Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:34

Djilan schreef:
Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!

Amen!!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:39

shadowflower schreef:
ieder mens heeft een ander referentiekader ofwel ieder die koppelt het aan zijn of haar belevenissen. Die vrouw kan best elke dag over dat stuk heen moeten fietsen en elke dag aan de kant geduwt worden door kinderen... na een tijd kan ze het zo beu geweest zijn dat ze een mep verkoopt. Natuurlijk is dit niet de ideale oplossing maar je moet wel naar het verhaal van beide personen kijken voordat je oordeelt

er ligt hier elke dag hondenpoep voor mijn huis op de stoep, wat ik dan weer opruim, word ik ook een beetje zat ( ik heb zelf honden en loop met zakjes, wanneer ze ergens iets droppen waar het niet mag/overlast geeft ruim ik het op) moet ik dan morgen elke voorbijganger met hond een douw geven? uitschelden? of elke hond een schup onder zijn reet? nee natuurlijk niet, ik snap dat je ergens gefrustreerd over kunt raken, maar het dan maar willekeurig afreageren op de eerste de beste die je op de verkeerde dag treft? nee zo werkt het niet, zomaar meppen doe je gewoon niet, hoewel ze van mij ws wel een pets terug had gehad, ik laat me door niemand slaan, what comes around goes around. simpel.

mevr. had haar handjes gewoon thuis moeten houden. hoe gefrustreerd ook

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:44

leuk dat sommige mensen hier gaan zeuren dat je dan maar niet naast elkaar had moeten fietsen Koe
iedereen doet wel eens iets wat misschien niet zo aardig is maar t is pas belachelijk dat die vrouw je dan slaat. grr je had r echt van haar fiets moeten trappen. mensen hier zeggen dat het goed is dat je niet terug hebt geslagen en mss is dat wel de slimste oplossing maar zoiets hoef je niet te pikken.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:14

Caira schreef:
Tsja ik vind jouw taal ook aardig asociaal!

Dat verbaast me anders niks als haar net zoiets is overkomen !!! Ach gut Je kan ook wel een beetje medeleven tonen hoor, ipv zo te reageren... Rolleyes

Ik vind het echt, zoals iedereen, niet kunnen wat die vrouw heeft gedaan. Boos! Al zou ze dan nog zo gefrustreerd zijn of wat dan ook, dan reageer je dat niet op die manier af en dan al helemaal niet op iemand die er niks mee te maken heeft en niet eens de kant krijgt om netjes aan de kant te gaan !!! Hamer

Opzich wel goed van je dat je niet terug hebt geslagen, jij hebt tenminste manieren dus hou de eer aan jezelf. Jammer dat je niks van haar weet (naam, adres oid), anders had je haar echt aan moeten geven bij de politie !!! Bloos!

Als er bij mij zo'n grote groep voor me rijdt bel ik gewoon ff en gaan ze wel voor je aan de kant, dan ga ik erlangs. Dat zou ik ook voor hun hebben gedaan als ik in zo'n grote groep fietste !! Knipoog

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 00:45

we zullen het hier maar niet hebben over dat ik vind dat iedereen alsmaar agressiever lijkt te worden.... moet zeggen dat ik het van mezelf ook wel merk, maar dat komt omdat het overal zo verschrikkelijk druk is. Je kan nergens normaal lopen (woon in een grotere stad) en als je dan per ongeluk tegen iemand aanbotst, heb jij het gedaan. En zeg je dan geen snel sorry en kijk je een keer onschuldig heb je het helemaal gedaan.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 00:58

daffene schreef:
we zullen het hier maar niet hebben over dat ik vind dat iedereen alsmaar agressiever lijkt te worden.... moet zeggen dat ik het van mezelf ook wel merk, maar dat komt omdat het overal zo verschrikkelijk druk is. Je kan nergens normaal lopen (woon in een grotere stad) en als je dan per ongeluk tegen iemand aanbotst, heb jij het gedaan. En zeg je dan geen snel sorry en kijk je een keer onschuldig heb je het helemaal gedaan.

is ook zo, maar ik zie ook de andere kant, mensen die tegen mij aan botsen of fietsen, en dan alleen maar arrogant of geirriteerd mijn kant op kijken, als of ik er wat aan kan doen. Of je zegt niet snel genoeg sorry, of men zegt helemaal geen sorry meer ( en ik woon in een dorp) .. de tolerantie grens, het respect en samenlevingsgevoel, is gewoon veel en veel minder aan het worden, het zij door opvoeding, het zij door de eisen die de maatschappijs telt, het zij door hoe krap en druk het overal word.

ik probeer zelf toch nog steeds respectvol om te gaan met en durf ook sorry te zeggen, maar helaas is dat 9 van de 10 keer niet wat je terug krijgt.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 01:14

jeetje kijk slaan is al slecht maar dan ook nog waar haar of andermans kleine kinderen bij zijn asociaal vindt ik dat hoe verteld zij dat haar kids? je mag niet slaan maar ik wel? kan toch niet ,lekker voorbeeld zeg:S:S ... zo leert ze dr kids echt foute dingen die snappen niet ALS let op als ze al zou uitlwggen jullie mogen nietslaan blabla maar als ze dan zien dat mama oppas of whatever iemand even zonder echt hele duidelijke rede zeker geen duidelijke rede voor kids een knal verkoopt tja..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:21

shadowflower schreef:
ieder mens heeft een ander referentiekader ofwel ieder die koppelt het aan zijn of haar belevenissen. Die vrouw kan best elke dag over dat stuk heen moeten fietsen en elke dag aan de kant geduwt worden door kinderen... na een tijd kan ze het zo beu geweest zijn dat ze een mep verkoopt. Natuurlijk is dit niet de ideale oplossing maar je moet wel naar het verhaal van beide personen kijken voordat je oordeelt
Je kan nog zo gefrustreerd zijn dit doe je gewoon NIET! Zou maar erg zijn als iedereen die gefrustreerd was de eerste de beste een beuk zou geven. Nagelbijten / Gniffelen