Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:42

mijn mail is verstuurd!!! las het hele verhaal net pas ongeloofelijk dat zo iets een kleine meid overkomt....

mememe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:46

heb een mail gestuurd nu maar hopen dat ze er gehoor aan geeft.
vind het goed dat jullie dit allemaal doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:46

ik heb ook een mail verstuurd, ik vind het een super actie en ik hoop dat wendy wat voor hun kan betekenen!

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:48

ik heb ook een mailtje gestuurd

en als HIA er niks mee doet, dan weet esmee iig hoe er aan haar gedacht word en hoe graag "we" haar willen steunen en helpen

_flo_

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:05

Mijn mail is net mijn box uit

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:06

Miss_Montana schreef:
Vind het ook een goed verhaal van Geluksvogel maar zou er toch even wat dingen in aanpassen. Ik mis bijvoorbeeld hetgeen wat wij graag zouden willen dat HIA doet. Ook staan sommige verwoordingen niet helemaal correct. Iets wat je aanspreekt (red: dit alles heeft mij aangesproken) zeg je wanneer je iets leuk vind, het is aangegrepen

Lieve Wendy, (slijmen )

Graag wil ik als eerste zeggen dat ik vaak naar Hart in aktie kijk. Ik vind het super wat je allemaal doet voor de mensen onder ons die minder geluk hebben.

Ik ben samen met bijna heel paardrijdend Nederland lid van een enorm populair forum dat www.bokt.nl heet. Nu is het zo dat een medebokker laatst een hartverscheurend bericht heeft geplaatst over haar dochtertje Jamie. Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie ervan. Op dit moment gaat het met kleine stapjes vooruit maar helaas kan Jamie een deel van haar handje en haar voetje niet behouden. Dit heeft heel veel Bokkers geraakt en er zijn masaal kaartjes gestuurd naar de familie. Ook heeft een lid van Bokt een rekening gemaakt waar je geld op kan storten voor Jamie en haar ouders. Daar worden dan manden met spulletjes voor Jamie en haar familie in gestopt. Een ander lid van Bokt heeft via kennissen K3 een mailtje gestuurd met de vraag naar spulletjes om de kleine Jamie te steunen op weg naar een gezond en gelukkig leven. Dit allemaal is natuurlijk geweldig, ook dat iedereen meeleeft op Bokt.nl. En daarbij komt ook dat bijna iedereen wel iets heeft gedaan voor Jamie en haar ouders en zusje. Graag zouden wij willen dat jullie ons konden helpen zodat wij meer kunnen doen dan alleen de psychische steun via internet. De ouders van Jamie hebben net een nieuw huis en zoals men zelf al kan bedenken hebben ze maar weinig tijd om uberhaupt aan hun nieuwe huis te denken. Daarom vragen wij jullie of jullie misschien zouden kunnen helpen met het opknappen en inrichten van hun nieuwe huis zodat wanneer Jamie weer thuis komt dat alles al klaar is en dat de ouders zich daar geen zorgen over hoeven te maken. Dit is de link naar het verhaal van Fam. Goozen. Zoals je kan zien zijn er erg veel bokkers die wat willen doen. viewtopic.php?f=2&t=596151

Toen heeft iemand bedacht om Hart in Actie te mailen. Op dit moment zijn ook veel bokkers hiermee bezig dus ik denk dat dit bericht je wel bekend voorkomt. Ik hoop echt dat er wat gedaan kan worden voor deze familie want ze hebben het hard nodig! Ze blijven maar positief maar het is zo vreselijk dat zo'n jong meisje al geen tenen meer heeft en haar handjes niet meer kan bewegen. Dit alles heeft mij en heel Bokt heel erg aangegegrepen en ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor deze geweldige familie die o zo sterk blijft!

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze mail en ik zou heel graag willen horen dat jullie iets willen betekenen voor deze mensen. Heel erg bedankt!

mvrg. Ayla zierikzee
(geluksvogel @ bokt)

Mss dat dit net iets gevoeliger klinkt? Maar de basis was iig heel goed geluksvogel!

gevoellig? kweetie. het is niet mijn stijl van schrijven. zoals '' hartverscheurend'' dat zou eigenlijk nooit in een mail van mij voorkomen. maar ik vind het ook wel goed hoor dat je hem hebt verbeterd voor de één was mijne passener en voor de ander weer deze. iedereen moet maar kijken wat hij/zij ermee wil en doet. ik vind het niet erg als mensen mijn mail voor gedeeltes knippen en plakken voor hun eigen mai. daarom heb ik hem ook hier neergezet ik ga via andere mailadressen ook nog even mailen, ik denk dat het behoorlijk indruk maakt dat er zoveel mensen mailen. de ernst van het verhaal wordt dan wel aangegrepen. BTW miss wat l*llig gezegt maar als ze Bv. dit zouden uitkiezen voor op de tv dan doen ze dat ook met de reden dat ze denken er wat aan te verdienen doordat er veel mensen kijken en ze moeten hun naam hoog houden dus zoeken ze de ergste situatie uit. maar daarom is het ook goed dat er zoveel mensen reageren. nou maar hopen dat ze het doen

succes iedereen met de mail

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:15

Ik heb ook een mailtje gestuurd

Thaamiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:27

ik heb ook een mailtje gestuurd... ik hoop echt zo dat ze hun helpen!!! echt ik duim...

annekeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 07:10

Ik ga ook een mail versturen ..! met allebei mijn e-mail adressen

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:14

misschien nog wat mensen die brieven sturen?

Lisaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:23

Ik heb ook een mail gestuurd! =)

leonie_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:41

ik heb van de week ook al een mail gestuurd

Evaaa_lOve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:49

Ik ga nu meteen ook een mailtje sturen !

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:50

Hoi,

Mijn mailtje is ook verzonden ik hoop dat het gaat lukken?

Groetjes

Sanne86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:01

ik heb ook een mailtje gestuurd!
ben benieuwd of er wat mee gedaan wordt..
goed initiatief!

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:08

mijn mail is ook verstuurd !
best een lang verhaal geworden, ik hoop dat ze er iets mee doen!
is er toevallig iemand die iets heeft gehoord van HIA ?
zal wel een tijd duren denk ik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:00

geluksvogel schreef:

gevoellig? kweetie. het is niet mijn stijl van schrijven. zoals '' hartverscheurend'' dat zou eigenlijk nooit in een mail van mij voorkomen. maar ik vind het ook wel goed hoor dat je hem hebt verbeterd voor de één was mijne passener en voor de ander weer deze. iedereen moet maar kijken wat hij/zij ermee wil en doet. ik vind het niet erg als mensen mijn mail voor gedeeltes knippen en plakken voor hun eigen mai. daarom heb ik hem ook hier neergezet ik ga via andere mailadressen ook nog even mailen, ik denk dat het behoorlijk indruk maakt dat er zoveel mensen mailen. de ernst van het verhaal wordt dan wel aangegrepen. BTW miss wat l*llig gezegt maar als ze Bv. dit zouden uitkiezen voor op de tv dan doen ze dat ook met de reden dat ze denken er wat aan te verdienen doordat er veel mensen kijken en ze moeten hun naam hoog houden dus zoeken ze de ergste situatie uit. maar daarom is het ook goed dat er zoveel mensen reageren. nou maar hopen dat ze het doen

succes iedereen met de mail

Hahaha je hebt gelijk!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:03

Super actie!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:04

Ik had al een mailtje gestuurd, toen ik een mail bij hotmail kreeg van Anneke.
Nogmaals echt tof van je Anneke !!

annekeg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 09:16

Hoi Allemaal,

Ik heb nog niets gehoord van Hart in Aktie. Zal nog wel een tijdje duren. Ik heb alleen een bevestiging gekregen dat ze m'n mail hebben ontvangen. We moeten maar afwachten toch??

Anneke

leonie_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:29

ik heb idd ook bevestiging gehad dat ze de mail ontvangen hebben. Maar hier kunnen ze toch bijna niet omheen?
Kijk ook eens even in het topic in mijn onderschrift

Mri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:32

Mail = verstuurd

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:46

heej nog bedankt he Anneke !!!! SUPER !!!

ik heb van de week gelijk een mailtje gestuurd naar wendy

ook met een link van esmee erin zodat ze kunnen kijken/lezen wat er nou aan de hand is ,en met het bericht of wendy ze asjebliefd zou kunnen helpen met de verhuizing en de andere kleine meid of zoiets dergenlijks ....

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:05

Ook ik heb een mailtje gestuurd het is wel een korte maar na zoveel mailtjes zullen ze een hele lange niet meer lezen.

Lieve Wendy,

Ik vind het geweldig wat jij allemaal al hebt gedaan met je programma en hoeveel je hebt betekend voor al die mensen. Ook ik ben lid van bokt.nl waar laatst de moeder van Jamie een heel zielig bericht plaatste over haar dochter. Jamie is twee jaar oud en heeft de meningococcensepsis en hier de dodelijke versie van. Al verschillende actie's zijn er ondernomen voor deze lieve familie. Maar met jouw hulp kunnen we mischien meer betekenen voor de familie. Ze hebben net een nieuw huis, en zoals je natuurlijk wel kunt bedenken hebben ze geen tijd om het huis in te richten, en klaar te maken voor als Jamie thuis zal komen. Jamie heeft al geen teentjes meer en kan haar handjes niet meer bewegen ook haar linkervoetje moet mischien geamputeerd worden. Deze lieve en sterke familie heeft gewoon weer even een lichtpuntje nodig in deze zware tijd, en hopelijk kun jij ze dat geven. viewtopic.php?f=2&t=596151 dit is het topic waarin je kunt lezen wat voor zware tijd deze familie nu heeft.

Met vriendelijke groeten,
Bo van Oversteeg
( doniaxxsiske )

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:18

jullie zijn geweldig!
Ik ken die mensen niet waar het om gaat, maar ik ben ook wel bereid een mailtje te sturen!
Echt vreselijk wat er is gebeurd
Heeft iemand inmiddels al reactie gehad? Zal ik ook nog een mailtje sturen of hoeft het niet meer