MoonChloe schreef:Ik blow.
Ik doe het vooral om alles uit mijn hoofd te krijgen en volledig te ontspannen. Het is ook heerlijk om paar uurtjes knetterstoned zijn en om alles te lachen.
En over onzinnigste dingen te filosoferen. En vrienden volledig begrijpen omdat wij allemaal stoned-taal spreken.
HEERLIJK.
Maar ik doe het dus niet elke dag, eens in 2 weken ongeveer.
En alleen met vrienden.
in een ander topic lees ik van je problemen met depressiviteit etc., vind je het dan echt verantwoord van jezelf om te blowen?
het is algemeen bekend dat drugs je gemoedstoestand aandikken en psychische klachten kunnen veroorzaken. vooral als je al niet lekker in je vel zit ben je er extra vatbaar voor.
een vroegere vriend van mij was erg depressief, ging paddo's happen. dikke bad trip, drie weken erna zag hij nog gezichten vervormen. lekker dom
zelf ben ik ook een keer heel naar bad gegaan. ik was knetterstoned en ik dronk water, maar kon niet voelen dat het nat was. heel eng. en mijn neus werd koud, hardkloppingen, ik had een zuurtje in mijn mond en mijn tong deed het niet meer. ik dacht: 'zie je wel, ik verlam gewoon, ik ga langzaam dood, mijkn neus is eerst.'
zo zie je hoe erg je kan trippen. toen ben ik opgestaan, heb slaap zacht gezegd tegen de mensen waarmee ik childe, ben naar boven gegaan en heb de boel ondergekotst. vriendlief kwam bij me zitten mar die was zelf ook zwaar aan het hallicuneren.
ik had echt maar een heel klein stukje space-eierkoek (
) gegeten, maar later hoorde ik dat het heel rare wiet was die die mensen altijd namen. uit amsterdam, halen ze heel veel in 1 keer, ik vond de dealer wiet toch iets beter.
nu doe ik het nooit meer. stuk of 8 keer gedaan, daarna nooit meer. en dat is ook iets van 1-2 jaar geleden.