Kijk hier eens naar ....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Clauwtje

Re: Kijk hier eens naar ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:09

Dat de foto bewerkt is kan natuurlijk.Maar sowieso dat ze met n paar schrammetjes eruit is gekomen,en die auto ziet er zo uit? das wel knap Clown.Zal zo even de andere links bekijken.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:10

Photoshooop Knipoog Of een vlek op het rolletje.. komt regelmatig voor. Als ik al mijn foto's ga tellen met rare verschijningen zijn dat er heel wat.. allemaal fototechnische fouten Knipoog

Mea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:15

Marchador schreef:
Wat een wonder dat ze er levend uit is gekomen!! Deze vrouw heeft een beschermengeltje op haar schouders!

En die staat nu op de foto bedoel je? Haha!
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar er moet wel iets bijzonders zijn geweest als je uit zo'n wrak met alleen wat schrammetjes komt

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:16

Ik moet zeggen dat ik de toestand van de auto er meer schrikwekkend (?) uit vind zien dan de 'schim' ..
De vrouw heeft geluk gehad dat ze dat overleefde, de auto is echt total loss

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:29

Ik geloof geen zak van die dingen en Orbs ook niet..
Orbs die je ziet op foto's zijn vaak binnen gemaakt..

Je ziet ze HEEL vaak op foto's in de stallen en bakken, maar das logisch want daar is onwijs veel stof!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:50

weetje wat het is. je ziet te veel ''geesten'' in series die als een menselijke gestalte worden afgebeeld dus de mensen gaan dit ook denken dus als er een stofje op de les zit is het gelijk een geest.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:56

Mwa ik geloof er niet in.

Het valt mij trouwens op dat de gemiddelde fotograaf van UK nooit geesten fotografeert. Hoe komt het toch dat de geesten alleen verschijnen in binnenbakken, binnenstallen of een andere wazige omgeving.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 00:01

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 00:11

Zoiets is vrij makkelijk te photoshoppen, maar je weet maar nooit.
Ik geloof best in dat soort dingen.
Maar ach, ik zie het wel als ik dood ben, tot die tijd zal ik toch nooit weten wat er meer is Haha! Tong uitsteken
Die auto ziet er niet al te best uit.. dat is wel zo Knipoog

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:41

Elessar schreef:
Mwah. Ik weet het niet. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het allemaal maar fake is. Ondertussen durf ik ook niet met zekerheid te zeggen dat het 'echt' is.

Wat vinden jullie van zoiets dan: http://www.ghoststudy.com/new10/parapicsfeb07.html

Bij t zien van de dingen op die site krijg ik de bibbers Lachen Maar dat kan ook gewoon suggestief zijn natuurlijk Ja

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:51

Ach, wat moet je geloven?
Die site, die foto's die daarop staan zijn echt eng Nagelbijten / Gniffelen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:17

Ik geloof er zeer zeker in dat dit kan gebeuren en dat die gevoeld kan hebben dat iemand haar gered heeft.
Mijn tante heeft 2 jaar terug op de snelweg een ongeluk gehad. Haar auto vloog om de kop over de vangrail naar de tegenrichting op de snelweg, auto landde op haar kop. Heel team werd ingezet, maar mn tante stapte uit, pakte echt haar spullen uit de berm en kwam even bij, niets aan de hand, spierpijn de volgende dag. De auto was verschrikkelijk total loss, ambulancepersoneel waren ontezettend verbaasd dat ze nog leefde en niets mankeerde.
Ik ben ervan overtuigd dat er iemand heel goed op haar gepast heeft toen, dat het haar tijd niet was nog.
Vind deze foto 'te echt' lijken, te duidelijk..gok dat deze geshopt is, juist om andere mensen ervan te overtuigen dat er echt wat in die zone te vinden is aan geesten.
Als ze daar zo'n punt van maken daar, dan snap ik niet dat er niet al wat paranormale mensen heen gestuurd zijn om die geesten even naar huis te helpen bv.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:58

Ik ontken het bestaan van geesten/entiteiten enzo absoluut niet. Maar ik geloof er echt geen donder van die foto echt is. Het is er zo dik bovenop gelegd en bovendien lijkt het ook inderdaad erg gefotoshopt. Weten we trouwens zeker dat de inzittende(n) van die auto het overleefd heeft/hebben? En dat ze niet gewoon een ander wrak hebben gefotografeerd met dit verhaal erbij? Ik vind het namelijk ongelooflijk dat iemand daar überhaupt levend uit zou kunnen komen, laat staan zonder verwondingen.

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:51

Hmm, nou, nee. Ik ben iemand van de wetenschap. Er zal vast een reden zijn om dit te verklaren aan de hand van 'belichting fout ingesteld' en weetik wat. Of natuurlijk gewoon gephotoshopt. Bovendien geloof ik niet veel van foto's. Als zoiets als dit zou bestaan, dan is het voor mij: eerst zien, dan geloven. Met foto's kan zóveel 'fout' gaan als je hem neemt, neem nou die zogenaamde 'orbs' (of hoe ze ook heten), dat is echt een voorbeeld waarvan ik zeg: nee, die bestaan niet. Als ik mijn bril opzet en hij niet helemaal schoon is en ik tegen het licht in kijk, zie ik 'ze' ook! Je lens is gewoon niet goed schoon als die dingen op de foto staan, en ja, op de ene foto zie je ze duidelijker dan op de andere.
En deze foto, nee, ik geloof het niet. Ik geloof niet dat je 'geesten' wél op de foto kunt zetten maar niet met het blote oog kunt zien. Een foto legt ook gewoon vast wat je met je oog ziet.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:08

als je die link ook ziet van de vorige pagina vind ik dit best creepy..

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:01

Ik denk dat het gephotoshopt is, ik ben veelste nuchter voor zulk soort dingen.

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:25

Elessar schreef:
Mwah. Ik weet het niet. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het allemaal maar fake is. Ondertussen durf ik ook niet met zekerheid te zeggen dat het 'echt' is.

Wat vinden jullie van zoiets dan: http://www.ghoststudy.com/new10/parapicsfeb07.html

deze site is echt super griezelig Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen !
ik kijk niet meer verder als ik vanavond nog wil slapen Knipoog !

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:19

hahahah, de GROOTSTE (ja inderdaad met GROTE letters Haha!) onzin ever. Zoals iemand al zei, als er al iets in de aard zou kunnen bestaan, dan waren er écht wel bewijzen geweest.

Tis hetzelfde als geloven in God, hij bestaat niet, maar voor diegene die het willen geloven bestaat het wel... In hun hoofd!

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:24

Tsja, toeval bestaat.

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:25

Danicque_ schreef:
Ik denk dat het gephotoshopt is, ik ben veelste nuchter voor zulk soort dingen.

Idd, of iets voor de lens ofzo.

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:27

Iehh eng Nagelbijten / Gniffelen
Ik weetniet of ik het geloof..

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:30

Erg vreemd allemaal, weet niet wat ik ervan moet geloven, alleen dat er wel meer
tussen hemel en aarde is Knipoog

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:55

Woooooooow of je hebt even geluk.
Ik weet niet hoor...

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 21:21

Eva_ schreef:
Woooooooow of je hebt even geluk.
Ik weet niet hoor...

Idd.. geluk heb je dan zeker..
Maar de site die Elessar liet zien, ik kreeg toch wel behoorlijk de bibbers, zeg!! Staat mijn zusje ineens achter me, schrik me een ongeluk!!

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:20