Geselecteerd voor Passion voor Fashion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:30

Wacht op het verslag

Frances

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:53

oooh ik wil ook dat verslag wel een lezen

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 16:24

Hier komt dan eindelijk mijn verslag:

Dinsdag hadden ze gebeld dat ik om 11 uur in de grote houtstraat in Haarlem moest zijn, maar niet precies waar. Donderdagochtend had ik nog niets gehoord en om half 10 heb ik zelf maar gebeld waar ik naartoe moest. Het zou of Didi of Sting worden, maar ze zouden nog bellen. Ondertussen mijn dochter naar mijn schoonmoeder gebracht en maar wachten. 10 uur.... 10.15....10.30....10.45..... en nog niets gehoord. Om 11 uur werd ik gebeld dat ik bij Didi moest zijn. Alleen was ik nog in mijn woonplaats, dus snel naar mijn vriend die me weggebracht heeft. Met 15 minuten waren we er (hopelijk hebben we geen bekeuring). Toen ik de Didi inliep, zat er een hele crew te wachten aan een lange tafel terwijl Dyanne al door haar eigen visagiste werd opgemaakt. Iedereen was meteen heel hartelijk en begroette me heel vriendelijk. Na een halve kop thee te hebben gedronken moesten we meteen aan de slag. Ik moest in mijn eigen outfit door de grote houtstraat lopen terwijl ik werd gefilmd. Al die mensen die dan stoppen en je gaan aankijken.......hahaha geweldig. Je ziet ze denken "je wordt gefilmd, dus dan ben je een bn'ner, maar wie ben je eigenlijk" Alleen dat op zich was al een lachwekkende ervaring. Toen voor de camera's weer de Didi in en daar was Dyanne al kleding voor me aan het uitzoeken. Ik kreeg meteen tips en kleding mee wat ik moest gaan passen.

Na diverse outfits gepast te hebben (ik ga niet verklappen wat) moest ik showen op de catwalk! (Pffff, da's nog moeilijk om zo te lopen)Daarna vertelden ze dat we naar de volgende winkel gingen. Ik heb dus niet gezien wat ze voor me gekocht hadden.

Op naar de schoenenwinkel. Daar aangekomen zag ik allemaal schoenen met open neuzen, en aangezien ik een tenenfobie heb was ik daar niet echt blij mee. Weer een aantal schoenen gepast en ook nu niet gezien wat ze hadden gekocht.

Op naar de Sting voor een spijkerbroek. Diverse broeken gepast, maar er zat er 1 toch wel heel bijzonder lekker en die hebben ze gekocht

Daarna naar kapperszaak Nou en? in de Leidsestraat. Daar stond Thijs Willekes (de kapper en visagist) ons al op te wachten. Eerst een hapje gegeten met z'n allen en daarna weer filmen. De kapper zit in een echt volksbuurtje, dus je kan je wel voorstellen hoe druk het er op een gegeven moment was

Toen ging Thijs met me aan de slag. De spiegels werden afgedekt en ik mocht dus echt niets, maar dan ook helemaal niets zien!!! Ik dacht altijd dat dat nep was, maar je mag echt niets zien. Daarna heeft Thijs mijn haar geknipt, ben ik opgemaakt en heeft de crew (inclusief Dyanne) het zich ondertussen reuze naar de zin gemaakt door pruiken op te gaan zetten. De hele kapperszaak stond op zijn kop, maar wat hadden we een lol om een paar pruiken Over mijn make-up vertelde Thijs dat hij het extra dik op moest doen i.v.m. de camera's en het beeld wat er dan op tv naar voren komt.

Na 3,5 uur was ik klaar. Ik mocht op het binnenplaatsje van de kapper (buiten brrrrrr) me omkleden. Toen kon ik ook voor het eerst zien wat ze voor me hadden gekocht. Het werd een zwarte overslagjurk met een panty en mijn nieuwe schoenen. Eenmaal aangekleed mocht ik weer naar binnen en met mijn rug voor de spiegel gaan staan. De camera's begonnen weer te lopen en na een kort gesprekje tussen Dyanne en Thijs over mij mocht ik me omdraaien. Wat ik toen zag.............................................................................

Ik schrok me rot!! Ik was mega zwaar opgemaakt en ik had knallende fuchsia lippenstift op. Normaal ben ik dus nooit opgemaakt en nu dubbel en dwars. Dat was een kleine schok. Aan mijn haar moest ik ook wennen want het was donkerder en een stuk korter. Qua kleding kon ik me (later) toch wel in vinden. Ik zou het zelf nooooooooooooit uitgekozen hebben, maar het is wel een heel handig kledingstuk om te combineren. Voor dit stukje moeten jullie eigenlijk zelf de beelden zien, want wat er gebeurde is moeilijk uit te leggen. Eenmaal bijgekomen zijn we met z'n allen naar Zandvoort gereden. Daar zaten in strandtent Bloomingdale's al mijn vriendinnen en mijn zussen en andere vrouwelijke familieleden op me te wachten met een Wodka Lime (ik kijk altijd Rozegeur en Wodka Lime) Dat was onwijs leuk. Ik moest natuurlijk mijn nieuwe ik showen en iedereen begon te juichen.

