Djilan schreef:Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!
Amen!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilan schreef:Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!
shadowflower schreef:ieder mens heeft een ander referentiekader ofwel ieder die koppelt het aan zijn of haar belevenissen. Die vrouw kan best elke dag over dat stuk heen moeten fietsen en elke dag aan de kant geduwt worden door kinderen... na een tijd kan ze het zo beu geweest zijn dat ze een mep verkoopt. Natuurlijk is dit niet de ideale oplossing maar je moet wel naar het verhaal van beide personen kijken voordat je oordeelt
Caira schreef:Tsja ik vind jouw taal ook aardig asociaal!
daffene schreef:we zullen het hier maar niet hebben over dat ik vind dat iedereen alsmaar agressiever lijkt te worden.... moet zeggen dat ik het van mezelf ook wel merk, maar dat komt omdat het overal zo verschrikkelijk druk is. Je kan nergens normaal lopen (woon in een grotere stad) en als je dan per ongeluk tegen iemand aanbotst, heb jij het gedaan. En zeg je dan geen snel sorry en kijk je een keer onschuldig heb je het helemaal gedaan.
shadowflower schreef:Je kan nog zo gefrustreerd zijn dit doe je gewoon NIET! Zou maar erg zijn als iedereen die gefrustreerd was de eerste de beste een beuk zou geven.ieder mens heeft een ander referentiekader ofwel ieder die koppelt het aan zijn of haar belevenissen. Die vrouw kan best elke dag over dat stuk heen moeten fietsen en elke dag aan de kant geduwt worden door kinderen... na een tijd kan ze het zo beu geweest zijn dat ze een mep verkoopt. Natuurlijk is dit niet de ideale oplossing maar je moet wel naar het verhaal van beide personen kijken voordat je oordeelt