Nog een poging... boktcaps

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:58

Laura schreef:
Bovendien wordt ik nu wel veel nieuwsgieriger naar wat er evt 'gerectificeerd' zou moeten worden.. Verward


Heb wel een idee, maar daar is geen beheerder bij betrokken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:59

Ik ga me er helemaal niet mee bemoeien wat er precies gerectificeerd zou moeten worden, daarvoor ken ik het hele verhaal niet goed genoeg en het is niet mijn probleem. Ik weet wel dat ik zelf het geld allang teruggestort zou hebben als ik Pris was geweest, om maar van alle gedram af te zijn.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:10

Mwoah... Iloon... denk niet dat de mensen hiero aan het drammen zijn... voor hun gevoel wordt hen hier onrecht aangedaan en dat willen ze zo snel mogelijk rechtgezet hebben. Als mensen heel lang nul op het rekest krijgen dan is het helemaal niet verwonderlijk dat men zich op een dergelijke manier uit zoals hier gebeurd... dat wil ik geen drammen noemen.... Knipoog

Ik vind het heel jammer dat het zo ver heeft moeten komen, maar mijn mening is dat Prisca op dit moment te ver gaat. Het valt gewoonweg niet goed te praten dat ze het geld van 'vreemden' gebruikt om haar 'recht' te krijgen. Ik zou willen dat het allemaal niet voorgevallen was en ik zou haar dolgraag willen helpen met van alles en nog wat, maar voorzover ik weet wil ze gewoonweg niet geholpen worden... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:13

Als er dingen zijn die opgelost kunnen worden dan kan dat beter met de direct betrokkenen gebeuren en niet op deze manier. Als zaken onoplosbaar zijn, dan houdt het gewoon op denk ik.

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:16

Maarten schreef:
Ik zou willen dat het allemaal niet voorgevallen was en ik zou haar dolgraag willen helpen met van alles en nog wat, maar voorzover ik weet wil ze gewoonweg niet geholpen worden... Scheve mond


Klopt. Prisca heeft het zo in dr hoofd zitten en probeer t er maar eens uit te praten. Ik wens je alvast veel succes Lachen Het enige wat er hier op bokt aan gedaan kan worden is Prisca dr zin geven en dus een rectificatie plaatsen van het betreffende topic dat hier idd niet op Bokt te vinden is voor de "gewone" gebruikers naar wat ik tenminste begrepen heb.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:16

Okee Maarten, ik weet dat ik me af en toe verkeerd uitdruk...geen drammen dan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:21

Citaat:
van het betreffende topic dat hier idd niet op Bokt te vinden is voor de "gewone" gebruikers

Maar de gewone gebruiker is hierdoor wel de l*l

Ik word stiekum wel erg benieuwd wat er toch wel niet allemaal in dat bericht staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:31

runningkawa schreef:
Citaat:
van het betreffende topic dat hier idd niet op Bokt te vinden is voor de "gewone" gebruikers

Maar de gewone gebruiker is hierdoor wel de l*l

Ik word stiekum wel erg benieuwd wat er toch wel niet allemaal in dat bericht staat


Helaas is dit dus wel een ontzettend goede manier om speculatie uit te lokken. Iedereen is natuurlijk vreselijk nieuwsgierig en ik zou ook wel eens willen weten hoe of wat, maar ik denk dat we er beter niet naar kunnen gaan gissen want dat haalt helemaal niks uit.
Diegenen die recht hebben op hun geld, horen dat gewoon terug te krijgen en dat is het belangrijkste.

Miran

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:32

Jurga schreef:
Pris wil het geld best terug betalen mits er een rectificatie komt en imo is dat niet teveel gevraagd. Het is alleen erg jammer dat er hier zoveel mensen de dupe van zijn.


Dat is veel te veel gevraagd. Van degenen die haar hebben betaald heeft zoor zover ik nu kan zien niemand een idee van wat er over haar gezegd zou zijn.

Branca, ik pb je mijn gegevens. Heeft iemand haar adres? Dan kunnen we eerst een aangetekende aanmaning sturen en als daar geen reactie op komt wat mij betreft een deurwaarder of de politie inschakelen.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 15:45

Branca, ik heb je een pb gestuurd.
Ik ga Prisca ook vanavond bellen, de brief is de deur al uit.
Als ik geen reactie krijg dan ga ik volgende week gewoon even naar haar huis.
Kijken of ze opendoet en wat ze dan te zeggen heeft.
Ik vind dit ronduit schandalig.

