Lynn_Nikita schreef:Ik ben al week aan wachten op een pakketje, paard kan niet naar buiten toe ivm geen passende deken. 3 keer a aan deur geweest, ik extra buren gevraagd om aan te nemen, geen probleem. hebben ze niet eens bij buren gevraagd maar gewoon meegenomen toen ik niet thuis was ( ik werk ) na 3 pogingen krijg je briefje in de bus dat je kan ophalen.
Tevallig ligt de ah tegenover mijn huis, dus we handig.
kom vrijdag ochtend daar, 9.20 uur , zegt die meid, sorry kan pas vanaf half 10
En je kon geen 10 minuten wachten???
Daarnaast had je ook een deken kunnen kopen in een ruitersportzaak, bij een kennis eentje lenen, tot het pakket ontvangen is.
Vind het een beetje triest dat je afhankelijk bent van de bezorgsnelheid van TNT om je paard naar buiten te kunnen doen, zonder dat je weet of die deken wel goed past (niet alle maten 175 vallen als 175 m als je snapt wat ik bedoel?)
Lynn_Nikita schreef:ik geergerd naar huis, vandaag terug, nee sorry is alleen op werkdagen....
ik bedrijfsleider erbij laten halen, uitgelegd dat deken is en paard al 3 dagen op stal staat ivm geen passende deken en dat nu zou betekenen at nog langer op stal moet staan.
Ik zag de doos met mijn naam erop gewoon staan!!!!!
nee ging niet, moest uitgeboekt worden en kon maadag pas weer. ja moet ik dus werken, fijn die tijdne. Ik vroeg al of hij anders gewoon inhoud kon meegeven, en doos daar hield, maar dat ging niet, kon geen uitzonderingen maken.
en terecht... daarom zijn er regels, om je aan te houden en niet om ze te breken... Dat jij dan moet werken is niet hun schuld...
Lynn_Nikita schreef:Echt waar, waarom doen die zo moeilijk, doos staat 1 meter van me af, om uitboeking problemen te vergeten laat ik de doos al daar, met die scancode, maar nee hoor, hij kon geen uitzonderingen maken.
Maken ze extra een tnt hoekje in de ah, fijn want zijn langer open, ook voor mensen die werken zou dat dus goed uitkomen, nee zijn de tijdens anders dan de winkels zelf, terwijl het dezelfde balie als voor sigaretten is waar iemand achter staat.
bah ik erger me dood en wil zometeen weer teruggaan, ik wil die deken nu hebben!!!!
Postagentschap is een winkel in een winkel met eigen tijden, staan als het goed is keurig aangegeven.
Ik zie het probleem niet zo zeer... kan je frustratie wel begrijpen, maar om daarom een bedrijf rot te noemen en de regels dom omdat ze jou niet passen...