-edit- vorige pagina

En ook leuk om te horen dat er een aantal bokkers naar Flevo gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jess_Garr schreef:Mijn ouders gaan ook ieder jaar naar het flevo festival maar wat houd dat nou precies in het is op het terein van walibi world en daar worden een soort kerkdiensten gehouden?? Mn ouders vragen me ook iederjaar om mee te gaan maar ik heb nog niet echt een idee van wat ik daar van zou moeten verwachten kan iemand mij zeggen wat daar allemaal gedaan word?misschien dat ik dan dit jaar mee ga...
Fatima_a schreef:Maar ik heb even een vraagje zitten hier ook mensen bij een (vrije) baptisten gemeente?
esilep schreef:Bijna iedereen die in dit topic gereageerd heeft, was geen katholiek. Ikzelf vind sommigen gelovigen idd ‘eng’, omdat ze in mijn ogen hun rationele verstand verliezen. Over de geschiedenis van geloven, ik denk dat er fouten gemaakt zijn, uit het bemachtigen en houden van macht en doordat mensen verblind worden door hun geloof.Hebben jullie geen afschuw aan de kerk, weten jullie wel wat ze allemaal hebben veroorzaakt. Hoeveel onschuldige mensen er zijn gedood vanwege het christendom? Wat voor een oorlogen het geloof aanricht? De positie van de vrouw in de christelijke gemeenschap door de jaren heen? Hoeveel mensen er aan een hongerdood zijn gestorven omdat ze hun geld moesten betalen aan aflaten aan de kerk. Hoeveel mesen aan aids dood gaan omdat de kerk condooms verbied? Hoeveel homo jongeren zelfmoord plegen omdat hun voorkeur in hun christelijke gemeenschap niet word gewaardeerd?Hoe kan je dan nog geloven dat er een god is? Ik heb de bijbel zelf gelezen, en vind heus dat er mooie lessen in staan, maar ik zou nooit christen kunnen worden. Wisten jullie dat met al de pracht en praal in het vaticaan, bijna al de honger uit de wereld zou kunnen verdwijen?
Jantine05 schreef:Hmm.. tekenen van de Eindtijd! Let daar maar op
esilep schreef:Hebben jullie geen afschuw aan de kerk, weten jullie wel wat ze allemaal hebben veroorzaakt. Hoeveel onschuldige mensen er zijn gedood vanwege het christendom? Wat voor een oorlogen het geloof aanricht? De positie van de vrouw in de christelijke gemeenschap door de jaren heen? Hoeveel mensen er aan een hongerdood zijn gestorven omdat ze hun geld moesten betalen aan aflaten aan de kerk. Hoeveel mesen aan aids dood gaan omdat de kerk condooms verbied? Hoeveel homo jongeren zelfmoord plegen omdat hun voorkeur in hun christelijke gemeenschap niet word gewaardeerd?Hoe kan je dan nog geloven dat er een god is? Ik heb de bijbel zelf gelezen, en vind heus dat er mooie lessen in staan, maar ik zou nooit christen kunnen worden. Wisten jullie dat met al de pracht en praal in het vaticaan, bijna al de honger uit de wereld zou kunnen verdwijen?