Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
whissie schreef:dwaallicht, ik sluit me bij je aan! ik hoef idd ook niet van die cliche dingen, als hij met een bos rozen thuis zou komen en dat zou niet voor m'n verjaardag zijn of voor het zoveel jaar samen zijn, dan zou ik me eerder wat afvragenhaha.
Zo smolt ik afgelopen zaterdag weer, ik haalde hem van zijn werk op, krijg ik een dikke kus en wat haalt hij uit zijn zak? een kitkat!! haha, dat vind ik pas lief! dan dacht hij bij de benzinepomp waar hij langs gereden was toch even aan mij en aan mijn kitkatverslaving
scholiertje schreef:Oeh wat kick dat we ook mannelijke reacties krijgen! Hoe zit het eigenlijk met dàt cliché... dat het alleen de vrouwen zijn die smachten om romantiek?
xXGRIETJEXx schreef:Romantisch???
Euhmmm tja wat is dat??
Bij mijn vriend staat het woord romantisch niet in het woordenboek..
Heb nog nooit (in anderhalf jaar) een lief smsje gehad, een bloemetje, kaarsjes, ringetjes, kettinkjes, open deuren, jas aantrekken, gezoend in de regen, bad, ontbijt op bed, s'morgens een zoen op je voorhoofd en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik wil een nieuw vriendje, wie bied zich aan??
Nee hoor, hou van hem en wil um niet weer kwijt.
Sonador schreef:
Nou ik smacht er ook naar hoor!!!! Romantiek is niet alleen voor vrouwen, ik wil ook weleens verovert worden ...
whissie schreef:Sonador schreef:
Nou ik smacht er ook naar hoor!!!! Romantiek is niet alleen voor vrouwen, ik wil ook weleens verovert worden ...
haha, denk dat weinig mannen dit durven te zeggen..... die hebben het eerder over: kijk wat ik veroverd heb... ipv ik wil veroverd worden...![]()
Toppie hoor! zo moeten er meer zijn!
Sonador schreef:xXGRIETJEXx schreef:Romantisch???
Dat soort dingen hou ik ook allemaal van, maar ik tref telkens de verkeerde haha! Maar weer even ontopic: bepaalde films geven er ook wel een vertekend beeld van de liefde.