Al met al was het een onwijs gave dag. Het was een geweldige crew om me heen. Iedereen had plezier in zijn werk en iedereen was stuk voor stuk ontzettend aardig. Dyanne en ik hebben nog een persoonlijk gesprek gehad, waar ik me uiteraard niet over uitlaat De cameraman vergeet ik ook nooit meer. Die riep de hele dag "En de camera loopt in 5....4.....3.....2.....1......de camera loopt". De regisseur was ook een strenge, maar onwijs grappige gozer. Thijs is in 1 woord een Schatje!! De meiden welke alles regelen qua winkels e.d. zijn ook schatjes! En Dyanne ........ dat is toch wel zo'n normale vrouw. Ik voelde me enorm thuis bij deze ploeg. Ik ben behandeld als een prinses en allemaal waren ze ontzettend lief voor me. Ze heeft dingen bij mij voor elkaar gekregen die anderen niet zijn gelukt. Ik mis ze allemaal zelfs een beetje

Ik heb helemaal niets hoeven te betalen en de kledingstukken welke ik gekregen heb zijn:

Overslagjurk
2 paar kousen
2 panty's
spijkerbroek
zwarte 3/4 broek
2 t'shirts
1 bh
1 topje
1 topje met eraan vast een kanten blouse
schoenen
en ze hebben er ook nog een kledingsetje voor onze dochter bij gedaan. Zooooooooooooo lief vonden we dat!!! Echt onwijs dat ze dat hadden gedaan.

Ik zie er trouwens nu niet meer zo uit als jullie straks op de tv kunnen zien. Uiteraard heb ik niet meer zo veel make-up op en draag ik wel weer mijn spijkerbroek. Ik heb wel veel tips van Dyanne gekregen en ik doe er ook al wat mee. Nog niet qua broeken, maar ik trek nu een blouse aan met een mooi topje. En ik maak me een klein beetje op en doe lippgloss op!. Wel geen extreme dingen, maar voor mij toch al een verandering.

Wat me ook ontzettend is bijgebleven deze dag is hoe mensen kunnen reageren. Ineens wilde iedereen met me praten en mensen keken me na. Er hebben zelfs mensen een foto van me gemaakt. Alsof IK een BN-ner ben!!! hahaha, echt heel raar. En mensen kunnen dus ECHT enorm overdreven doen zeg........... wat zielig zijn sommige

Zoals jullie kunnen lezen ga ik express niet in op de bijzondere details, want dan zou ik alles maar verklappen Het wordt waarschijnlijk 24 mei uitgezonden op net 5 om 21.30 uur. Het is de allerlaatste aflevering, dus wel kijken hoor allemaal!!!!

Mocht je nog iets willen weten........................................... vraag het gerust, maar ik weet niet of ik antwoord kan geven }> (flauw hé)
Laatst bijgewerkt door Heza_Yankee op 30-04-06 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:33

Cool zeg! Leuk verslagje! Ben echt benieuwd, ga het nu opschrijven en dan hopen dat ik niet vergeet naar je te kijken!

Kido

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:44

Klinkt als erg geslaagd!!!
Schop je dit topic weer omhoog als t uitgezonden word?

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:50

leukk...

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 08:29

Kido schreef:
Klinkt als erg geslaagd!!!
Schop je dit topic weer omhoog als t uitgezonden word?

De maandag ervoor zal ik jullie helpen herinneren!

Kido

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:34

Perfekt ik neem gelijk een abo op dit topic!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:54

Toppie hoor! Ben je tevreden met je nieuwe looks (en vooral je kapsel?)

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 09:56

toppi dat je een super dag hebt gehad!

Ik reageer maar even, want er wordt rond de 24ste mei vast nog wel over gepraat in dit topic en wie weet wordt ik er dan aan herinnerd om te kijken

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:01

Ben wel benieuwd hoor!!! Jammer dat het nog even duurt voordat het uitgezonden wordt

Missy

Re: Geselecteerd voor Passion voor Fashion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:23

Wat leuk zeg
Pashion voor fashion vind ik een leuk programma, en dyanne een lache vrouw

Ik ga zeker kijken

Anne_Lieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:43

Leuk verslagje hoor! Ik ben erg benieuwd..

Ik ga dan ook zeker kijken!

Cissi_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:11

Ja herinner ons er maar aan! Ik ga het zeker kijken!
Ik vind het altijd wel grappig, die programma's. Wat je met andere kleding, make-up en een nieuw kapsel wel niet kunt veranderen!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 13:18

Barbara_m schreef:
Toppie hoor! Ben je tevreden met je nieuwe looks (en vooral je kapsel?)

Het was enorm wennen maar nu de make-up eraf is en mijn haar weer normaal is (gewassen en aan de lucht gedroogd) ben ik wel gewend en ook tevreden

Missy schreef:
Wat leuk zeg
Pashion voor fashion vind ik een leuk programma, en dyanne een lache vrouw

Dyanne is een schat van een mens en ook zooooo normaal. Een vrouw naar mijn hart

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:32

echt super!!

fijn dat je een geweldige dag hebt gehad!
en super dat ze er een setje voor je dochter hebben bij gedaan!!

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 15:34

leuk verslag!
helaas ben ik er 24 mei niet maar ik zal het zeker opnemen!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 15:51

Dat klinkt als een hele leuke dag die je hebt gehad.
Wel fijn voor je dat ze jou hebben uit gekozen

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:50

wel melden hé!

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:50

oohw het staat er al

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 07:30

Ik zal het meteen in m'n agenda schrijven, dan kan ik het niet vergeten. Ben héél benieuwd!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:38

nog 9 dagen

Aanstaande woensdag ben ik al in het stukje "volgende week" te zien. Ook dat ga ik zeker kijken

arinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:39

Hahaha, te begrijpen dat je het spannend vind

ik ga zeker kijken

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 14:00

Spannend! Leuk programma ook.
Zal proberen te kijken!!

kjoetie

Re: