Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:38

OMG die van poes Tong uitsteken

Zoo humor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:42

Phoe, als ik die verhalen zo lees ben ik blij dat ik nooit zoveel bloedverlies heb.
Ik red het de hele 5 dagen op mini-tampons (alleen de eerste dag normal).
En aangezien ik aan de pil ben weet ik precies wanneer ik het word, en als het me niet uitkomt slik ik hem door, geweldige uitvinding.
Ik ben nog nooit echt doorgelekt, alleen dat het nèt niet door mn broek heen kwam.
Mijn tas is heel handig voor als het wel gebeurt, hij hangt er precies voor (zo'n Eastpak schoudertas).
Ik ben wel een keer op school verschrikkelijk uit mn broek gescheurd, en ik had het pas door toen ik thuis was Bloos

@ Zonnebloem
O dats wel heel erg zeg, van dat paardrijden Bloos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-08-06 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:45

Haha dat had ik bijna
Vorig jaar kwam ik in ene nieuwe klas en had een witte broek aan toen kwam ik thuis en kwam ik der achter er zaten een paar drupjes woeii wat had ik mazzel Afgod

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:56

Ik weet niet of ik het verdrongen heb, maar volgens mij ben ik nooit echt 'zichtbaar' doorgelekt.. *denkt nog eens hard na*

Alleen de eerste keer dat ik ongesteld was, was uiteaard in de brugklas net na het 1e lesuur ofzo ( dus ik had nog maar 6 lesuren te gaan Knipoog ) en ik had niets in de gaten - behalve dat ik me echt niet lekker voelde door die buikpijn.. Maarja, buikpijn - ongesteld Verward

Afijn, i kga thuis naar het toilet en mijn hele broek is rood.. *ROOD Scheve mond ? * dus ikke mijn mams roepen, gelukkig was het wel een ultrasterke/absorberende spijkerbroek zeg.. haha, anders weet ik zeker dat de hele brugklas toen had mee kunnen genieten, en bij mijn weten was er toen niets te zien..

en sja.. zoals wel meer mensen hier zeggen: snachts doorlekken. Extra lang maandverband, dikke handdoek eronder en mijn bed is schoon Knipoog

ik ben trouwens wel áltijd bang dat ik doorlek ( op school vraag ik altijd aan iemand of er iets te zien is Bloos )

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:54

Ieks Scheve mond
Ik ben altijd als de dood dat ik doorlek en vraag dan vaak aan vriendinnen of aan mn moeder/zus: ik loop even voor je moet jij kijken of je iets ziet maar dat is nog nooit gebeurt..
Wel eens dat ik door mn broek was gelekt maar dan tussen mn benen zodat je het gelukkig niet ziet..
Ik klop echt heel hard af nu Nagelbijten / Gniffelen
En snachts ook wel vaak maarja dat valt nog wel mee. Lachen
Ja en dat zonder tampons Haha!
Edit als k het ben dan is het eerste beetje niet meteen zoveel dat het door mn broek te zien is..

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:57

dat lijkt me geen pretje Vork

en ik heb het wel eens bijna gehad. of de stress dt ik het bijna heb. ik haat ongesteldheid Sigaar

_PaaRdJeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:41

2x toen ik bij een vriendin ging slapen

toen ik naar de paarden ging onder het fietsen waar ik een half uur over doe kon ik dus weer trug naar huis..

onder het paardrijden heb ik er nooit last van bijna niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:42

zoiezo weinig ongesteld sinds ik de pil gebruik, doe maar paar x per jaar stopweek en is dan ook niet veel. Voor de pil ook nooit echt doorgelekt, nooit beschamend tenminste, maar wel de onzekerheid iedere x... Vreselijk!

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:44

Gewoon elke vier uur een andere tampon, desnoods XXXL Knipoog

Danah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:07

haha grappig om te lezen dit... en als je dan iemand ziet lopen met een jas om de middel weet je ook wel hoe laat het is Knipoog,
gelukkig heb ik hele fijne vriendinnen, wij komen op school geregeld van : hm mag ik van iemand een tampon lenen ( niet letterlijk nemen natuurlijk).
ik ben het ook super onregelmatig maar gelukkig nooit erg in het begin.
ben geloof ik wel ooit doorgelekt na school, maar toen was ik toch al bijna thuis.
verder, ´s nachts zet ik soms gewoon mn wekker om tampon om te wisselen, gaat perfect Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:35

