De perfecte partner bestaat echt?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:08

Mijn vriernd zet mijn paardje ook buiten of binnen als ik aan het werk ben. Hij is echt lief voor mijn pony! Mijn pony mag hem trouwens ook en dat gebeurd niet zo vaak..

avanoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:24

Ik heb een paard van mijn vriend gekregen

yindey

Re: De perfecte partner bestaat echt?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:07

Mijn vriend vind paarden ook wel cool
Hij wilt ook "later" wel een paard hebben, het ras heeft hij ook al uitgezocht: Een Tinker of Shire

Hij wilt alleen geen dressuur rijden, dus word het meer richting western (Misschien maar eens binnenkort een westernlesje regelen... )

Ik vind het geen probleem dat mijn vriend zich in paarden interesseert, ik vind het alleen maar handig

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:08

de mijne komt ook verrekte eng in de buurt van perfect

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:23

Mijn vriend is echt een lieverd. Hij is sinds december begonnen met paardrijlessen nemen. Ik had hem in de zomervakantie meegenomen op buitenrit in Polen.

Daar ging hij de eerste keer dat hij op een paard zat al in galop tussen de berkenboompjes doorscheuren. Wij hadden nogal een geschifte begeleider op een kleine witte pony met nog maar een paar tanden in z'n mond, haha! Sinds die eerste buitenrit was dat zijn 'goeroe'. Hij vond vroeger paarden eng, en niet leuk en nu is hij er helemaal gek van.

Hij is mijn voorlezer met wedstrijden, helpt met poetsen ed. en als ik weer eens gestressed ben of weet ik veel wat stapt hij op mijn verzorgpony (die kan soms nogal een klont zijn).

Vanavond gaan we samen op strandrit bij Manege Jonker, hij is hartstikke zenuwachtig maar ik weet zeker dat hij het wel kan. Met een half jaar rijervaring rijd hij nu bij hem op de manege al mee met de halfgevorderden. Soms ben ik bang dat hij mij gaat inhalen . En laatst zei hij nog zoiets van dat hij nu eindelijk een hobby had gevonden die hij leuk vond en waar hij goed in was. En ik de vakantie gaan we samen weer naar Polen, maar dit keer op trektocht.

@ Zinga Ook hij wil een grote Tinker of een Shire hebben Wat oefenen die rassen toch een aantrekkingskracht uit op mannen, he!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 15:12

draumpje schreef:
de mijne komt ook verrekte eng in de buurt van perfect

Tis niet eng heur

Geniet ervan, doe ik ook!

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:27

Grr, als ik het over de paarden heb is het enige wat ie kan zeggen: "Die pennyverhaaltjes van je altijd"

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:42

Mijn vriend heeft van huis meegekregen dat paarden leuk zijn... om op te eten welteverstaan... zn ouders hadden ook echt zoiets van 'ze heeft een paard? jij bent gek!!'
Maar hij is nu 2x meegeweest en hij vindt d'r geloof ik wel lief, ik wil hem graag nog eens op een paard hebben maarja hij is 1.94 en m'n paard 1.49, dus dat gaat niet werken..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 21:12

x4you schreef:
Grr, als ik het over de paarden heb is het enige wat ie kan zeggen: "Die pennyverhaaltjes van je altijd"

Smystique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:15

Mijnes vind mijn passie voor paarden leuk, steunt me erin en is geïnteresseerd en daar blijft het bij gelukkig

Ik hoef echt geen vriend die constant meegaat, al helemaal geen vriend die zelf ook paardrijd

Neehoor, perfect zo, iets meer belangstelling is soms wel leuk, maar daar mag hij het echt bij houden

Zag vandaag een jongen op stal die het hele land aan het uitmesten was voor zijn vriendin, ergens heel lief, maar vond het echt een nerd

Prescious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:05

nou ik hoef geen vent, die mijn paarden ook leuk gaat vinden hoor, toen mijn paard erg ziek was is hij meerdere keren mee geweest om te helpen met afspuiten zand te scheppen voor in stal, hooi te geven, en er een stukje mee te lopen, en af en toe om foto's te maken, maar nu ze weer iets beter is, hoef hij van mij niet mee, maar vind het wel heel lief dat hij dat gedaan heeft toen t slecht met dr ging.

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:12

Inderdaad,
een keer mee gaan is leuk,maar neit als ik ga rijden,
ze hoeven me paard niet te poetsen,
me stal uitmmesten kan ik zelf wel!

maar intresse tonen en vragen hoe het met me paard is is wel oke,
maar de rest AFBLIJVEN!! is mijn hobby

Nathalie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:15

Mijn vriend is ook perfect. en ja ook met de paarden.

