Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb was ik daar niet echt blij mee. Weer een aantal schoenen gepast en ook nu niet gezien wat ze hadden gekocht.

Over mijn make-up vertelde Thijs dat hij het extra dik op moest doen i.v.m. de camera's en het beeld wat er dan op tv naar voren komt.
was ik klaar. Ik mocht op het binnenplaatsje van de kapper (buiten brrrrrr) me omkleden. Toen kon ik ook voor het eerst zien wat ze voor me hadden gekocht. Het werd een zwarte overslagjurk met een panty en mijn nieuwe schoenen. Eenmaal aangekleed mocht ik weer naar binnen en met mijn rug voor de spiegel gaan staan. De camera's begonnen weer te lopen en na een kort gesprekje tussen Dyanne en Thijs over mij mocht ik me omdraaien. Wat ik toen zag.............................................................................
Ik was mega zwaar opgemaakt en ik had knallende fuchsia lippenstift op. Normaal ben ik dus nooit opgemaakt en nu dubbel en dwars. Dat was een kleine schok. Aan mijn haar moest ik ook wennen want het was donkerder en een stuk korter. Qua kleding kon ik me (later) toch wel in vinden. Ik zou het zelf nooooooooooooit uitgekozen hebben, maar het is wel een heel handig kledingstuk om te combineren. Voor dit stukje moeten jullie eigenlijk zelf de beelden zien, want wat er gebeurde is moeilijk uit te leggen. Eenmaal bijgekomen zijn we met z'n allen naar Zandvoort gereden. Daar zaten in strandtent Bloomingdale's al mijn vriendinnen en mijn zussen en andere vrouwelijke familieleden op me te wachten met een Wodka Lime
De cameraman vergeet ik ook nooit meer. Die riep de hele dag "En de camera loopt in 5....4.....3.....2.....1......de camera loopt". De regisseur was ook een strenge, maar onwijs grappige gozer. Thijs is in 1 woord een Schatje!! De meiden welke alles regelen qua winkels e.d. zijn ook schatjes! En Dyanne ........ dat is toch wel zo'n normale vrouw. Ik voelde me enorm thuis bij deze ploeg. Ik ben behandeld als een prinses en allemaal waren ze ontzettend lief voor me. Ze heeft dingen bij mij voor elkaar gekregen die anderen niet zijn gelukt. Ik mis ze allemaal zelfs een beetje
Het wordt waarschijnlijk 24 mei uitgezonden op net 5 om 21.30 uur. Het is de allerlaatste aflevering, dus wel kijken hoor allemaal!!!!
Kido schreef:Klinkt als erg geslaagd!!!
Schop je dit topic weer omhoog als t uitgezonden word?

Barbara_m schreef:Toppie hoor! Ben je tevreden met je nieuwe looks (en vooral je kapsel?)
maar nu de make-up eraf is en mijn haar weer normaal is (gewassen en aan de lucht gedroogd) ben ik wel gewend en ook tevreden 
Missy schreef:Wat leuk zeg
Pashion voor fashion vind ik een leuk programma, en dyanne een lache vrouw
nog 9 dagen