Heb ooit in een ver verleden skeelers gehad, maar die heeft mijn pa WEGGEGOOID omdat ik ze niet had opgeruimd.

Dure dingen, hoppa vuilnisbak in.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)

Ik zou het nog wel doen moest ik de kans krijgen
Jennyzz schreef:Aa vroeger gingen wij in de zomer echt elke avond skeeleren.
Met iedereen uit de buurt en dan namen we de honden mee en dan ging eentje verderop staan en riep die hond en dan d'r keihard achteraan hangen. Dat was zó te gek.

Jennyzz schreef:Aa vroeger gingen wij in de zomer echt elke avond skeeleren.
Met iedereen uit de buurt en dan namen we de honden mee en dan ging eentje verderop staan en riep die hond en dan d'r keihard achteraan hangen. Dat was zó te gek.
Karin_88 schreef:Ik heb salomons
joviban schreef:Wie van jullie woont er in Drenthe?
Helaas ben ik nog herstellende van een knie blessure dus kon ik vandaag nog niet gaan, maar zodra ik weer hersteld ben ga ik mij skates zeker weer tevoorschijn halen! Ik skate overigens alleen in de lente/zomer hoor. Ben een een mooi-weer-mens
Helaas heb ik hier nog niemand gevonden die met me mee gaat, maar met mn mp3 speler aan vind ik het in mn eentje ook al leuk

Roosjesgat schreef:joviban schreef:Wie van jullie woont er in Drenthe?
Ikke!
Ben net terug van een rondje, ongeveer 15 km! Ik hebt het ook al veel s te lang niet gedaan...![]()
Ik de hele dag zeuren, Wie gaat er mee? Niemand dus. Ben ik alleen gegaan. Lekker Mps op en gaan!
Maar met zijn tweeen is het leuker! Maar ook bij mij niemand met skeelers ( en het leuk vind om te doen)
(schoen voor het afremmen als paardje wat te snel gaat, dan heb ik net wat meer controle over der omdat ik nooit hoofdstel indoe omdat ik toch wel vaak aan het touwtje hang (en aan de manen
)
Ik skeeler trouwens zonder bescherming.
) Toch wel even slikken van die prijzen zeg... Zandstra of Raps lijken me echt geweldig maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan..... JoviBan schreef:Wie van jullie woont er in Drenthe?
, zodat we ergens kunnen afspreken om vanaf daar een tocht te maken?