Romantiek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: Romantiek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 01:55

Romantiek bestaat heus wel hoor, het zit m alleen niet in die cliche dingen voor mij..ik hoef geen bossen rozen, ringen of kettinkjes..ik wil dat iemand aan me denkt op het juiste moment!

Mijn "vriendje" is op zijn manier zeker wel romantisch. Juist omdat het er niet dik bovenop ligt, vind ik het lief als ie wat voor me doet.Voorbeeld, me zomaar mee uit eten nemen naar de pizzeria, of toen we samen op het strand naar een heel groot vuurwerk keken in Blanes, of dat hij altijd thee voor me maakte als ik 's nachts ontzettende keelpijn had (hij haat het om 's nachts op te staan..dusja des te meer bijzonder is dat haha)

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 02:06

dwaallicht, ik sluit me bij je aan! ik hoef idd ook niet van die cliche dingen, als hij met een bos rozen thuis zou komen en dat zou niet voor m'n verjaardag zijn of voor het zoveel jaar samen zijn, dan zou ik me eerder wat afvragen Tong uitsteken haha.
Zo smolt ik afgelopen zaterdag weer, ik haalde hem van zijn werk op, krijg ik een dikke kus en wat haalt hij uit zijn zak? een kitkat!! haha, dat vind ik pas lief! dan dacht hij bij de benzinepomp waar hij langs gereden was toch even aan mij en aan mijn kitkatverslaving Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 02:09

whissie schreef:
dwaallicht, ik sluit me bij je aan! ik hoef idd ook niet van die cliche dingen, als hij met een bos rozen thuis zou komen en dat zou niet voor m'n verjaardag zijn of voor het zoveel jaar samen zijn, dan zou ik me eerder wat afvragen Tong uitsteken haha.
Zo smolt ik afgelopen zaterdag weer, ik haalde hem van zijn werk op, krijg ik een dikke kus en wat haalt hij uit zijn zak? een kitkat!! haha, dat vind ik pas lief! dan dacht hij bij de benzinepomp waar hij langs gereden was toch even aan mij en aan mijn kitkatverslaving Haha!

Haha, ja dat soort dingen als die kitkat bedoel ik dus..dat is echt lief dat soort dingen Lovers

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 14:45

ja dat klopt...
ik had ruzie met mijn ex... en ik ben ziek, heb keelontsteking, we hadden zondag gesprek gehad, om het uittepraten. toen kwam hij dus op soort van ziekenbezoek. en ik moest smaadnags naar dokter. stuurde hij savonds hoe het was geweest. vond wel lief dat hij daar aan dacht... het deed me wel iets...

het is maar iets kleins, en misschien toch wel normaal. maar hij smste toen we het hadden bijna nooit uit zichzelf, miss 3 keer gedaan in 7,5 maand tijd... dus vond wel lief dat hij nu hier zelf mee kwam...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 14:50

Dat mis ik soms wel bij mijn vriendje Schijnheilig
Ik zie hem niet zovaak omdat ik hem via internet heb ontmoet en hij dus niet om de hoek woont. Maar op msn is hij alles behalve romantisch, ja hij zegt af en toe ik hou van je als hij weggaat maar dan ook wel afgekort:P hvj.
Als ik bij hem ben krijg ik gelijk een warm en fijn gevoel van binnen, maar als ik m op msn spreek..ben ik blij als ik m weer zie zodat onze relatie weer een relatie lijkt

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:13

nja bij mij is het... hij gaat het nu doen, het is uit Tong uitsteken dus ik heb er vrij weinig aan. nja gewoon als vriend wel leuk natuurlijk Knipoog had liever gehad dat hij dat 7 maanden geleden deed Tong uitsteken

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:02

Het gaat mij niet om de cliché dingen, maar meer om de achterliggende gedachte.
Vriendlief is wel romantisch, maar zonder dat het afgezaagd is. Lachen
Ga met Dwaallicht mee. Ja

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:11

In het begin was hij verschrikkelijk romantisch, maar het kwam soms wel beetje klungelig over Knipoog.

Kreeg rode rozen, eigenlijk elke maand een cadeautje, hij belde zomaar om te zeggen dat die me mist, hij smste lieve dingen..

Nu heb ik meer het idee dat het van mijn kant moet komen en hij er niet zoveel moeite meer voor doet..

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:22

Romantiek moet ook van 2 kanten af komen he, ik hou zelf van romantish zijn. B.V net zoals met mijn ex, zij stelde het allemaal wel op prijs, maar ze deed niks voor mij terug. Dan is de motivatie bij mij er ook wel af om romantich te doen! Ik voel mezelf weleens triest, als ik een romantiche film kijk. Want ware liefde heb ik nog nooit zelf meegemaakt, de liefde kwam altijd van mijn kant af ..... Leuk topic

Groetjes

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:25

Ja bij ons kwám het van 2 kanten Knipoog Ik gaf minder cadeautjes omdat ik nou eenmaal geen bijbaantje heb en dus alleen mijn zakgeld had, waarvan ik ook andere dingen moet betalen.

