Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Uit nieuwschierigheid dit topic open geklikt..
Heb me eigenlijk nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die ( denken dat ze )heks zijn.. ( dit is overigens geen aanval op jullie, dus vat het aub ook niet zo op!!)
Bij heksen denk ik aan ouwe vrouwen met puntneuzen, wratten en bezems..
roxiie schreef:Uit nieuwschierigheid dit topic open geklikt..
Heb me eigenlijk nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die ( denken dat ze )heks zijn.. ( dit is overigens geen aanval op jullie, dus vat het aub ook niet zo op!!)
Bij heksen denk ik aan ouwe vrouwen met puntneuzen, wratten en bezems..
R_ChiChi schreef:Haha, ja. Dat zijn 'sprookjes'.
Tenminste mag ik hopen; zo slecht zie ik er toch niet uit?
marleen_usar schreef:Voor veel mensen is het erg onbekend en erg raar maar dat komt omdat ze er niets van af weten, als ze horen dat ik heks ben zie je ze denken,oh maar ze is eigenlijk heel normaal.Ik voel me ook niet anders maar ben er trots op dat ik heks mag zijn, want zo voelt het voor mij.Mijn jongste dochter is erf heks zoals ze dat noemen,die gaat in de leer bij mij.Ze vind het allemaal erg leuk en heeft een groot hart voor de natuur en voor dieren.Rituelen bij wonen doet ze soms ook en ze heeft gezien dat ze werken.Ik heb ook een paar mooie jurken die ik het liefst altijd zou willen dragen, ik voel me er gewoon goed in.Maar ik woon in een gehucht waar mensen wonen die mij denk ik naar de brandstapel zouden verbannen(haha) als ze zouden weten dat ik heks ben.