Ik heb dus zelf geen paard meer maar ga wel eens rijden, en dan gaan we altijd samen. De eerste keer vond hij het eng en had ie heel erg spierpijn, maar nu vind ie t echt heel leuk om te doen. Het is wel zo dat ik eerst rijd, en als ik dan klaar ben gaat hij nog even wat stappen en draven en dan uitstappen.
Hij weet er ondertussen ook wel veel vanaf. Soms krijg ik ineens vanaf de kant te horen dat zn achterhand er goed bij zit.
Hij wil het allemaal graag leren dus ik zit soms uren lang met fotos en filmpjes hem van alles uit te leggen.
Ik vind het wel leuk.

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:18

zo'n vriendje wil ik dus ook!!

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:21

pff moet er niet aan denken
al weet je nooit wat je tegenkomt,maar mijn ervaring is nu AFBLIJVEN!

Gelukkig is iedereen maar anders

Smystique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:46

Citaat:
Soms krijg ik ineens vanaf de kant te horen dat zn achterhand er goed bij zit.

whahaha vréselijk, moet er niet aan denken

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 09:48

Smystique schreef:
Citaat:
Soms krijg ik ineens vanaf de kant te horen dat zn achterhand er goed bij zit.

whahaha vréselijk, moet er niet aan denken

Waarom niet?

Ik sta ook te gillen hoe hij moet voetballen

NAAR VOOOOOOREN MET DIE BAL
*naam teamgenoot* STAAT VRIJ!

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:38

Dus jij bent er ook altijd bij met voetballen? Hebben jullie dan nog wel iets wat jullie apart van elkaar doen?

Ruben heeft mij ook echt niet nodig bij de voetbal hoor, lekker onder de jongens!

Smystique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:04

Citaat:
Waarom niet?

Gewoon, vréselijk

Citaat:
Ik sta ook te gillen hoe hij moet voetballen

NAAR VOOOOOOREN MET DIE BAL
*naam teamgenoot* STAAT VRIJ!

No way, dat vind ik vreselijk maar hij nóg vreselijker

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 15:09

Tulandro schreef:
Dus jij bent er ook altijd bij met voetballen? Hebben jullie dan nog wel iets wat jullie apart van elkaar doen?

Ruben heeft mij ook echt niet nodig bij de voetbal hoor, lekker onder de jongens!

Niet altijd hij is er ook niet altijd bij met paardrijden. Maar ik ga wel vaak kijken. Ik vind het leuk, hij vind het leuk, het team vind het gezellig

En ja we doen wel dingen apart, maar waarom persé apart dingen doen als samen alles goed gaat?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:11

Gelukkig heb ik ook zo'n vriend. Hij heeft het heel druk, maar maakt gewoon tijd om met me mee te gaan naar het paard. Hij heeft zelfs op mijn lieve knollie leren rijden !....

Ik vind een vriend die zo praat van : weer naar die stinkknollen heen, echt heel bagger. Ik hoor dat soms van meisjes en dat ze dat echt erg vinden. Ik vind dat als een vriend zo praat, dat hij niet echt van je houdt. Misschien klinkt het stom voor jullie, maar dan is het bij mij afgekapt. Tenminste, als hij het echt meent ...

Ben blij dat er zo veel lieve vriendjes zijn !!!!! Echt supertoppie en ik ben blij dat er ook zulke jongens zijn !!! Petje af voor ze toch ?

En idd, het hoeft ook niet altijd. Maar het is natuurlijk wel leuk als ze zo af en toe een keer meegaan of zich er voor interesseren.

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:12

Ik heb door de jaren heen geleerd dat zulke dingen meestal fout gaan. Vroeger deden mijn ex en ik altijd alles samen, zaten vast geplakt etc. Dan word je elkaar na een tijd (vroeg of laat) echt wel zat. Ruben en ik laten elkaar los, en we hebben zelden ruzie, zijn elkaar nooit zat en ik vind het heerlijk om alleen bij de paarden te zijn.Ik hoef hem ook echt niet te storen als hij bij de voetbal hangt.

Prescious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:12

ik hoef echt geen vent, die zich gaat bemoeien met mijn paarden, ik vind het leuk als hij interesse toont en regelmatig vraagt hoe t gaat, maar dat is het, hij mag er een x op rijden als ze beter is, maar hij heeft zn eigen dingen en ik ook. en tuurlijk hij kan weleens t 1 en ander zeggen of mee denken, das ook niet verkeerd, maar t is en blijft mijn hobby.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 15:20

Het is ook nog steeds mijn hobby, maar ik vind het heerlijk als hij meegaat en intresse toont.
Ik bedoel, als alles goed gaat.. moeten paarden ook in zijn toekomstbeeld passen, net als zijn voetbal.
Wij plakken niet aan elkaar, we doen genoeg apart, maar als we tijd hebben gaan we bij elkaar kijken.
Ik vind het ook heerlijk als hij erbij is op wedstrijden, hij weet inmiddels hoe alles werkt.. ontneemt mij de stress!

Smystique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 18:05

Mannen (en vooral je eigen vriend) in paardrijbroek vind ik ook zooooo a-geil

Als ik dat gezien heb bij mijn kerel dan ben ik voor de rest van mn leven opgedroogd denk ik