rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:43

slimmerik schreef:
Doet me een beetje denken aan die vrouw met kind bij het zwembad.... met die opblaaskrokodil. Ik zou denk ik ook errug boos zijn geworden. Het is pvd toch jouw eigendom??

Daar moest ik inderdaad ook gelijk aan denken, wat een belachelijke gang van zaken weer zeg. Rolleyes

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:49

slimmerik schreef:
Maar vind je het dan niet vreemd dat ze zomaar pakjes bij de buren af gaan geven zonder enkele vorm van legitimatie??

Dat is weer hoe het verstuurd is. Een gewoon pakket hoeft niet voor getekend te worden, je krijgt bij vermissing ook niks terug. De bezorger kan zelf beslissen (of wat zijn chef hem opdraagt) om het pakket af te geven bij de buren of de volgende werkdag af te leveren op het servicepunt. Daar kan het tijdens de openingstijden afgehaald worden. Het is de bedoeling dat als het bij de buren wordt afgeleverd er een bericht achter wordt gelaten waar eht heen is gebracht. Dit wordt idd wel eens vergeten.

Als je het pakket verzekerd opstuurt, dan moet er voor getekend worden, door jou of een gemachtigde. De TNT (en hiervoor de TPG) gaat er vanuit dat degene die op dat moment op het adres aanwezig is ook bevoegd is om te tekenen. Wil je het afhalen op het afhaalpunt dan kan je dat of zelf doen met legitimatie of iemand machtigen daarvoor (die ook zijn legitimatiebewijs mee hoort te nemen). Voor deze manier betaal je meer, maar krijg je ook meer service en een schadevergoeding bij vermissing.
Wil je dat alleen jij kan tekenen (gebeurt vaak bij bankpassen) dan is daar ook een aparte manier voor en als het aan huis bezorgd wordt die je je alsnog te legitimeren.

De mensen die op het servicepunt werken (of het PKT) zijn niet in dienst van de TNT, zij verlenen alleen diensten voor de TNT.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 13:53

gekkesies schreef:
slimmerik schreef:
Doet me een beetje denken aan die vrouw met kind bij het zwembad.... met die opblaaskrokodil. Ik zou denk ik ook errug boos zijn geworden. Het is pvd toch jouw eigendom??

Daar moest ik inderdaad ook gelijk aan denken, wat een belachelijke gang van zaken weer zeg. Rolleyes

ff off-topic, ook iemand uit het verre limboland!! leuk

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:33

Oh praat me niet van TNT Rolleyes
En dan vooral die bezorgers.

Kreeg ik een pakket met spullen voor mijn knagers die ik besteld had, hebben ze gewoon op de gallerij neergezet. Niet eens aangebeld ofzo, nee gewoon neerzetten en weggaan Verward
Het is dat mijn broertje die dag thuis was en 's ochtends pas later de deur uit ging, anders had het er nog een hele middag gestaan en had het misschien wel weggeweest (woon in een flat, iedereen kan op de gallerij komen en alle buren lopen langs).

Een andere keer hadden ze mijn pakketje (in een zak) tussen de regenpijp en de muur gedaan Scheve mond

Ook heb ik wel eens een nieuw mobieltje van mijn vader aangenomen (hoorde bij z'n verlengde abbo), zonder te tekenen! Had net zo goed kunnen zeggen dat ik hem nooit gehad heb Clown

En oh, ik heb nog wel meer van die verhalen.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:49

Heb je daar ooit over gebeld en een klacht over ingediend?

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:59

jee wat vervelend dat e die deken nog niet hebt.
Vind dit echt wel rot voor je Ach gut (en voor mezelf Knipoog )

Maar ik denk dat het echt aan het servicepunt ligt,
want bij ons op het dorp ga ik soms wel is tegen het einde van de middag als het pakketje s'ochtends is aangeboden naar het servicepunt en dan
kijken ze gewoon of het al gebracht is,
terwijl ze dit niet verplicht zijn wat op het papiertje staat dan dat je het pas de volgende dag op kan halen.

