die oerlelijke trol nog wel, ik kan er nog niet over uit... zoek dan een lekker ding op![]()
Mijn vriend was ook vreemdgegaan met zo'n lelijk wijf..
Sorry dat ik het nu zo zeg maarja..
Daar snap ik dus niks van hé?! Mijn vriend was geen knapperd van hoogstaande kwaliteit maar hij ziet er niet verkeerd uit. Maar ZIJ... ik kan er echt niet over uit... draagt NOOIT make-up (wat niet erg is als je een leuk smoeltje hebt maar zij dus niet) heeft de meest antieke kleding aan.. en is verder gewoon totaal NIET leuk.. Gelukkig was hij het achteraf wel met mij eens en hebben we haar samen zitten afkraken en vond hij zichzelf wel heel erg dom maar goed dat is achteraf praten.
ps) zie ik ook nog dat je uit Veldhoven komt... daar komt de oerlelijke trol ook vandaanJe heet toch toevallig geen Marieke hé
maudy_89 schreef:ja maar ieder meisje heeft wel iets mooishoeft niet perse uiterlijk te zijn hoor.
maudy_89 schreef:ja maar ieder meisje heeft wel iets mooishoeft niet perse uiterlijk te zijn hoor.
maudy_89 schreef:mandy? heb jij op de groenschool gezeten
KiWiKo schreef:Make up maakt een mens niet mooier