Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:34

Woei die van thirza is ook wel geniaal

Die met die knopen.. ik zou bijna willen dat ie vreemdging alleen om dat te kunnen uitvoeren

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:36

(Ik heb het hele topic niet gelezen.)

Maar ik vind wraakacties zielig en min.

Henri3kjuH

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:53

mijn ex heeft het gister ook uitgemaakt.. we hadden bijna een half jaar.. ik bent gedumpt omdat hij zn hobby ( zwemmen ) belangrijker als mij vond.. ook niet echt fijn. maarja k kom vandaag vrolijk op school enzo en gezellig blijven doen en daar kon hij echt NIET over want zelf zat hij zielig te doen terwijl hij het zelf heeft uitgemaakt! ppff jongens? werkelijk waar wat MOET je ermee!.. En mijn wraak actie was.. ik had een kettinkje gekregen van hem waar zn naam op stond.. en er lag bij mij thuis nog massage olie van hem.. en toen zaten we bij de examens allemaal braaf aan zo'n tafeltje.. ik kwam binnenstormen loop naar zijn tafeltje knal dat massage olie op zn tafel ( had eigenlijk de dop eraf moeten doen ) en smeet dat kettinkje op zn tafel waarbij hij nog probeerde te zeggen dat k die moest houden maar toen was ik alweer weggelopen en naar mn eigen plaats gegaan.. dat vondie ook niet zo erg leuk maar ach k was echt boos dus ik mocht even

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:05

hmmm... dat vind ik geen leuke wraak...

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:54

hoorde ik laatste (ongeveer 2 jaar geleden) op tv, meot je garnalen of iets anders ranzigs in (hoe heet dat) gordijnenrigel ofzo doen, ( die buis is als het goed is vanbinnen hol) die gaan rotten en stinken en niemand kan de oorzaak vinden... ik hoop echt al 2 jaar dat ik dat een keer bij iemand mag doen
moet je alleen wel een manier vinden om binnen te komen }>

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:11

Sannum schreef:
Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

Die is geweldig! Super! Hierdoor hoop je toch eigenlijk dat je nog een keer gedumpt wordt! Zodat je dit een keer kunt doen..

haha dat zou je bijna denken!

hij is inderdaad geweldig! die ga ik onthouden voor het geval dat dit me ooit nog overkomt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:25

Juulja schreef:
hoorde ik laatste (ongeveer 2 jaar geleden) op tv, meot je garnalen of iets anders ranzigs in (hoe heet dat) gordijnenrigel ofzo doen, ( die buis is als het goed is vanbinnen hol) die gaan rotten en stinken en niemand kan de oorzaak vinden... ik hoop echt al 2 jaar dat ik dat een keer bij iemand mag doen
moet je alleen wel een manier vinden om binnen te komen }>

ja idd. En die mensen zijn toen ook verhuist vanwege de stank.. maar namen de gordijnen natuurlijk mee

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:36

echt??? :d

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:38

Shiloh schreef:
Een bos bloemen sturen naar zijn huis... (als zijn vriendin er natuurlijk ook is) met de tekst "Ik hou van je en ik mis je, ik zie je snel kus... " en dan een of andere vage naam

Haha die moet je zeker doen ...

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:40

ga met zijn beste vriend
of zet een advertentie in de krant dat hij een man zoekt om mee te date
whaha leg een string tussen de bank (zie je ook altijd op tv haha)

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:12

Eehm...tsja.. als hij toch niet zo trouw blijkt te zijn kan je hem natuurlijk ook opgeven voor de relatie test op SlamFM...

offtopic :Ik heb me laatst doodgelachen om zon *** die wel mee wou enzo, en dan ook alvast plannen maken voor de nacht hea

Dan belt zon mens hem op en zal proberen om hem mee te krijgen op een date. Het enige dat jij hoeft te doen is vriendin spelen en dan onder haar naam. Het word uitgezonden op de radio dus hij staat ook nog eens lkkr voor banketstaaf voor alle ''chicks'' die hij nog te versieren had.

Hoef je weinig moeite voor te doen en heeft gevolgen voor hem wat dan ook zijn eigen schuld is!!!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 20:32

Wat houdt het precies in en waar kan ik me inschrijven? haha

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:58

Euhmz een goeie wraakactie ?

heb je een hond? (of iemand anders) als die heet gepoept pak je het op met zakie en doe e het bi hem door de brievenbus met als boodschap erboven op (in grijsfolie doen) POEPEX
nee hahaha doe dat maar niet

nee ik weet geen wraakactie , zodra ik 1 weet hoor je van me

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:48

Waarom wil je zo graag een wraaktactie, word je daar gelukkiger van?

In het begin toen het uit was tussen mij en ex, dacht ik ook er ook wel is aan, maar ik weet gewoon dat ik er niet gelukkiger op was geworden..

Meid, probeer hem gewoon te vergeten, hoe moeilijk dat ook is, maar met wraak los je niks op, ik denk juist dat je daar nog meer ellende van gaat krijgen..

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:24

Sha_ schreef:
Wraak is een teken van zwakheid. Je verlaagt je eigen niveau tot dat van hem.

zo zie ik dat niet

als je jezelf er beter door voelt moet je het vooral doen

ik heb nog wel een goede, duik met zn beste vriend of broer het bed in!
oke ermee zoenen kan ook, maar wil je een mega rel veroorzaken moet je er mee het bed in duiken, gegarandeerd spektakel als iedereen het te horen krijt

en dat mensen blijven zeggen dat het verlagen tot zijn niveau etc is, nou en, als de TS zich er beter door voelt(en geloof me die uitdruking op zn gezicht als ie hoort dat je zn broer/beste vriend gehad hebt is goud waard ) dan moet ze het toch gewoon doen!!