Hoop nu wel dat je hem morgen hebt Ach gut

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:16

wat een belachelijk zooitje daar! ik hoop dat je snel je pakket krijgt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 09:53

ik heb net bij zowel de TNT als bij de Ah een klachten formulier ingevuld. ben benieuwd wanneer ik er iets van terug hoor. Ook ben ik zeeeeer benieuwd of ik vanavond de deken meekrijg. Zo niet dan bel ik politie, ze houden mijn eigendom achter. Staat mijn naam op en inhoud is ook van mij en hun houden het achter

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:12

nou succes vanavond, allemaal erg vaag hoor! Waarom ze nou zo moeilijk doen? het is immers jouw eigendom!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:20

Nou zeg dat is ook wat. Ik hoop dat je vanavond je deken mee krijgt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:31

Lynn_Nikita schreef:
ik heb net bij zowel de TNT als bij de Ah een klachten formulier ingevuld. ben benieuwd wanneer ik er iets van terug hoor. Ook ben ik zeeeeer benieuwd of ik vanavond de deken meekrijg. Zo niet dan bel ik politie, ze houden mijn eigendom achter. Staat mijn naam op en inhoud is ook van mij en hun houden het achter

Denk dat de politie je heel hard zal uitlachen hoor Clown

Ze houden jouw eigendom achter, maar zij handelen volgens de regels en regels zijn er niet voor niets. Dus dan heb je alsnog geen poot om op te staan.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:59

als je paarden wil hebben is het ook je eigen verantwoording om dit goed te regelen. vindt dat er verschillende mensenhier hun mening geven zonder na te denken.
jullie zijn echt te erg verwend in deze wereld. vaak zat denk ik daar over na.
alles komt maar aanwaaien en je hoeft geen enkele moeite te doen , maar nu moet er wat langer gewacht worden en dan is het allemaal weer niet goed.

mesnen wordt toch eesn wat zelfstandiger en volwassener voor je hier komt klagen over een bedrijf waarbij ej aan de top moet zijn en niet bij het ene kleine filiaaltje waar mensen ook maar doen wat hun gezegt wordt te doen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 14:02

jij weet niet eens waar het verhaal over gaat. En wat had ik beter moeten regelen dan??

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:02

juline schreef:
jullie zijn echt te erg verwend in deze wereld. vaak zat denk ik daar over na.
alles komt maar aanwaaien en je hoeft geen enkele moeite te doen , maar nu moet er wat langer gewacht worden en dan is het allemaal weer niet goed.

mesnen wordt toch eesn wat zelfstandiger en volwassener voor je hier komt klagen over een bedrijf waarbij ej aan de top moet zijn en niet bij het ene kleine filiaaltje waar mensen ook maar doen wat hun gezegt wordt te doen.

Als jij eens de moeite zou doen wat oudere topics over Paloma door te lezen dan was deze opmerking ook niet nodig. Lynn heeft moeite genoeg gedaan. En het is haar zeker niet allemaal komen aanwaaien. Jouw mening wel volgens mij Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:03

Lynn_Nikita schreef:
jij weet niet eens waar het verhaal over gaat. En wat had ik beter moeten regelen dan??

Jij moet je werktijden zeker aanpassen aan de werktijden van de TNT Clown Haha!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 14:05

wss wel, en naar een gewone winkel gaan gaat niet, ik werk ook in winkel en als ik vrij heb zijn ook alle andere winkels gesloten.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:08

Ja en daar heeft het zgn. DIENSTVERLENENDE TNT geen enkele boodschap aan Boos!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 14:11

heb al klacht opgestuurd naar hun en ook de ah, ben benieuwd, als ik vanavond dat pakketje niet krijg word ik heeeeeeeeeeeel boos

