Zoo humor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en ik had niets in de gaten - behalve dat ik me echt niet lekker voelde door die buikpijn.. Maarja, buikpijn - ongesteld 
? * dus ikke mijn mams roepen, gelukkig was het wel een ultrasterke/absorberende spijkerbroek zeg.. haha, anders weet ik zeker dat de hele brugklas toen had mee kunnen genieten, en bij mijn weten was er toen niets te zien..
) 

,
Jettie schreef:Hmm, mij gelukkig nog nooit overkomen. Ben ook maar licht ongesteld, en met minitampons 'red' ik het makkelijk. 's Nachts nooit bloedverlies en ik word er ook nooit ziek van. Hmm, ik heb aardig mazzel zo te zien
lotjj92 schreef:dat lijkt me geen pretje![]()
en ik heb het wel eens bijna gehad. of de stress dt ik het bijna heb. ik haat ongesteldheid
Ik zag dit topic maar het drong niet helemaal door waar het op gericht was. Ik heb net een gloednieuwe auto bij me en dat kreng lekt door op de rubbers van de voorruit dus ik begon me al gesteund te voelen in m'n autoleed... Mis....
Paraat schreef:Gewoon elke vier uur een andere tampon, desnoods XXXL

daantjuhhh schreef:orionneke schreef:Daarom zijn tampons ideaal.....hoewel ik dat eerst jaren volgehouden heb om ze niet te gebruiken
Ook met tampons ben ik wel eens doorgelekt hoor.
Niet heel heftig, maar wel dat ik een vlek aan de binnenkant van mijn broek had!

en nog als ik dr aan denk, ook al is het al een aantal jaartjes geleden
Vooral omdat dat paard ook echt WIT was, en niet een beetje grijs ofzo.
orionneke schreef:Daarom zijn tampons ideaal.....hoewel ik dat eerst jaren volgehouden heb om ze niet te gebruiken