Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:10

Ik ben 26, maarre....................desiree, ik val op de 30-35 +sers, misschien een probleeem?????, een soort van complex wat ik heb. Of ik voel me oud Haha! Haha!

Maar uitzonderingen bevestigen de regel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:14

Roos schreef:
Hmmm, ik begin toch te geloven dat vriendlief tamelijk ideaal is.

* Hij heeft gevoel voor humor
* Hij heeft twee rechterhanden
* Hij is hard (als in stelt zich niet aan zoals de gemiddelde man dat doet; wanneer ze een verkoudheid hebben "Ik ga doooooooooood". )
* Hij houdt niet van voetbal, tenzij gezellig samen met onze vrienden in de kroeg dus nooit thuis
* Hij is lief en attent maar niet te.
* Hij vindt huishoudelijk werk zoals stofzuigen helemaal niet erg.
* Hij mocht iets langer zijn maar is breed door werken en niet door de sportschool

Ach, zo kan ik nog wel uuuuuuuuren doorgaan Misselijk Haha! maar hij's al sinds mijn 18e mijn vriendje en het gaat sindsdien al goed dus wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb wel het idee dat dit de man is met wie ik oud ga worden (klinkt wel heel afgezaagd en corny).

Is His Perfectness misschien te leen?? Huren is ook een optie wellicht Haha! Haha! *LOL* *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:14

Desiree schreef:
Zit pipo NU al in de klasse van oudere dames?! DAn ben ik zeker bejaard!

Zoveel schelen we niet!!! Haha!, wordt ook ouder geschat Boos!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:16

Pipo"]
[quote="Desiree schreef:
Zit pipo NU al in de klasse van oudere dames?! DAn ben ik zeker bejaard!

Zoveel schelen we niet!!! Haha!, wordt ook ouder geschat Boos!
[/quote]

In mijn klasse-systeem wel jah Lachen En nee.. ik heb geen ook geen probs met oudere fietsen Lachen Andersom ook niet! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:17

Pipo schreef:
wordt ook ouder geschat Boos!

En ik jonger, vorige week in Almelo nog 22... Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:20

Pipo schreef:
Ik ben 26, maarre....................desiree, ik val op de 30-35 +sers, misschien een probleeem?????, een soort van complex wat ik heb. Of ik voel me oud Haha! Haha!

Ik voel me juist jong, en ik denk dat ik dat uitstraal want de meeste mensen schatten me veel jonger, en ik kreeg ook vaak van die jonge mennekes achter me aan als ik uit ging. mannen zijn ook wel op hun knapst tussen de 20 en de 40 vind ik. DAarvoor zijn ze nog geen man maar meer jongetje, en daarna beginnen ze uit te blubberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:23

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:

Ik voel me juist jong, en ik denk dat ik dat uitstraal want de meeste mensen schatten me veel jonger, en ik kreeg ook vaak van die jonge mennekes achter me aan als ik uit ging. mannen zijn ook wel op hun knapst tussen de 20 en de 40 vind ik. DAarvoor zijn ze nog geen man maar meer jongetje, en daarna beginnen ze uit te blubberen.
[/quote]

Ja, ik word ook vaak voor jonger aangezien. Heel soms vraag ik me wel eens waarom dat toch is, misschien niet serieus genoeg? *LOL* *LOL* *LOL*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:29

Lovely schreef:

Is His Perfectness misschien te leen?? Huren is ook een optie wellicht Haha! Haha! *LOL* *LOL* .

Nop!!!!!!! Hebben is houden he }>

De belangrijkste eigenschap vind ik nog dat hij Bobo geweldig vindt, tot groot genoegen van Bo zelf. Haha! En hij begint paardensport steeds leuker te vinden en vindt dat ik nu zelf maar een paard moet nemen.
[size=7][size=9](Vermits ik dat natuurlijk fysiek aan kan want ik schijn de neiging te hebben om minder leuke dingen voor me uit te schuiven en iets leuks te gaan doen wat hij dan opvat als dat ik moe zou zijn Schijnheilig . Ik ga namelijk liever na een dag kantoor liever in de tuin zitten, in het zonnetje met een leuk boek dan dat ik ga 'huishouden')[/size][/size]

Enne....... ik word ook dikwijls jonger geschat dan ik in werkelijk ben. Wel schattig hoor, van die jongens in de kroeg die je proberen te versieren en als je ze dan vraagt hoe oud ze eigenlijk wel denken dat je bent omdat je misschien wel wat te oud bent voor ze, dat ze je een jaar of 20 a 22 schatten. Haha!
Laatst bijgewerkt door Caritas op 25-06-02 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:33

Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:

[/quote]

Ja, ik word ook vaak voor jonger aangezien. Heel soms vraag ik me wel eens waarom dat toch is, misschien niet serieus genoeg? *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

Ik word ALTIJD!!! Boos! ouder geschat, wordt er een beetje zat van af en toe. Meestal word er gezegd, jij een jaartje of 29 30, en bedankt he, ben net 26, toen ik 25 werd ik ook al zo oud geschat. En ik gebruik Oil of Olaz ( not) Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:39

Hmm, misschien ideetje voor een nieuw topic....... (op kippenhol)

*Hoe oud wordt jij geschat en welk merk en soort dagcreme gebruik je*

Haha, ik gebruik Lancome HydraZen......

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:40

Mijn gezichtscreme is op, heb nog geen tijd gehad om nieuwe te halen. EN nu gebruik ik dus maar vaseline, grinnik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:42

Vaseline???, gebruik ook iets van Lancome, weet alleen niet hoe het heet. Verdiep me er nooit zo in, maak me altijd drukker over de cremepjes en troepjes voor de peerden!!!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:46

Anders gaan jullie ff compleet offtopic ofsow Tong uitsteken

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:47

Bij deze, Pipo, kan ik je mededelen dat ik tbv jouw persoon een topic heb geopend op het kippenhok. Toch wel benieuwd of dat nu aan die Oil of Olaz van jou ligt..... Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:48

r0b1n schreef:

Hoezo offtopic Schijnheilig De dames willen graag dat de heren er verzorgt uitzien dus mag er toch best geopperd worden dat het voor die dames wederkerig is?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:48

oke, gaan we daar verder.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:51

Roos"]
[quote="r0b1n schreef:

Hoezo offtopic Schijnheilig De dames willen graag dat de heren er verzorgt uitzien dus mag er toch best geopperd worden dat het voor die dames wederkerig is?
[/quote]

Als jullie dan meteen zeggen wat voor geurtje jullie lekker vinden bij de man dan hebben wij als man zijnde er ook nog wat aan Knipoog

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:53

Hmmm, als de zon schijnt Sun (obviously) en anders JP Gaultier of iets van Gucci of Dior. Of nee, Georgio Beverly Hills is ook ernstig lekker.
Kan tbv jou ook wel een topicje op kh openen..... Schijnheilig Onder met mom van "Rob1n heeft geld teveel en wil graag weten welk geurtje jullie lekker vinden?"

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:55

bij zowel mannen als vrouwen cool water van Davidoff. Momenteel heb ik envy op, (weet effe niet meer van welk merk) en ik heb ook iets van Lancome. Stefan heeft Armani, dat is ook lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:58

Emporio van Armani ( zowel mannen als vrouwen) Gucci luchtjes, Jean Paul Gaultier, ( ook voor mannen en vrouwen), pfffffff.........ik vind heel veel luchtjes lekker, heb er ook een heleboel. Vandaag heb ik ck one op, ook erg lekker. Giorgo van beverly hills is ook lekker maar heel zwaar.

Verder de bovengenoemde heb ik ook in de dameskeuze. En verder ga ik kijken vanavond, want ik ben niet zo best in namen. ( onthouden)

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:58

Roos schreef:
Hmmm, als de zon schijnt Sun (obviously) en anders JP Gaultier of iets van Gucci of Dior. Of nee, Georgio Beverly Hills is ook ernstig lekker.
Kan tbv jou ook wel een topicje op kh openen..... Schijnheilig Onder met mom van "Rob1n heeft geld teveel en wil graag weten welk geurtje jullie lekker vinden?"

gaat u gang Lachen Moet namelijk idd weer eens een nieuw geurtje hebben Knipoog

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:02

Ik bedoelde eigenlijk dat jij graag de dames van Bokt wilde polsen om uit te vinden welk luchtje zij graag van jou zouden willen krijgen.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:07

Roos schreef:
Ik bedoelde eigenlijk dat jij graag de dames van Bokt wilde polsen om uit te vinden welk luchtje zij graag van jou zouden willen krijgen.

o.. mja.. maareh.. ik heb geen vriendin.. dus heeft het ook weinig zin om een dan een damesluchtje te kopen he Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:11

Roos schreef:

EMPORIO van Armani!!! De fles is weer bijna leeg, dussee.....

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 18:34

Als jullie "The Mummy" en de "Mummy returns" hebben gezien dan zou mijn ideale man eruit moeten zien zoals "Ardeth Bay" de leukerd in de zwart kleren?
De medjai!
Echte naam: Oded Fehr