Maar uitzonderingen bevestigen de regel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roos schreef:Hmmm, ik begin toch te geloven dat vriendlief tamelijk ideaal is.
* Hij heeft gevoel voor humor
* Hij heeft twee rechterhanden
* Hij is hard (als in stelt zich niet aan zoals de gemiddelde man dat doet; wanneer ze een verkoudheid hebben "Ik ga doooooooooood". )
* Hij houdt niet van voetbal, tenzij gezellig samen met onze vrienden in de kroeg dus nooit thuis
* Hij is lief en attent maar niet te.
* Hij vindt huishoudelijk werk zoals stofzuigen helemaal niet erg.
* Hij mocht iets langer zijn maar is breed door werken en niet door de sportschool
Ach, zo kan ik nog wel uuuuuuuuren doorgaan![]()
maar hij's al sinds mijn 18e mijn vriendje en het gaat sindsdien al goed dus wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb wel het idee dat dit de man is met wie ik oud ga worden (klinkt wel heel afgezaagd en corny).
. Pipo schreef:Ik ben 26, maarre....................desiree, ik val op de 30-35 +sers, misschien een probleeem?????, een soort van complex wat ik heb. Of ik voel me oud![]()
![]()
Desiree"]
[quote="Pipo schreef:Ik ben 26, maarre....................desiree, ik val op de 30-35 +sers, misschien een probleeem?????, een soort van complex wat ik heb. Of ik voel me oud![]()
![]()
Lovely schreef:
Is His Perfectness misschien te leen?? Huren is ook een optie wellicht![]()
![]()
![]()
.
En hij begint paardensport steeds leuker te vinden en vindt dat ik nu zelf maar een paard moet nemen.
. Ik ga namelijk liever na een dag kantoor liever in de tuin zitten, in het zonnetje met een leuk boek dan dat ik ga 'huishouden')[/size][/size]
Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:Ik ben 26, maarre....................desiree, ik val op de 30-35 +sers, misschien een probleeem?????, een soort van complex wat ik heb. Of ik voel me oud![]()
![]()

ouder geschat, wordt er een beetje zat van af en toe. Meestal word er gezegd, jij een jaartje of 29 30, en bedankt he, ben net 26, toen ik 25 werd ik ook al zo oud geschat. En ik gebruik Oil of Olaz ( not)
Roos"]
[quote="r0b1n schreef:Anders gaan jullie ff compleet offtopic ofsow
De dames willen graag dat de heren er verzorgt uitzien dus mag er toch best geopperd worden dat het voor die dames wederkerig is?
Roos schreef:Hmmm, als de zon schijnt Sun (obviously) en anders JP Gaultier of iets van Gucci of Dior. Of nee, Georgio Beverly Hills is ook ernstig lekker.
Kan tbv jou ook wel een topicje op kh openen.....Onder met mom van "Rob1n heeft geld teveel en wil graag weten welk geurtje jullie lekker vinden?"
Moet namelijk idd weer eens een nieuw geurtje hebben