Hmm, mij gelukkig nog nooit overkomen. Ben ook maar licht ongesteld, en met minitampons 'red' ik het makkelijk. 's Nachts nooit bloedverlies en ik word er ook nooit ziek van. Hmm, ik heb aardig mazzel zo te zien Bloos

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:58

Zelf gelukkig nooit meegemaakt (wel een keer een klein vlekje in mn broek, maar niet aan de buitenkant te zien).
We heb ik een keer meegemaakt dat er een meisje in mn klas (met zeer weinig zelfvertrouwen) was doorgelekt. Op zich niks mis mee, maar ze bleef de rest van de dag op school! Normaal ga je toch naar huis om een schone broek etc. aan te trekken? Was trouwens nog een behoorlijke vlek ook...

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:00

Jettie schreef:
Hmm, mij gelukkig nog nooit overkomen. Ben ook maar licht ongesteld, en met minitampons 'red' ik het makkelijk. 's Nachts nooit bloedverlies en ik word er ook nooit ziek van. Hmm, ik heb aardig mazzel zo te zien Bloos

Dan heb ik dus ook mazzel. Clown

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:14

lotjj92 schreef:
dat lijkt me geen pretje Vork

en ik heb het wel eens bijna gehad. of de stress dt ik het bijna heb. ik haat ongesteldheid Sigaar

Amen! Vork

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:26

toen ik op middelbare school zat, kon meiden gewoon moeiteloos bij een lerares vragen om een tampon of maandverband.
Dus het klinkt erg genant, jongens zoals ik waren al gewend. In begin moesten we natuurlijk wel om lachen... Tong uitsteken

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:31

Heb het gelukkig nog nooit gehad. Ben er wel zo bang voor maar ben nooit erg ongesteld. En heb ook vaak het gevoel van ooh nou ben ik doorgelekt en dan is er nie eens een vlekje te vinde.
Zou me eige echt kapot schame.

Mijnviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:34

Ik had het toen ik de eerste keer bij mijn vriend ging slapen,
we werden s'ochtends wakker en t laken had een grote rode vlek.
Gelukkig kon hij er alleen maar om lachen,
en zei ach ik heb een wasmachine Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:36

Haha! Ik zag dit topic maar het drong niet helemaal door waar het op gericht was. Ik heb net een gloednieuwe auto bij me en dat kreng lekt door op de rubbers van de voorruit dus ik begon me al gesteund te voelen in m'n autoleed... Mis.... Haha!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:36

Paraat schreef:
Gewoon elke vier uur een andere tampon, desnoods XXXL Knipoog

Dat werkt altijd wel. Haha!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:43

daantjuhhh schreef:
orionneke schreef:
Daarom zijn tampons ideaal.....hoewel ik dat eerst jaren volgehouden heb om ze niet te gebruiken Clown

Ook met tampons ben ik wel eens doorgelekt hoor.
Niet heel heftig, maar wel dat ik een vlek aan de binnenkant van mijn broek had!

Dat heb ik ook wel eens gehad

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:58

[quote="@ Zonnebloem
O dats wel heel erg zeg, van dat paardrijden Bloos
[/quote]

Je wilt ook niet weten hoe ik me geschaamd heb Bloos en nog als ik dr aan denk, ook al is het al een aantal jaartjes geleden Haha! Vooral omdat dat paard ook echt WIT was, en niet een beetje grijs ofzo. Clown

knollebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:01

tijdens een springwedstrijd in mn witte rijbroek.. en dat terwijl je op een paard van 1,89m moet opstappen en daarbij wat hulp kreeg Bloos

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:07

orionneke schreef:
Daarom zijn tampons ideaal.....hoewel ik dat eerst jaren volgehouden heb om ze niet te gebruiken Clown

haha niet altijd,ik was gebruik dus ook gewoon tampons was aan het stappen had me mooie witte broek aan en ja hoor vette vlek,wat een schaamte midden in me vaste kroeg Clown

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:39

nee ik gelukkig nog nooit Clown

ja alleen s'nachts, dan is heel me laken rood en me pyama broek Nagelbijten / Gniffelen

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:46

nog nooit gehad gelukkig, maar ben der best strikt in. Ik ga dan echt elke moment (alleen 1ste en 2de dag) wanneer het maar kan naar de pot... Haha! Bloos