Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
isabelle schreef:jemig ..wat een verhaal....
het lijkt me als ouders zijnde vreselijk moeilijk maar 1 ding snap ik niet...
toen ik halverwege je verhaal zat had ik al 4 keer gedacht van..HAAL DAT KIND VAN DIE SCHOOL AF...maar nu nog lees ik dat je zoveel moeite doet om juist je meisje op die school te laten...
ik snap dit niet...
Verklaar dat maar eens voor de 2de keer aan je kind...
Na het eerste incident is het meisje WEL van school gegaan. Maar nu is er op de nieuwe school weer een probleem ontstaan. Sily schreef:Is het geen optie die jongen naar school te laten komen en hem op te sluiten bij de hoofdleraar oid?
Zodat hij wel op school zit maar niet in de buurt van de kinderen?
Dan maar priveles voor hem, maar bij jullie kinderen weg zodat hij hun iig geen pijn meer kan doen.
Sta echt even paf. Wat verschrikkelijk voor je kleine meisje, voor julie als ouders. Ik begrijp werkelijk niet, waarom er vanuit school verder niets aan gedaan is.
Er bestaat speciaal onderwijs, waar dit soort kinderen zó naartoe kunnen.... Belachelijk.
September schreef:Er bestaat speciaal onderwijs, waar dit soort kinderen zó naartoe kunnen.... Belachelijk.

)wat_nu schreef:@ shadow0 >> Ik begrijp ook zeker de situatie van de school! Wat ik niet begrijp is dat de school nog geen melding heeft gemaakt bij het AMK en dat dat joch niet ergens, al is het maar voor tijdelijk, opgevangen kan worden.