ohh ik had laats zo iets ergs of je t geloven geen idee maar t was echt zo !
wij keken voor een paardje op marktplaats
en ik zag daar echt een vette coole staan
en mijn moeder belde mooi die mensen op om te vragen of we mochten komen kijken
en ja t mocht ik natuurlijk supper blij.
maar die vrouw zei zo van mischien dat u even moet wachten want er is nog een klant.
dus wij rijden daar mooi heen
komt die vrouw er aan zegt ze ja jullie mochen wel ziten en me moeder dus rustig zitten en zo van jaa daagg ik ben zenuwachtig
zegt die vrouw nou kijk maar even in de stallen
dus ik in de stallen kijken waar (nu mijn paardje) het paardje stond
dus ik de paardjes aaien en hoor ike en man praten ik een beetje kijken hoe hij er uit zag en wie zag ik daar staan? MARLIES VAN IDOLS
dus jaah ik schrok me dood
ik rustig naar me moeder toe lopen had ik t haar verteld. nou 3 dagen later vroeg de man of ik een paar paarden wou uitproberen om te rijden (welke ik lekker vond rijden en welke ik lief vond enz) dus ik op orange en op speedy rijden (achter elkaar aan natuurlijk:P) ik zo jaa ik twijfel of ik orange of speedy neem
is marlies er weer
vraagt ze zou ik ze ook eens mogen proberen dus ik zo van jaaaaaaaaaaaaaaaa hoor 
zei gaat mooi eerst op orange zitten en ze was vond m supper daarna reed ze op speedy en die vond ze ook supper dus zij zat ook al te twijfelen en zij heeft toch speedy gekocht
en ik orange :d ik was zo blij met orange en ik had met marlies gereden dus mijn dag kon niet meer stuk voorderest heb ik geen contact ofzo met marlies