Petitie: We want Starbucks Coffee stores!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_MV_

Re: Petitie: We want Starbucks Coffee stores!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:22

Ik heb eens gehoord (tijdens een lezing geloof ik) dat we vroeger wel een aantal starbucks stores in Nederland hebben gehad. Dat ze de formule wel hebben geprobeert in ons landje.

Deze formule sloeg alleen niet aan hier omdat we al zo'n koffie-minded volk zijn. In Nederland heeft bijna elk huishouden een koffiezetapparaat, dit in tegenstelling tot andere landen. We kunnen dus op elk moment van de dag een bakkie 'doen' en dat doen we ook massaal. In welk ander land gebruiken ze de zin 'zullen we gaan koffiedrinken' om hun ochtend of middagpauze aan te duiden. Ook al drinken ze geneen koffie!
En nederlanders drinken hun koffie sterker en vaak ook nog eens zwart. Daarnaast rekenen ze forse prijzen. En dat zijn we niet gewend, we lopen al te miepen als we 50 eurocent moeten betalen voor en bakkie leut in de bedrijfskantine.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet nog een keer kunnen proberen! Hun warme choco vond ik ook heerlijk, in combinatie met een brownie.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 20:29

Klopt wel wat je zegt Ja. Mijn moeder vond in ieder geval alleen de koffie van de Starbucks te drinken in Amerika, de rest was maar een slappe hap. Maar de Starbucks heeft meer te bieden dan alleen koffie en wie niet waagt, wie niet wint Knipoog.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:36

Heb er wel eens van gehoord maar nog nooit een koffie o.d. van gehad, maar goed wat niet is kan nog komen. Ik stem voor!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:04

Ontzettend slap, maar heerlijk! Haha! Ik ga, net als wat anderen hier voor de Frappuchino Double Chocolate Chip *kwijl*.

Warme chocolademelk is ook érg goed te pruimen daar, en de brownies/muffins.. Heeerlijk!

Oh, how i wish dat er eentje in Noordwijk was Clown Elke dag na school, lekker met een groep vriendinnen daar koffiedrinken, eventueel de hele avond daar blijven om desnóóds huiswerk te maken.

Yap, we want starbucks! Leiden is overigens ook goed. Haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 00:44

Pruttel schreef:
Ik heb eens gehoord (tijdens een lezing geloof ik) dat we vroeger wel een aantal starbucks stores in Nederland hebben gehad. Dat ze de formule wel hebben geprobeert in ons landje.

Zou goed kunnen Ja
De eerste McDonalds waren ook geen succes in NL, toen hebben ze ze weer gesloten en een x aantal jaren daarna opnieuw geprobeerd en dat sloeg wel aan Lachen

sukidayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 01:47

green tea frappacino.....mijn favoriet !!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:17

Ik stem vóór!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:52

Ja ja voor....
Grande Caramel Machiato. Gelukkig over 1,5 week zit ik in Maleisie weer in de Starbucks....
Dat is eigenlijk het eerste wat we doen als we in KL aankomen. De hotelkamer is dan nog niet klaar zo vroeg en dus maar naar de Starbucks op de hoek voor een overheerlijke machiato en een ontbijtje... Gelukkig zit er daar op iedere hoek wel een starbucks....

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:56

Woehoeee ik wil ook lekkere koffie!!!
Caramel Maciatto is mijn smaak...en een lekkere choco koekie mmmmm Vingers aflikken

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:58

*LOL* Jaaaaaaaaaa!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:48

Of zo'n lekkere vette danish ding erbij.
Ow ow kwijl kwijl, kan nu al niet wachten...
Wat duurt 1,5 week dan nog lang zeg....
Ik zal een foto maken van de machiato met een choco koekie zodat jullie kunnen kwijlen.....haha

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:03

OMG JA
STARBUCKS Lovers

Ik had het er nog over met mijn vader toen we weer eens terug kwamen uit Amerika.
"Pap, misschien moeten we er maar zorgen dat er een Starbucks komt hier in Enschede".

