Die met die knopen.. ik zou bijna willen dat ie vreemdging alleen om dat te kunnen uitvoeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannum schreef:Suzanne F. schreef:Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....
Die is geweldig! Super! Hierdoor hoop je toch eigenlijk dat je nog een keer gedumpt wordt! Zodat je dit een keer kunt doen..
Juulja schreef:hoorde ik laatste (ongeveer 2 jaar geleden) op tv, meot je garnalen of iets anders ranzigs in (hoe heet dat) gordijnenrigel ofzo doen, ( die buis is als het goed is vanbinnen hol) die gaan rotten en stinken en niemand kan de oorzaak vinden...ik hoop echt al 2 jaar dat ik dat een keer bij iemand mag doen
![]()
moet je alleen wel een manier vinden om binnen te komen }>
Shiloh schreef:Een bos bloemen sturen naar zijn huis... (als zijn vriendin er natuurlijk ook is) met de tekst "Ik hou van je en ik mis je, ik zie je snel kus... " en dan een of andere vage naam
Sha_ schreef:Wraak is een teken van zwakheid. Je verlaagt je eigen niveau tot dat van hem.
Renske_ schreef:[ik heb nog wel een goede, duik met zn beste vriend of broer het bed in!
oke ermee zoenen kan ook, maar wil je een mega rel veroorzaken moet je er mee het bed in duiken, gegarandeerd spektakel als iedereen het te horen krijt![]()
[/quote]
Tjaldur schreef:Wat houdt het precies in en waar kan ik me inschrijven? haha
yippie schreef:ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!
Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.
greetz...
Storm_inc schreef:yippie schreef:ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!
Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.
greetz...
Al eens aan gedacht dat je hiermee je vriendin misschien helemaal niet raakt??? Waarschijnlijk kwets je wel het meisje dat al een tijdje wat meer van je wil, en zeker als ze erachter komt dat het gewoon was om je vriendin terug te pakken. Sorry, 'k vind het een zielige wraakactie.
grassie schreef:
Probleem bij zoiets lijkt me dat jij dan door al jullie gemeenschappelijke kennissen en vrienden als de bad guy wordt aangekeken, terwijl de ex het zielige jongetje is.