Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Mijn moeder vond in ieder geval alleen de koffie van de Starbucks te drinken in Amerika, de rest was maar een slappe hap. Maar de Starbucks heeft meer te bieden dan alleen koffie en wie niet waagt, wie niet wint
.
Ik ga, net als wat anderen hier voor de Frappuchino Double Chocolate Chip *kwijl*.
Elke dag na school, lekker met een groep vriendinnen daar koffiedrinken, eventueel de hele avond daar blijven om desnóóds huiswerk te maken.
Pruttel schreef:Ik heb eens gehoord (tijdens een lezing geloof ik) dat we vroeger wel een aantal starbucks stores in Nederland hebben gehad. Dat ze de formule wel hebben geprobeert in ons landje.

Jaaaaaaaaaa! 
)
. Ellebel schreef:Starbucks! En dan ook graag Dunkin' Donuts
als we toch bezig zijn

die wil ik hier ook!! aafje87 schreef:Wat ik niet snap is dat iemand het uberhaupt te drinken vind!(de koffie dan) ik vond het zulke waanzinnig slappe zooi.

urselin schreef:Shiloh schreef:nooit van gehoord... lust niet eens koffie... ik zie de noodzaak dus niet
Starbucks heeft niet alleen (heerlijke) koffie, maar ook thee en lekkere hapjes
Shiloh schreef:nooit van gehoord... lust niet eens koffie... ik zie de noodzaak dus niet
Starbucks heeft niet alleen (heerlijke) koffie, maar ook thee en lekkere hapjes
maar kijk.. die lekkere hapjes zijn dus weer niet goed voor de lijn
Prisca schreef:GATVER wat is dat ranzige koffie. Die amerikanen maken van koffie een erg slap aftreksel.
Heeft mij zker 3 dagen gekost een beetje redelijk smaak te vinden.
Is een van de weinige dingen die meegaan naar Amerika dat is mijn Nespresso (met veeeeel cups) en mijn Senso (sterk smaak en veel pads) ook de pads in Amerika zijn niet te zuipen de koffie is gewoon SLAP.
Heb wel een starbucks beker meegenomen voorhier in de trein (founded in 1971 mijn geboortejaar).