Maar nu komt het steeds meer alleen van mijn kant..

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:28

ik heb het gehad......

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 21:13

Oeh wat kick dat we ook mannelijke reacties krijgen! Hoe zit het eigenlijk met dàt cliché... dat het alleen de vrouwen zijn die smachten om romantiek?

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 22:30

scholiertje schreef:
Oeh wat kick dat we ook mannelijke reacties krijgen! Hoe zit het eigenlijk met dàt cliché... dat het alleen de vrouwen zijn die smachten om romantiek?

Nou ik smacht er ook naar hoor!!!! Romantiek is niet alleen voor vrouwen, ik wil ook weleens verovert worden ... Bloos

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 23:48

Hihi toepasselijke term, veroverd worden Pling ... lijkt me echt kick om een x echt letterlijk van je feet gesweept te worden Bloos! ! Maaruh nog meer romantische mannen in the house Party!! ?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 23:56

Ik denk dat ik toch eindelijk een romantisch persoon gevonden heb.. Vork
Al die cadeautjes zeggen mij ook niks, het gaat mij meer om de kleine dingetjes. Dit weekend bracht hij mij thuis op mijn fiets en moest daarna 3 km naar huis lopen door de kou, maar het maakt hem niks uit.. Zonet een lief smsje dat hij op verjaardag was, zoveel mensen, maar hij kon alleen maar aan mij denken. AAAAAAAAH ik ben echt verliefdddd. Haha! Haha! Haha!

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 00:06

Oeh heerlijk voor je! En het wàs KOUD dit weekend... mijn respect voor hem Knipoog.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 00:25

Romantisch???
Euhmmm tja wat is dat??
Bij mijn vriend staat het woord romantisch niet in het woordenboek..
Heb nog nooit (in anderhalf jaar) een lief smsje gehad, een bloemetje, kaarsjes, ringetjes, kettinkjes, open deuren, jas aantrekken, gezoend in de regen, bad, ontbijt op bed, s'morgens een zoen op je voorhoofd en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik wil een nieuw vriendje, wie bied zich aan??

Nee hoor, hou van hem en wil um niet weer kwijt.

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 01:12

xXGRIETJEXx schreef:
Romantisch???
Euhmmm tja wat is dat??
Bij mijn vriend staat het woord romantisch niet in het woordenboek..
Heb nog nooit (in anderhalf jaar) een lief smsje gehad, een bloemetje, kaarsjes, ringetjes, kettinkjes, open deuren, jas aantrekken, gezoend in de regen, bad, ontbijt op bed, s'morgens een zoen op je voorhoofd en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik wil een nieuw vriendje, wie bied zich aan??

Nee hoor, hou van hem en wil um niet weer kwijt.

Dat soort dingen hou ik ook allemaal van, maar ik tref telkens de verkeerde haha! Maar weer even ontopic: bepaalde films geven er ook wel een vertekend beeld van de liefde.

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 01:36

Sonador schreef:

Nou ik smacht er ook naar hoor!!!! Romantiek is niet alleen voor vrouwen, ik wil ook weleens verovert worden ... Bloos

haha, denk dat weinig mannen dit durven te zeggen..... die hebben het eerder over: kijk wat ik veroverd heb... ipv ik wil veroverd worden... Haha!

Toppie hoor! zo moeten er meer zijn!

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 04:16

whissie schreef:
Sonador schreef:

haha, denk dat weinig mannen dit durven te zeggen..... die hebben het eerder over: kijk wat ik veroverd heb... ipv ik wil veroverd worden... Haha!

Toppie hoor! zo moeten er meer zijn!

En toch heeft die instelling mij heel veel ellende opgeleverd qua relaties. Tja als we het er nu toch over hebben haha!

volbloed6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 06:42

Ik ben eigenlijk best tevreden met mn vriendje, hij is best romantisch...alleen een beetje eigenwijs hihi

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 12:06

Sonador schreef:
xXGRIETJEXx schreef:
Romantisch???
Dat soort dingen hou ik ook allemaal van, maar ik tref telkens de verkeerde haha! Maar weer even ontopic: bepaalde films geven er ook wel een vertekend beeld van de liefde.

Nou ik weet niet of vertekend het goede woord is. Ik denk namelijk dat er echt relaties zijn zoals in de film, al is het alleen maar de eerste maand. Een maand vol romantiek, hartstocht & passie... Maar ik weet niet of je bewust hebt gekozen voor het woord 'liefde' ipv 'romantiek'... want liefde is wéér een hele andere pot nat Knipoog!