Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
NotNice schreef:autorijles? geef een strobaal!
die kan hij/zij tegen de tijd dat er aan de rijles begonnen wordt langs de weg leggen, wel zo veilig![]()
en het is een lekkere grote en vooral rommelige surprise
mel_shet schreef:Ik vind die spiegel erg leuk! waar koop je purschuim??? en hoe duur is dat?

(hoe kun je het verzinnen voor 5 euro
) maar goed, iemand ideeen?
in het gedicht heel verhaal over hoe sneu dat ding er wel niet uitzag en klaar. Uiteindelijk is dat ding dezelfde avond nog door hem in het restaurant waar we sinterklaas vierden in de prullenbak verdwenen (goh wat gek
)
Want de jongen die ik heb getrokken noemen ze altijd Spongebob omdat hij een beetje een 4-kant hoofd heeft
?
Ze dacht dat het een bom was oid
.
en condooms en glijmiddel!! deze laatse twee zijn voor de grap maar ik wil hem daar hard op pakkendelerium schreef:Een opblaasbare penis kopen en die openmaken, kadootjes erin en weer dichtsealen? Als iemand dat idd op zijn lijstje zet moet je hem er zeeeeeker op pakken!
(wat dan als glijmiddel dient
) tinkerXXlufX schreef:ik ga ze op de zenuwen werken, ik heb thuis mijn opa getroken.
ik ga een computer maken(dat is het werk van mijn oom) de naam van mijn oom komt daar ook op, daar in doe ik de naam van mijn zusje, dan is het kado dus voor mijn zusje.
als ze die open maakt komt mijn oma.
zo ga ik verder.
tot dat het beeldscherm verdwenen is.
dan heb je nog die kast.
daar in zit het echte kado.
wel komt aan het eind van dat beeldscherm een gedicht met dat hij in de monitor zit.
snappen jullie het nog??
ik zal een voor beeld maken, op de comuter dan he.
http://img294.imageshack.us/my.php?imag ... ooset8.png
is hij te zien??
HupsSakii schreef:_Mars_ : Hoe maak je zo'n drumstel ooit ? Heb nooit een drumstel aangeraakt ..haha

_Mars_ schreef:tinkerXXlufX schreef:ik ga ze op de zenuwen werken, ik heb thuis mijn opa getroken.
ik ga een computer maken(dat is het werk van mijn oom) de naam van mijn oom komt daar ook op, daar in doe ik de naam van mijn zusje, dan is het kado dus voor mijn zusje.
als ze die open maakt komt mijn oma.
zo ga ik verder.
tot dat het beeldscherm verdwenen is.
dan heb je nog die kast.
daar in zit het echte kado.
wel komt aan het eind van dat beeldscherm een gedicht met dat hij in de monitor zit.
snappen jullie het nog??
ik zal een voor beeld maken, op de comuter dan he.
http://img294.imageshack.us/my.php?imag ... ooset8.png
is hij te zien??
tip: Laat dan je zelf ook dat cadeautje open maken, want dan lijkt het niet of je je opa hebt getrokken..
ik weet ook nog geen kadootje voor me pa

paar dagen in de diepvries en klaas is kees.. iedereen vond het erg grappig..