Ik mis de Frappucino Mocca. Verdrietig

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 09:37

Wat ik niet snap is dat iemand het uberhaupt te drinken vind!(de koffie dan) ik vond het zulke waanzinnig slappe zooi.(ok, iedereen heeft een andere smaak, maar iedereen die ik sprak had het idee dat hij koffie dronk afkomstig uit een senseo pad die al een keer gebruikt was! En als je zo'n vergissing hebt gemaakt snap je hoe ik het vond smaken Knipoog )
Doe mijn maar een dubbele esspresso!
Ik heb absoluut niets te klagen over de rest van de producten, maar denk dat als ze willen slagen dat ze wel ook sterkere bakken koffie moeten gaan serveren en niet die slappen hap in een land waar heel heel veel mensen met koffie opstaan en er mee naar bed gaan!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 09:46

Dat zal ook zeker zo zijn, hier wordt koffie gewoon sterker gedronken. Ik heb wel gelezen (op Starbucks site) dat ze naar ondernemers zoeken in andere landen, dus ze gaan niet zelf zo'n filiaal in het buitenland opzetten. Dan heb je grote kans dat de koffie wat 'nederlandser' wordt en die slagroom mag ook wel wat meer smaak hebben Knipoog.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:41

Ellebel schreef:
Ja Starbucks! En dan ook graag Dunkin' Donuts Go jij! Go jij! als we toch bezig zijn

jaaaaaaaaah!!!! Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:34

Nog nooit geproefd, maar het klinkt allemaal erg lekker Haha!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:59

jaa ook een dunkin donuts erbij! Haha! Haha! Haha!

Er was ooit een dunkin donuts op Schiphol, maar die is helaas alweer weg... In Amerika en Spanje heb je er wel veel. Toen ik daar was ben ik wel vaker heengeweest! Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:31

Ik ben ook voor! Ik ben in Peking en in Wenen naar de Starbucks geweest pas geleden en ik vroeg me al af of ik niet gewoon zelf een Starbucks kon beginnen in NL.. De koffie maakt me niet zoveel uit, maar de Frappuccino Vingers aflikken die wil ik hier ook!!

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:17

starbucks is geweldig. Die brownies ook.. rrrr. was ook in thailand trouwens! ben er vaak geweest =D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:11

aafje87 schreef:
Wat ik niet snap is dat iemand het uberhaupt te drinken vind!(de koffie dan) ik vond het zulke waanzinnig slappe zooi.

Dan doe je er gewoon extra shots bij!! Vingers aflikken
Triple shot Cafe Maciato with white chocolate syrup! Duivel

Ik zou de petitie wel 20 keer kunnen tekenen..
Starbucks... *kwijlt*

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:45

Nog even een plaatje van starbucks Tong uitsteken

Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:50

urselin schreef:
Shiloh schreef:
nooit van gehoord... lust niet eens koffie... ik zie de noodzaak dus niet Tong uitsteken

Starbucks heeft niet alleen (heerlijke) koffie, maar ook thee en lekkere hapjes Vingers aflikken

maar kijk.. die lekkere hapjes zijn dus weer niet goed voor de lijn Tong uitsteken

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:55

Shiloh schreef:
nooit van gehoord... lust niet eens koffie... ik zie de noodzaak dus niet Tong uitsteken
Starbucks heeft niet alleen (heerlijke) koffie, maar ook thee en lekkere hapjes Vingers aflikken
maar kijk.. die lekkere hapjes zijn dus weer niet goed voor de lijn Tong uitsteken

Die koffie wel dan, ?? Suiker siroop enz.. Haha! Knipoog

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:08

Prisca schreef:
GATVER wat is dat ranzige koffie. Die amerikanen maken van koffie een erg slap aftreksel.
Heeft mij zker 3 dagen gekost een beetje redelijk smaak te vinden.

Is een van de weinige dingen die meegaan naar Amerika dat is mijn Nespresso (met veeeeel cups) en mijn Senso (sterk smaak en veel pads) ook de pads in Amerika zijn niet te zuipen de koffie is gewoon SLAP.

Heb wel een starbucks beker meegenomen voorhier in de trein (founded in 1971 mijn geboortejaar).

Neuh, ben ook zich ook niet echt fan van star bucks. Kan af en toe wel lekker zijn.
Prisca; wat leuk dat je gaat verhuizen naar de andere kant van de wereld! Wat een stap zeg! Erg spannend. Neem aan dat je gewoon blijft bokken Lachen

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:09

Ik heb ook getekend!

ken de keten helaas niet, maar donuts, hapjes en koffie??
hoe kan een mens daar nee tegen zeggen Lachen

ben nummer 3343