in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Greefman

Re: in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:23

StOoRzEnDeR schreef:
de titel zegt het al....in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf belachelijk gewoon maar oké

afgelopen maandag (10-7-06) gingen er van onze manege een groep ruitertjes een buitenrit maken 10 pony's (onervaren kindjes)
met 4 begeleiders die te voet ernaast liepen....(begeleiding bestond uit: mijn moeder 1 meisje van 17 een meisje van 16 en een meisje van 12)
ik zelf was op dat moment met een andere groep en nog een begeleider ook een buitenrit aan het maken wij zaten wel op de paarden en hadden regelmatig telefonisch contact met de andere groep....tot op een gegeven moment de ander groep niet meer antwoorde....
dit was er gebeurt ----->

na ongeveer een uur lopen (stappen) heeft de groep een korte pauze gehouden en daarna zijn ze weer verder gestapt een half uur later moesten ze een zijstraat paseren 4 pony's waren al over de straat...de vijfde stak net over op de vijfde pony zat het jongste kindje 6 jaar mijn moeder liep naast deze pony...in iedergeval de vijfde pony stak net over en op dat moment kwam er een auto met vrij hoge snelheid aanijden de auto remde nog net voor de pony waarop mijn moeder schreeuwde..."ben je gek doe eens normaal man..." de man heeft toen het raampje opgemaakt en geschreeuwd dat hij hier voorang had...is achteruit gereden en heeft toen weer gas gegeven....tegen de pony aan...waarop mijn moeder haar voet tege de gril van de auto zette.....daarop is die man uit de auto gesprongen en is op mijn moeder in gaan slaan....mijn moeder met in de ene hand een bange pony en met in de andere hand een plastic zak(om de mest op te ruimen) kon zich niet verdedigen zonder de pony los te laten of zonder het kind in gevaar te brengen dit heeft ze ook niet gedaan ze is de pony blijven vasthouden en heeft zich niet kunnen verdedigen of afweren...ze heeft alles over zich heen moeten laten komen....het meisje op de pony was natuurlijk heel erg bang en begon te huilen toen heeft hij de pony bij het bakstuk gegrepen en gezegd dat ze haar vuile bek moest houden (kind van 6) pony gibng meteen omhoog en het was een wonder dat hij niet achterover klapte...
toen de man uitgeraast was is hij weer in zijn auto gestapt waarop de begeleiding de pony's snel op de stoep zette om verder ongelukken te voorkomen na 1 á 2 minuten kwam de man terug en liep op de begeleidster van de eerste pony af en schreeuwde dat ze nu moesten blijven staan met die cutpony's en dat ze zijn grill kapot zouden hebben gemaakt en dat hij de politie erbij ging halen mijn moeder heeft hem toen voorzichtig verteld dat hij maar naar de manege moest gaan want daar gingen hun nu ook heen en dan zouden ze daar verder kunnen praten....de man is een stuk achter de groep aangereden maar is boven aan de weg naar de manege gestopt.....

een paar minuten later kwamen wij boven aan die zelfde weg daar stond die man nog en aan de andere kant van de weg stond een auto van ons bedrijf met 3 van onze werknemers klaar om die man te grijpen als hij een ding verkeerd deed....het enige wat hij zei was wat zit jij te kijken tege het meisje dat voor mij reed....wij zijn toen snel naar de manege gereden en hebben de pony's op stal gezegt en de kinderen opgevangen (was een ponykamp) mijn moeder was ondertussen naar de politie gegaan en daarna naar de nightcare....ze heeft een zware hersenschudding haar pols zwaar gekneusd en heeft over haar hele borstkas, buik, nek, armen en benen blauwe plekken.....

er is iemand van slachtoffer hulp hier geweest en heeft met mijn moeder en met de kinderen gepraat en de kinderen die oud genoeg waren hebben een getuigeverklaring afgelegd bij de politie....
vandaag heeft iemand mij gewezen waar die man woont...(daar had ik niet om gevraagd we reden er gewoon langs)
maar nu heb ik steeds de neiging om daar eens heen te gaan met wat vrienden....ik weet dat het niet goed is ga het ook niet doen maar het id dat ik weet waar hij woont....dat doet toch wel goed.....

Als ze adres weet zou ik eens langsgaan en vragen waarom. Geen goed antwoord. Laat je hem een vriend ofzo hem eens un pak slaag geven. dit zou ik nooit pikken als het mijn moeder was geweest. Ook leuk Krik ze auto op paar bakstenen dr onder en wielen pikken

Kost hem veel geld. Zorg wel dat je geen getuigen achterlaat. Want dan ben jij weer de sjaak

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:30

Bovenstaande reactie zou ik niet mee in zee gaan.
Tuurlijk zou het goed doen als je die vent flink onder handen kon nemen, maar in principe verlaag je je dan tot zijn niveau.
Wess de verstandige, probeer dit juridisch uit te 'vechten'.