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:19

heb het verhaal over paloma heel goed gevolgt hier op bokt en op zadelkamer. en snap heel goed over welk paard het gaat en hoe de situatie in elkaar zit maar juist daarom vindt ik dat er wel wat creatiever met een oplossing gekomen mocht worden.

zoals ik ook al in pm uitgelegt heb..

er wordt heel onvolwassen met de situatie om gegaan en tnt heeft er niks mee te maken hoe paloma is behandeld en welk verhaal er achter zit. dat jij overdag aan het werk bent is jouw verantwoording niet die van tnt niet die van bokt en zeker niet die van mij. dat jij een rot behandeld paard over neemt is aan jou de keus als jij je geroepen en verantwoordelijk genoeg voelt om voor zulke dieren te zorgen dan sta je ook dag en nacht voor ze klaar om ze perfect te verzorgen en tja dat het geld toch ergens van daan moet komen is logisch maar als je vanwege werk al geen deken op kan halen hoe moet het dan is een moeilijkere situatie?

nee meid snap je frustatie heel goed zou het ook verschrikkelijke klotte vinden als me pakje recht voor me neus zou staan maar om er zo'n topic over te openen op bokt vindt ik te ver gaan. als je hier kan klagen enz enz heb je tijd zat.
en het zou moooier zijn als je die tijd in je paarden steekt daar je nu al weer een paard moet verkopen omdat er plaats gemaakt moet worden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:31

En net als in het vorige topic gaat de hetze om ook dit gesloten te krijgen gewoon door. (dank je wel Clown ik mis er trouwens nog een paar Haha! )

Ook op zaterdag werkt de pakettendienst van TNT en dat wordt bij jou in het AH filiaal onmogelijk gemaakt Lynn dus er nu gewoon werk van maken!!!!

http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/c ... nietthuis/

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:35

Lynn_Nikita schreef:
Ik ben al week aan wachten op een pakketje, paard kan niet naar buiten toe ivm geen passende deken. 3 keer a aan deur geweest, ik extra buren gevraagd om aan te nemen, geen probleem. hebben ze niet eens bij buren gevraagd maar gewoon meegenomen toen ik niet thuis was ( ik werk ) na 3 pogingen krijg je briefje in de bus dat je kan ophalen.
Tevallig ligt de ah tegenover mijn huis, dus we handig.
kom vrijdag ochtend daar, 9.20 uur , zegt die meid, sorry kan pas vanaf half 10

En je kon geen 10 minuten wachten???
Daarnaast had je ook een deken kunnen kopen in een ruitersportzaak, bij een kennis eentje lenen, tot het pakket ontvangen is.
Vind het een beetje triest dat je afhankelijk bent van de bezorgsnelheid van TNT om je paard naar buiten te kunnen doen, zonder dat je weet of die deken wel goed past (niet alle maten 175 vallen als 175 m als je snapt wat ik bedoel?)

Lynn_Nikita schreef:
ik geergerd naar huis, vandaag terug, nee sorry is alleen op werkdagen....
ik bedrijfsleider erbij laten halen, uitgelegd dat deken is en paard al 3 dagen op stal staat ivm geen passende deken en dat nu zou betekenen at nog langer op stal moet staan.
Ik zag de doos met mijn naam erop gewoon staan!!!!!
nee ging niet, moest uitgeboekt worden en kon maadag pas weer. ja moet ik dus werken, fijn die tijdne. Ik vroeg al of hij anders gewoon inhoud kon meegeven, en doos daar hield, maar dat ging niet, kon geen uitzonderingen maken.
en terecht... daarom zijn er regels, om je aan te houden en niet om ze te breken... Dat jij dan moet werken is niet hun schuld...

Lynn_Nikita schreef:
Echt waar, waarom doen die zo moeilijk, doos staat 1 meter van me af, om uitboeking problemen te vergeten laat ik de doos al daar, met die scancode, maar nee hoor, hij kon geen uitzonderingen maken.

