Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PriscaZ schreef:
geschreven door een stagenote...
bterlaan schreef:Ik heb ook een "abeien" gezien en "champions", bij een groenteboer. Goh, afschijt is wel heel erg erg!
Oh, ik woon in Oberschleissheim, MET L! heel vaak wordt de L in de adressering van brieven vergeten en wat krijg je dan? Juist.... I kheb de belastingdienst ook al eens geschreven dat we niet in de stront wonen
MiraMar schreef:Wat dacht je van "eik" als ze "eigenlijk" bedoelen?!
Lielle schreef:MiraMar schreef:Wat dacht je van "eik" als ze "eigenlijk" bedoelen?!
dat schrijf ik ook nog wel eens, maar dat is in feite MSN taal ()
Genee schreef:Hoeraa! Ik schrijf altijd sowieso
Lielle schreef:is dat echt Brabants? Je hoort het hier idd (ook MSN taal) nog wel eens in spreektaal, dus zou best kunnen.
En je hebt gelijk, MSN taal mag nietMaarr ik heb even gezocht, ik vind 8 resultaten bij mezelf, waarvan er maar 1 daadwerkelijk over eigenlijk gaat. De rest is de boom, de pensionstal in Holten of een typfout (hoord eik ipv hoorde ik).
Over typfout gesproken, dat wordt ook vaak typefout
Dana01 schreef:Lielle schreef:is dat echt Brabants? Je hoort het hier idd (ook MSN taal) nog wel eens in spreektaal, dus zou best kunnen.
En je hebt gelijk, MSN taal mag nietMaarr ik heb even gezocht, ik vind 8 resultaten bij mezelf, waarvan er maar 1 daadwerkelijk over eigenlijk gaat. De rest is de boom, de pensionstal in Holten of een typfout (hoord eik ipv hoorde ik).
Over typfout gesproken, dat wordt ook vaak typefout
PriscaZ schreef:Een tijdje terug stond er in onze binnenhal dit op het bord: "Wil iedereen zelf de mesd uit de bak halen?"
MiraMar schreef:Dan moet ik je toch teleurstellen, de Van Dale geeft toch echt "typefout" (en "typediploma" enz.)