Pap, maak je geen zorgen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Pap, maak je geen zorgen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 08:51

Toekie, wat vreselijk dit te lezen, nachtmerrie van ieder kind, eens verliezen we onze ouders....

Wel erg fijn dat het AMC geslaagd is in de operatie, hopelijk gaan jullie nog een lange tijd samen tegemoed en heeft je vader niet al te veel last van zijn kwaal.

Ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd!!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 08:54

heel veel sterkte, jammer genoeg weet ik hoe het is om een ouder te verliezen aan die ziekte, en toevallig ook nog met de zelfde orgaan aandoening....

sterke, emn geniet van alle momenten die jullie samen hebben.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 10:03

Jeetje meisje, ontzettend veel sterkte de komende tijd gewenst!! En wat heerlijk dat er nu wel een lichtpuntje is!

Ik denk aan jullie...

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:10

Oh, wat vreselijk om te lezen. Ik heb er echt bewondering voor hoe jij je eronder houdt, en ik kan niks anders doen dan jou en de mensen om je heen heel erg veel sterkte wensen - en natuurlijk je ook heel veel mooie momenten toewensen in de komende maanden.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:42

Oh wat fijn dat de operatie is gelukt!
En nu genieten van elk moment dat je met elkaar hebt. Hartstikke fijn dat ze toch nog wat hebben kunnen doen.

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:40

wat geweldig dat de operatie gelukt is!
ik wens je nog heel veel sterkte in de aankomende tijd Ach gut

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:41

Heey,
kippenvel, ik krijg het telkens weer als ik zo iets lees.
Kanker is tegenwoordig een ziekte die zo veel voor komt maar er kan ook zoveel tegen gedaan woorden.
Jammer genoeg ik het bij jouw vader niet mogelijk.
Ik weet hoe het een beetje voelt, ik heb dan geen ouders verloren maar wel 6 dierbaren in een jaar.
Allemaal kanker mensen, ook leed een goede vriendin er van mij aan. Ik wil je alleen mee geven, geniet van de laatste momenten. Vertel hem alles wat op je hart licht zodat je straks niets vergeten bent. Verzorg hem goed!
Het kan heel goed zijn dat je vader verandert, sagerijniger word enz dat is allemaal een beetje de schuld van de ziekte.
Somigen veranderen heel erg..
Ik wens je super veel sterkte, kracht en liefde toe voor de komen de tijd..
Mijn PM box staat altijd open!
Ik bied graag een luisterend oor, die heb ik ook gehad toen ik het moeilijk had.
Succes, en wens je vader het alle beste.
Groetjes Blokje

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:55

Verschrikkelijk als je zulk nieuws krijgt...
Gelukkig is de operatie geslaagd!
Heel veel sterkte de komende tijd, en geniet van de tijd die jullie nog samen hebben!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:16

enorm veel sterkte meid!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:23

Meid héél véél sterkte en kracht toegewenst voor jou en je familie. En probeer je niet altijd even 'groot' te houden hé want jij moet ook je verdriet kunnen uiten. Doe je dat niet dan krijg je het waarschijnlijk dubbel voor je kiezen.

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:24

Heb er geen woorden voor. Sterkte!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:52

jemig ik krijg helemaal kippenvel toen ik het las... heel erg veel sterkte verder...!!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:40

jeetje wat erg Huilen
Ik wens jou en je familie echt hééél veel sterkte in deze moeilijke periode !

igor02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:03

Ook ik weet sinds 2 weken dat mijn vader kanker heeft, een niet operabele tumor boven in zijn rechter long. Ook al wonen mijn zus en ik niet meer thuis, nu zijn we heel erg met elkaar, mijn vader eet niet één keer alleen,we gaan ook gezamelijk naar het ziekenhuis. Ik heb een moeder met alzheimer, die weet dit gelukkig niet meer. Mijn vader zit ook erg met het loslaten van mijn moeder, hij gaat er elke dag 3 keer heen.
We spreken nu alles uit naar elkaar, weten hoeveel we om elkaar geven en dat is wel mooi. Maar God wat zie ik tegen de komende maanden op!!!!!!!!!
Ik wens Toekie dan ook alle sterkte toe, jij zal het ook niet makkelijk krijgen, het blijft toch een def. afscheid straks. Huilen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:43

Ik wens toekie en haar familie heel veel sterkte toe, jullie zullen het allemaal zwaar krijgen.

