Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bonechi_ schreef:Van de website meldmisdaadanoniem.nl
"Anonimiteit
Als je naar M. belt blijf je anoniem.
Wij garanderen anonimiteit, want:
Het nummer van de afzender is niet te zien
Wij noteren geen naam, adres en andere persoonlijke gegevens
Als iemand toch zijn identiteit prijs geeft, noteren wij die informatie niet
Wij sturen de melding alleen door naar organisaties waar wij afspraken mee hebben
Wij bewaren geen telefoongesprekken op tape
Nadat de melding is doorgestuurd, wordt alles vernietigd
Ons telefoonnummer wordt niet vermeld op de telefoonrekening
Dus:
M. kan geen gegevens verstrekken over de beller. Het belang van de anonimiteit van de melder weegt voor ons altijd zwaarder dan de kwaliteit van de melding. "
nielsd schreef:Ik vind dat criminelen astomme mensen zijn, dan zet jij je leven op het spel om wat voor een crimineel te doen. Had hij geen crimineel moeten worden.
PintoNatal heb je het over mij? Ik vind het best leuk
nielsd schreef:Ik vind dat criminelen astomme mensen zijn, dan zet jij je leven op het spel om wat voor een crimineel te doen. Had hij geen crimineel moeten worden.
Yvonniej schreef:nielsd schreef:Ik vind dat criminelen astomme mensen zijn, dan zet jij je leven op het spel om wat voor een crimineel te doen. Had hij geen crimineel moeten worden.
Ik denk dat het niet eens zin heeft om met iemand met zo'n mening in discussie te gaan.
Vroeg of laat kom je zelf nog wel zo'n situatie tegen waardoor jou gedachten misschien veranderen.
PintoNatal schreef:Ja klopt zeker, het erin komen, het zien of meemaken van dichtbij is allemaal niet leuk! Geloof het maar!
Yvonniej schreef:PintoNatal schreef:Ja klopt zeker, het erin komen, het zien of meemaken van dichtbij is allemaal niet leuk! Geloof het maar!
weet ik, heb er ervaring mee. Daarom is mijn mening hierover ook erg veranderd.
Citaat:Ik vind dat criminelen astomme mensen zijn, dan zet jij je leven op het spel om wat voor een crimineel te doen. Had hij geen crimineel moeten worden.
CKdamour schreef:Citaat:Ik vind dat criminelen astomme mensen zijn, dan zet jij je leven op het spel om wat voor een crimineel te doen. Had hij geen crimineel moeten worden.
Verander jij maar eerst je geslacht op je profiel van 'man' naar 'jongetje' en dan praten we wel verder als je oud genoeg bent.
Maar we gaan offtopic.. mma schreef:dankjewel. Ik weet het nog niet. Heb een verklaring voor mezelf geschreven die ik wel zou kunnen geven anoniem.
Ik laat het nog even allemaal bezinken
PintoNatal schreef:Oke eindelijk iemand die op de lijn zit waar ik op zit!
"criminelen"zijn evengoed mensen emt familie

Nistria schreef:nooit liegen, daar komen ze toch wel achter en maak je alleen jezelf verdacht...
)
)