Maken ze extra een tnt hoekje in de ah, fijn want zijn langer open, ook voor mensen die werken zou dat dus goed uitkomen, nee zijn de tijdens anders dan de winkels zelf, terwijl het dezelfde balie als voor sigaretten is waar iemand achter staat.
bah ik erger me dood en wil zometeen weer teruggaan, ik wil die deken nu hebben!!!!

Postagentschap is een winkel in een winkel met eigen tijden, staan als het goed is keurig aangegeven.
Ik zie het probleem niet zo zeer... kan je frustratie wel begrijpen, maar om daarom een bedrijf rot te noemen en de regels dom omdat ze jou niet passen...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 14:41

Alane je weet heel goed dat de deken gekregen is en ook waarom. En bedankt dat je ons wijst op de openingstijden. Pfff dat we daar zelf niet opgekomen zijn. Geweldig !!!

En de regels zijn door hen zelf gemaakt en kunnen dus best gewijzigd worden. Er komen zoveel klachten binnen.

Natuurlijk mag daar een topic over geopend worden.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 14:56

hun gavne tnt de schuld van die tijden , maar postkantoor waar eerst al mn pakjes aankwamen is ook op zaterdag gewoon open, daarom ben i kwaad, nu word ineens bij ah afgegeven, prima, lekke rdichtbij, alleen kan ik ineens alleen onder kantoor uren.

en dat ik onderw erktijd kan bokken, tja,, als rustig is akn dat, ik kan niet ineens 10 km rijden om deken te halen en weer terug gaan en hopen dat in tussentijd niemand winkel heeft leeggehaald.
en als echt iets dringends aan hand is met paarden kan ik vrij nemen of ruilen met dienst, maar was nu niet mogelijk

en die regels, hun houden zich nu ook niet aan regels want boeken zonder dat ik erbij ben uit, waarom doen ze dat dan wel??

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:07

slimmerik schreef:
Alane je weet heel goed dat de deken gekregen is en ook waarom. En bedankt dat je ons wijst op de openingstijden. Pfff dat we daar zelf niet opgekomen zijn. Geweldig !!!

Ja en? omdat die gekregen is moeten alle regels maar wijken?

slimmerik schreef:
En de regels zijn door hen zelf gemaakt en kunnen dus best gewijzigd worden. Er komen zoveel klachten binnen.

Natuurlijk mag daar een topic over geopend worden.

Ik schrijf ook nergens dat er geen topic geopend mag worden...
Als ik iets bestel/koop/ruil... vraag ik om het op een bepaalde dag te verzenden, zodat ik zeker weten thuis ben, en anders geef ik een ander huisnummer van wie ik weet dat ze het aannemen maar ook thuis zijn.. no problemo. Niet met TPG, niet met TNT ook niet met DHL of andere koeriersdiensten.
Echter heb ik iets met spoed nodig dan moet het maar op een andere fiets, en dat is dus of lenen of nieuw kopen... en als ik hier om me heen kijk bij de ruitersportwinkels wat momenteel een goede waterdichte winterdeken kost, houd ik mijn hart vast als 1 van haar paarden iets overkomt... en zal er waarschijnlijk een topic komen waarin het gaat over een rotte DA met zijn regeltjes en voorrijkosten ed. Want nu hebben we het over een nieuwprijs van een deken van pakweg 65 euro...
snap je wat ik bedoel?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 15:09

juline schreef:
als je hier kan klagen enz enz heb je tijd zat.
en het zou moooier zijn als je die tijd in je paarden steekt daar je nu al weer een paard moet verkopen omdat er plaats gemaakt moet worden.

onder werktijd kan ik moeilijk naar mijn paarden gaan, en lynn gaat ook weg omdat ik er geen klik mee heb en zij beter af is bij iemand die er meer tijd in kan steken en die een braaf paard zoekt. ik hoef niet persee plaats te maken, maar is gewoon beter zo