Geniet van de tijd die je nog samen heb.
Het is iig heel fijn dat de ingreep gelukt is

KidoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:53

Toekie veeel sterkte en fijn dat dat buisje plaatsen gelukt is!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:26

Heel, heel veel sterkte meid.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 01:31

Wow wat een hoop lieve reacties weer, ook via pb. DANKJULLIEWEL!! Ik ben er zo van onder de indruk iedere keer...
Inmiddels weten we weer wat meer over de situatie. De ingreep met het buisje is dus geslaagd. Nu is het heel hard hopen dat papa zo lang mogelijk met dit buisje kan doen. Als het verstopt o.i.d. raakt dan proberen de artsen weer een nieuw buisje te plaatsen. Deze ingreep wordt net zo lang gedaan tot het niet meer kan. Het laatste wat dan nog gedaan kan worden is een stuk van de tumor wegsnijden om tijd te rekken. Het hangt dus helemaal af van hoe snel de tumor groeit (en of/hoe snel het gaat uitzaaien). De artsen hebben zes maanden tot een jaar gegeven. We blijven in principe continu in spanning, afwachten en afwachten... Bang zijn voor het nieuws dat het buisje vervangen moet worden... En weer in spanning of het zal lukken... MAAR: we moeten positief blijven en vooral veel genieten. Mijn vader was vandaag weer een beetje meer zichzelf. Hij kan niet wachten tot hij naar huis kan, dat is een goed teken! Als hij zijn gele kleur een beetje kwijt is (wat al ietsje minder was), dan mag hij het ziekenhuis uit. Hij heeft overigens ook suikerziekte, bleek uit het onderzoek. Hij moet zich nu iedere dag zelf prikken, maar dat is natuurlijk een peulenschil vergeleken met de situatie (vindt papa ook)...

batje schreef:
Wat fijn dat de operatie gelukt is! Heel veel sterkte en mooie momenten toegewenst..

Probeer alleen niet té sterk te zijn. Mijn moeder is 3 weken geleden aan kanker overleden en ik zou zo graag een keer in haar armen uitgehuild willen hebben, maar kon het niet omdat ik sterk probeerde te zijn.

Jee... dat is nog maar kort geleden... Ik wens je heel veel kracht, en bedankt voor je reactie!

@igor02: Ook voor jou veel sterkte!!!

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:03

Echt knap dat je het zo helder hebt kunnen opschrijven!
Ik schrok me kapot toen je het me gister vertelde en zoals vele anderen.. heb je er geen woorden voor..
Het is echt verschrikkelijk en heel veel sterkte de komende tijd, ook aan je moeder en de rest van je familie!!
En als er wat is, je kan altijd bellen!

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:01

Lieve Nai,

Ik heb je even een mail gestuurd.. Ik wil nog zeggen dat ik je topic blijf volgen en heel veel aan jullie allemaal denk!

Heel veel liefs en dikke kus (ook van mij mama waarmee ik je verhaal heb gedeeld..)

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:13

Het enigste wat ik kan zeggen, heel veel succes, sterkte en houd de moed erin. Ach gut

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:20

Gelukkig dat operatie geslaagd is, dan hebben jullie in elk geval meer tijd samen.
Heel erg veel sterkte en probeer, hoe raar het klinkt, een beetje te genieten van de komende tijd ...

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:30

@Igor02, veel sterkte meid. Het zullen zware tijden worden maar vergeet niet van elk moment te genieten.

@Toekie, hoop dat je vader weer graag naar huis mag. Goed teken dat de gele kleur al wat minder wordt en hij graag weg wil. Voor wat betreft de tijdsschatting, dat kan nog dik meevallen. Ik hoor zo vaak dat mensen een bepaalde tijd te horen krijgen en daar dik overheen gaan. Zolang hij zich maar goed voelt.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:18

Heey meis! Ik schrok me ook echt kapot toen je het vertelde... En hoe koel jij je op kan stellen. Maar vergeet niet dat het heel normaal is als je je gevoelens uit. Je kan en hoeft niet altijd sterk te zijn... En je weet dat je als jij daar behoefte aan hebt, dat je altijd uit kan komen huilen bij je stalgenootjes (en je lieve bonnie!)! Heel veel sterkte de komende tijd, en echt, écht doen als je daar behoefte aan hebt! We zijn er voor je meissie, 24 uur per dag, 7 dagen in de week!! Ach gut

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:54

wat fijn dat de operatie geslaagd is,en dat daardoor je vader nog een beetje extra tijd krijgt,geniet samen met elkaar,en heel veel knuffelen,en foto's maken en praten...

heel heel erg veel sterkte de komende maanden!!

igor02, jij ook heel erg veel sterkte!