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:20

Ik heb ook wel eens zo iets gehoord maar dan een rottende vis in de autostoel! die stank krijg je er ook nooit meer uit

yippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:34

ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!

Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.

greetz...

grassie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:45

Renske_ schreef:
[ik heb nog wel een goede, duik met zn beste vriend of broer het bed in!
oke ermee zoenen kan ook, maar wil je een mega rel veroorzaken moet je er mee het bed in duiken, gegarandeerd spektakel als iedereen het te horen krijt
[/quote]

Probleem bij zoiets lijkt me dat jij dan door al jullie gemeenschappelijke kennissen en vrienden als de bad guy wordt aangekeken, terwijl de ex het zielige jongetje is .

Staan wel mooie dingen tussen in dit topic, hoewel het wel grappig moet blijven en niet gemeen of grof. Ik heb niks tegen wraak, maar zou het zelf niet snel doen. Maar goed ik wens mijn exie dan ook niks kwaads toe (hoewel ik hem heus ook wel eens een goede klap heb willen geven ).
Laatst bijgewerkt door grassie op 28-05-06 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:47

Tjaldur schreef:
Wat houdt het precies in en waar kan ik me inschrijven? haha

Eehm.. ik zal de boel even voor je opzoeken

Noraly

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:03

nee ik vind dat wraak mag, maar dat is haar keuze, ik zie het meer als toch nog éven het laatste en en hardste lachen, en dan he thoofdstuk afsluiten.. maar dat je laat merken dat je niet over je heen laat lopen, dat kan ook anders. ja, dat weet ik
maar zeg nou zelf... als je net gedumpt bent wil je toch (ik dan) niets liever dan nog even lekker de laatste slag verkopen

Storm_inc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:19

yippie schreef:
ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!

Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.

greetz...

Al eens aan gedacht dat je hiermee je vriendin misschien helemaal niet raakt??? Waarschijnlijk kwets je wel het meisje dat al een tijdje wat meer van je wil, en zeker als ze erachter komt dat het gewoon was om je vriendin terug te pakken. Sorry, 'k vind het een zielige wraakactie.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:02

Storm_inc schreef:
yippie schreef:

greetz...

Al eens aan gedacht dat je hiermee je vriendin misschien helemaal niet raakt??? Waarschijnlijk kwets je wel het meisje dat al een tijdje wat meer van je wil, en zeker als ze erachter komt dat het gewoon was om je vriendin terug te pakken. Sorry, 'k vind het een zielige wraakactie.

ja ik vind dat niet goed je kwets waarschijndelijk dat meisje die al die tijd iets met je wilt. een beetje oneIstand (ofzo) als je veder niks met het meisje hebt, is dat ook l*llig voor haar. wss is het nu al te laat maar ik zou zoiets niet doen. een beetje wraak kan maar dit is te ver gaan en vragen om moeilijkheden!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:04

grassie schreef:

Probleem bij zoiets lijkt me dat jij dan door al jullie gemeenschappelijke kennissen en vrienden als de bad guy wordt aangekeken, terwijl de ex het zielige jongetje is .

nee hoor, meneer ging zelf toch als 1e vreemd?
logisch dat je dan nadat de relatie over is hem terug wil en mag pakken!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 10:53

Ja, maar hij is dus nu onze gezamelijke vrienden tegen mij op aan het zetten en zijn verhaaltje een beetje goed aan het praten. Komt erop neer dat het mijn schuld is dat hij is vreemdgegaan. Allerlei nutteloze argumenten heeftie: ik had nooit tijd voor hem, mijn paarden gingen altijd voor, ik heb nooit van hem gehouden, hij werd als voetveeg gebruikt, de sex was niet goed ( , ik wist zijn familie niet te waarderen. Ja, dan ga je wel naar een ander. En ja, die vrienden nemen het voor hem op, want ze kennen hem al veel langer. Mijn vriendinnen nemen het voor mij op en dat kan hij ook niet uitstaan. En nu negeert hij mij al zo'n 1,5 maand en mijn vriendinnen ook. Nouja, daar had ik hem op msn over aangesproken en hij bleef maar zeggen: 'dat werkt niet in jouw voordeel he', iedereen kotst van jou'. Noujaa!

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:59

Wraak nemen gaat in jouw geval niet werken lijkt me. Waarom zou je, nu denk je dat je er beter door gaat voelen maar dat is waarschijnlijk achteraf niet zo.

Zo te horen kenden zijn vrienden hem langer dan jouw, dan zullen ze echt voor hem opkomen. Ofwel, wat voor een actie jij ook uitspookt.. Je zult altijd de jaloerse ex zijn, die het niet kan accepteren/ verwerken etc. Je zet je vrienden ermee op een voetstuk, omdat jouw acties egoïstisch is en je niet rekening houdt met het feit dat jullie vriendengroep gezamenlijk is..

Jij komt er vrees ik echt het minst goed vanaf, laat het erbij. Wat wil je bereiken, dat je vriend weer terugkomt bij je na dit alles?! Nee, volgens mij niet dus waarom zou je nog zoveel moeite steken in een wraakactie waarmee je jezelf neerzet als jaloerse en wraakbeluste ex. Waarbij je ook nog eens extra aan het stoken bent tussen jullie vriendengroep..