14,75 heb ik betaald, ook voor de verzending.
Dat is dus ruim 32 piek.
Als ik het in mijn portemonnee heb geef ik het wel aan iets anders onzinnigs uit, daar gaat het niet om, maar dan heb ik er wel wat voor.

Het is gewoon te gek voor woorden dat het om zoveel petjes gaat en dan ons geld gebruiken als chantagemiddel.

En drammen, ja, zo zal het misschien door anderen gezien worden, maar als mijn geld op 16 mei wordt afgeschreven en je hebt er 5 maanden later nog niets voor terug, onduidelijkheid etc. dan wil je wel drammen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:27

Maaike schreef:
Het enige wat er hier op bokt aan gedaan kan worden is Prisca dr zin geven en dus een rectificatie plaatsen van het betreffende topic dat hier idd niet op Bokt te vinden is voor de "gewone" gebruikers naar wat ik tenminste begrepen heb.


Niet dus, ze kan beter het geld terug geven dan dat ze strraks nog ergere zaken aan haar hoofd heeft zoals een deurwaarder en/of de politie.

Het is natuurlijk maar wat je wilt.
Ze gebruikt mensen gewoon en ik heb er een gloeiende hekel aan om gebruikt te worden voor mensen die hun eigen zin willen door drammen. Dat noem ik dan weer wel drammen.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:51

Ik heb me nooit eerder in de petjes-discussie gemengd, heb altijd het vertrouwen gehad dat ik op een gegeven moment wel een petje danwel het geld terug zou ontvangen... maar na het lezen van dit topic ben ook ik verbijsterd, nee zeg maar gerust geschokt door deze hele toestand...tjeetje, chantage en oplichting!??? Boos!
Dit is wel het laatste wat ik ooit achter Prisca had gezocht, ze is op mij altijd betrouwbaar overgekomen, maar hier heb ik toch echt geen woorden voor... Verward Om met geld te gaan chanteren van mensen die je niet eens persoonlijk kent en die totaal geen weet hebben wat er verder blijkbaar allemaal speelt is werkelijk ontzettend laag....
Prisca, ik hoop oprecht dat alles weer goedkomt met jou en met Leys, maar omdat deze toestand blijkbaar niet normaal opgelost kan worden voel ook ik me behoorlijk in de zeik genomen.... Frusty

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:14

Je kan oo opgelict inschakelen ofzo.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:19

zucht... beide 'kanten' zijn net zo koppig imo. Als gewoon beide 'kanten' hun ongelijk toegeven of trots even aan de kant zetten, was de zaak al een hele tijd eerder opgelost. I'm sure of that...

[edit]degene waarvoor het geldt weten dat zelf wel denk ik[/edit]

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:21

De zaak had allang opgelost kunnen zijn als 'de ene kant' gewoon de boktpetjes niet had betrokken bij de ruzie tussen 'beide kanten' Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:26

Laura schreef:
De zaak had allang opgelost kunnen zijn als 'de ene kant' gewoon de boktpetjes niet had betrokken bij de ruzie tussen 'beide kanten' Verward


Misschien heeft die andere kant wel alles opgeblazen en was Pris helemaal niet van bokt gegaan als dat niet gebeurd was? Alles wordt gewoon door een kant gezien. Don't worry mijn geld zit ook nog bij Pris. Maar ik geloof wel dat het terug komt. Ik maak er niet zo'n probleem van, ik weet zeker dat het terug komt.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:30

Wat een gedoe zeg, dat ze het zo uit de hand laat lopen!
Pris was altijd heel tof op msn enzo en ik heb haar een paar keer gemeet , maar na het meerdaags concours in almelo is mijn beeld van prisca wel heel erg veranderd!!!!!!
Ze was daar echt onredelijk en deze actie van haar om pas te betalen na rectificatie vind ik echt bij haar passen zoals ik haar ken van almelo.