Excuses alvast als ik iets dubbels of te laat heb gezegd, heb alleen pagina 1 gelezen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:04

Ik sluit me niet aan bij bovenstaande reactie. Die lui moeten namelijk eens een koekje van eigen deeg krijgen want met het huidige rechtssysteem komen ze overal mee weg!!!!!! En dan rest er niets anders dan die lui, of hun auto eens flink te verbouwen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:48

Niet mee eens, Desiree.
Ik had alle mogelijke aanklachten ingediend en er een pittige advocaat opgezet..

Geweld met geweld bestrijden lost niets op.

meC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:29

hey muts,,

wens je mam nog maar es extra beterschap Ach gut

@ alle mensen dii vroegen waar de begeleiding was :
ik was dat meisje van de begeleiding van 16,, denk je dat wij niet iets wilden doen !!! TUURLIJK WEL
tis egt nii dat we voor de lol moete hebben staan kijken,, we konden alleen niet anders want we waren met drie meisjes die de 9 pony's rustig probeerden te houden, want die reageerden allemaal op wat die pony bij haar mam in de handen stond te springen en steigeren. tegen de tijd dat di idioot uitgestapt was liepen die ponys echt niet meer netjes in het rijtje...
Weten jullie wel wat voor een onmacht je dan voelt ! Boos! en daarbij was het hartstikke eng man !
als jullie dan denken,, ik had dii vent wel ff anders laten zingen, dan had je mooi alle kindjes van de straat af kunnen rapen omdat al die ponys begonnen te rennen.

GR

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 22:06

hey chel ook hier....
met men mams gaat ut alweer een stuk beter...morgen gaat ze weer aan het werk en ze heeft het echt gemist hoor dat werken...we waren vandaag nog ff bij de politie...en raad eens er was nog niks aan gedaan ze hadden de zaak ff laten liggen :@ maar mijn moeder heeft morgen een afspraak en dan zal ze eens wt vertellen....en fransje van patricia was vandaag al bezig met al zijn vrienden te bellen toen hij het hoorde.....
en natuurlijk neem ik jou viv en sas niks kwalijk maar dat wist je natuurlijk al...

(enne chell ff oftopic....
ht je henry vandaag nog gezien met zijn pooierbak ? en dan zegt hij dat ik witte benen heb....ut leken wel 2 TLbuizen haha)

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:15

Het doet er niet toe of de stoet nu wel of geen voorrang had, die reactie van die man is gewoon schandalig.

Helaas los je niks op met geweld tegen hem, stel hij word nu een flink in elkaar gemept staan ze als eerste bij de TS voor de deur... en dan kunnen ze wel ineens aan een zaak werken, geloof me heb er helaas ervaring mee.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:39

jezus.. hoe kan een vwent dat doen!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:25

wat een smerige gestoorde hufter Boos!

Als meisje heb ik ook ziets meegemaakt,ik was 14 en mijn pony had op de stoep voor zijn oprit gemest.
Ook achtervolgt en later in elkaar gemept.

Als het goed is moet die vent van jullie zaak voor de rechter komen wegens mishandeling.
Hooop dat het recht zal zegevieren,al heb ik er een hard hoofd in.

Geef je moeder een knuffel,ze heeft heel goed en instinctief gereageerd!
Grote klasse OK dan!

Wat ons geweldige rechtssysteem betreft...
Ik zou het eerst op de nette manier doen,via politie en rechter.
Als dat niets uithaald zou ik toch zeker even zijn bek laten verbouwen door een paar fijne mannetjes,zal em leren! Whoosh!

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:20

sow hey, dit gaat toch over frieda he ?
ik zelf rij ook op de manege...
is misscjoen wel 9 fdagen geleden maar ik hoor het nou pas, ik denk dat ik morgen even langs kom, en dan neem ik wel een bleoemetje ofzo mee,
ben hier toch wel echt van gescrokken...

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 23:57

jep das mijn moeder en het is inderdaad vorige week maandag gebeurt.....ik kan helaas niet zeggen dat de politie al wat gedaan heeft....dat kan ik gewoon niet hebben....ze weten wie het is hij heeft een strafblad waarom pakken ze die *** niet gewoon...?

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 00:16

inderdaad, dan krijg je gewoon zin om eens even langs te gaan en hem eens flink in elkaar te rossen, en de politie doet ook gewoon niks he Stoom uit je oren
ik kom volgende week woensdag even langs en dan neem ik een leuk bloemetje voor der mee Lachen
ik hoop iig voor de politie dat ze er wat aan doen, anders moet het anders ogpelost worden... Boos!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:41

helaas gaat dat niet zo maar stoorzender, er moet eerst een heel proces opgang gezet worden.

Ik raad je wel ten strengste af om die kerel een pak slaag te gaan geven kan namelijk nadelig voor de zaak van je moeder zijn, ze moeten eerst alles goed op papier hebben voordat ze wat kunnen doen want als er fouten gemaakt worden heb je kans dat die kerel vrolijk de deur uit loopt. heel veel sterkte en ik hoop dat hij krijgt wat hem toekomt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:14

Ann schreef:
Niet mee eens, Desiree.
Ik had alle mogelijke aanklachten ingediend en er een pittige advocaat opgezet..

Geweld met geweld bestrijden lost niets op.

Een advocaat ook niet want het rechtssysteem functioneert niet. Als dat nu WEL functioneerde zou dat ook mijn optie zijn geweest.

Kijk maar:
StOoRzEnDeR schreef:
met men mams gaat ut alweer een stuk beter...morgen gaat ze weer aan het werk en ze heeft het echt gemist hoor dat werken...we waren vandaag nog ff bij de politie...en raad eens er was nog niks aan gedaan ze hadden de zaak ff laten liggen :@ maar mijn moeder heeft morgen een afspraak en dan zal ze eens wt vertellen....en fransje van patricia was vandaag al bezig met al zijn vrienden te bellen toen hij het hoorde.....
en natuurlijk neem ik jou viv en sas niks kwalijk maar dat wist je natuurlijk al...

(enne chell ff oftopic....
ht je henry vandaag nog gezien met zijn pooierbak ? en dan zegt hij dat ik witte benen heb....ut leken wel 2 TLbuizen haha)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:40

Hmmm... Politie kennende, gaat hier niets mee gebeuren. Ik heb ook ooit eens zoiets meegemaakt. Diegene moest voorkomen, is niet op komen dagen. Ze hebben op basis daarvan de zaak gesloten.

Kwaad met kwaad vergelden in dit geval.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:40

Schandalig..!!!!! Hhoe gaat het nu met je moeder?

nandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:22

tsjeetje dat is niet normaal, erg van je moeder ook joh !!
en tegen een 6 jarige bek houden schreeuwen.
zwaar associaal..
wat je moeder deed was echt super van haar.
wens haar veel beterschap..!!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:02

Die vent spoort absoluut niet.
Vreselijk dat dr zulke mensen rondlopen.
Vooralsnog heel veel sterkte voor jou, en voor alle betrokkenen Ach gut

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:43

...
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:59

Het is niet aan de politie, het is aan de officier van justitie. Deze bepaalt of er wel of niet stappen worden ondernomen, oftewel of er überhaupt een zaak van komt. En daar gaat tijd overheen.

Het heeft dus weinig zin om je frustraties op de politie te richten!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:15

helaas ken ik ook iemand die zo alles oplost. Mijn ex. en dan nog vindt de rechtbank het verantwoord dat ik mijn kind aan hem meegeef. Hij doet ons kind toch niets zeggen zij dan??? Te belachelijk voor woorden, Vooral ook omdat hij al vertrokken was en met een ander samenwoonde voordat ons kind geboren werd.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:19

faye schreef:
Het is niet aan de politie, het is aan de officier van justitie. Deze bepaalt of er wel of niet stappen worden ondernomen, oftewel of er überhaupt een zaak van komt. En daar gaat tijd overheen.

Het heeft dus weinig zin om je frustraties op de politie te richten!

Heb je wel gelezen? De politie had nog niets gedaan aan de zaak. Maar de officier van justitie deugt ook niet altijd.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 19:24

vandaag weer bij de politie geweest nog een laatste handtekening gezet en daarna is alles doorgestuurt naar de officier van justitie....werd ook tijd zeg

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:36

Tjonge wat een stomme idioot heej. Respect voor je moeder hoor, lijkt me een stoere dame. Ik (heb er verder geen verstand van) zou wel denken dat er een zaak van gemaakt word. Het feit dat er allemaal kleine kinderen bij waren zal denk ik ook flink meewegen. Was die vent niet dronken ofzo? Kan me niet voorstellen dat iemand bij zijn volle verstand dat doet!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:19

Is toch niet meer normaal wat er tegenwoordig allemaal gebeurd. Sorry hoor maar je ben egt niet goed in je hoofd als je zo iets doet! Snap gewoon egt niet hoe mensen zoiets kunnen doen Boos! En die arme kinderen hebben ook de schrik van hun leven die dachten even gezzelig op ponykamp tegaan Ach gut En je arme moeder, gaat het al wat bttr met haar?