Ik vind het echt banketstaaf voor de bokkers die hun geld kwijt zijn. En denk je dat het zin heeft om aangifte te doen? Is het niet eigen risico ofzo als je het zo via internet gedaan hebt zeg maar.
MIsschien kan iemand haar vriend eens proberen te pakken te krijgen, ik weet bijna zeker dat marco het niet eens is met deze actie......

lies

Berichten: 9655
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:49

Sypheron"]
[quote="Laura schreef:
De zaak had allang opgelost kunnen zijn als 'de ene kant' gewoon de boktpetjes niet had betrokken bij de ruzie tussen 'beide kanten' Verward


Misschien heeft die andere kant wel alles opgeblazen en was Pris helemaal niet van bokt gegaan als dat niet gebeurd was? Alles wordt gewoon door een kant gezien. Don't worry mijn geld zit ook nog bij Pris. Maar ik geloof wel dat het terug komt. Ik maak er niet zo'n probleem van, ik weet zeker dat het terug komt.
[/quote]

Misschien heeft die andere 'kant' alles wel opgeblazen.. Nou en?? Daar heb ik toch niets mee te maken? Dat geld was voor een cap en niet om Prisca de gelegenheid te geven om op een achterlijke manier een ruzie met de 'andere kant' uit te vechten.
En jij zal je geld idd wel terug krijgen. Prisca en jij zijn immers bevriend? Ik ken Prisca helemaal niet, heb het geld gestort, dus ze heeft niet eens mijn rekeningnummer.
Degene die het maar van een kant bekijkt is Prisca.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41690
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:54

Zou leuk zijn als we de 'kanten' er fijn even buiten zouden kunnen laten en als we ons zouden concentreren op het geld voor de caps. Zijn maar weinig mensen die het hele verhaal kennen, het heeft dus erg weinig zin om vage toespelingen te gaan maken op het een of het ander.

Anyway. Vanmiddag een mail teruggehad van Prisca. Zou dus fijn zijn als iedereen iig even zou willen wachten met andere acties als het doen van aangifte, daar wordt namelijk niemand wijzer van op het moment, kost vooral erg veel tijd, geld en moeite.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:03

ik maak geen directe verwijzing naar personen en noem 'kanten' ook tussen haakjes. Daarnaast zeg ik "misschien" en ik kan er verder ook niets over zeggen. Ik wil alleen aangeven dat er nu alleen recht vooruit gekeken wordt.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:15

Ik ben nog steeds een lijst aan het bijhouden van gedupeerden (+ naamsgegevens!) en verwacht er nog PB's van.

Waarom bel je niet Bart, dan is het persoonlijk en valt er misschien meer te bepraten (tenzij iemand ophangt!).
Ik ben niet van plan weer weken te wachten......zoals het spreekwoord.....smeden als het ijzer heet is!
Wanneer ik niet binnen een redelijke termijn weet wanneer ik mijn geld heb, doe ik aangifte.
Laatst bijgewerkt door Branca op 14-10-02 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:18

Branca schreef:
Wanneer ik niet binnen een redelijke termijn weet wanneer ik mijn geld heb, doe ik aangifte.


waar wil je aangifte van doen? Hoe wil je bewijzen dat het product waar je voor betaald hebt nog niet ontvangen is? En zo zijn er nog veel meer dingen waar je mee in de knoop zal raken. Het is bijna onmogelijk om je gelijk te krijgen zo..

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:23

Ben maar niet bang, ik weet best hoe het werkt.....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41690
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:24

Klopt, maar Prisca kan ook niet aantonen dat ze die caps opgestuurd heeft en heeft ook geen rekening van die dingen. Verder is het 20 tegen 1 voor de politie en ik neem aan dat Prisca zich er ook niet uit probeert te banketstaaf als het tot een aangifte komt.
Lijkt me alleen jammer als het via een gerechtelijke procedure gespeeld moet gaan worden, vooral voor de Bokkers en Prisca, het raakt mij persoonlijk allemaal niet, probeer alleen de gemoederen wat te sussen.

lies

Berichten: 9655
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:26

Bart; heeft Prisca in haar mail iets gezegd over de terugbetaling? Zoja, zou ik en wrs de rest ook, daar graag meer van weten.

wbt aangifte doen, sluit ik me bij Branca aan. Ik heb nu lang genoeg gewacht.