Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

John_1983

Re: Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:50

Ik denk dat dit een kwestie is van: tijd zal het uitwijzen. Ik zou hem niet gaan dumpen om zijn leugen van leeftijd maar wel even heeel erg duidelijk maken dat je niet zit te wachten op leugens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:55

Dat kan idd erg verschillen! Ach, ik hoop dat ie de moeite waard blijkt te zijn, want ik ga er gewoon voor

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:00

Ik zou hem iig wel erg duidelijk maken dat je het totaal niet leuk vindt dat ie tegen je gelogen heeft. Tjah, dat leeftijdsverschil maakt denk ik niet zoveel uit, alleen dat liegen vind ik niet echt kunnen. Ik zou hem echt heel erg goed duidelijk maken dat je er NIET van gediend bent en als ie nog een keer zoiets flikt hij de klos is ofzo.

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:03

klinkt al een stuk positiever dan een blz of 2 geleden

Komt goed je.. misschien moet je dat vertrouwen in jezelf ook hebben.. niet overal meer zo'n probleem van maken en overal iets achter zoeken dan word je GEK......

Ik snap heus wel dat als je al verschillende vervelende dingen hebt meegemaakt dat je minder snel ergens aan begint.. Maar als je dat de rest van je leven moet blijven doen.. duurd je leven nog heeeel erg lang hoor als je begrjipt wat ik bedoel

Je bent 20!! geniet lekker van je leventje.. er komen nog veel dingen waar je je druk om kan gaan maken.. *zeg ik die net 2jr ouder is * klink als een oud wijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:40

Ik maak me ook veel te druk overal om, dat is algemeen bekend
Moet ik ook echt gaan afleren, maar in dit geval kan het nog wel eens helpen om ook de meningen van anderen te horen (lezen).

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:59

Sterre schreef:

Kan me er wel wat bij voorstellen dat ´ie "gelogen" heeft over z´n leeftijd. Die knul zal wel gedacht hebben: "als ik zeg dat ik 17 ben, heb ik al bij voorbaat geen kans bij haar!"
Dit was imo echt een leugentje om bestwil en ik vind het eigenlijk wel schattig dat ´ie die moeite genomen heeft

Zo denk ik er ook over.
Natuurlijk is het niet goed te praten dat hij niet de waarheid gesproken heeft. Maar als ik me in hem probeer te verplaatsen dan kan ik het wel begrijpen. Sterker nog, misschien had ik wel hetzelfde gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:14

Ik kan het ook wel begrijpen, maar heb zelf de ervaring: het blijft niet bij 1 keer liegen...
Maargoed, ik ga er toch voor
Ik kom bij jullie uithuilen als het fout loopt!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:24

Ik zeg niet dat je ervoor moet gaan hoor
Voor mij zou dit wel te overkomen zijn, maar dat kan voor jou anders liggen.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:35

Sorane schreef:
Dumpen die handel!!
Als hij nu al begint met liegen wat moet dat voor de toekomst brengen??

Een relatie moet gebouwd zijn op wederzijds vertrouwen. Als dat vertrouwen nu al geschaad is, wat moet dat dan verder?

mee eens. Maar als je echt superverliefd bent... give it a try.

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:46

Ik ga mee met Sterre.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:06

Nou dan maken we een deal: Ik ga het een kans geven, als het fout loopt kom ik lekker bij jullie uithuilen

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:07

Dumpen

Ik heb er ook zo een gehad, die paste zijn leeftijd aan aan het meisje waar hij op dat moment mee was, was je 20, dan was hij 22, was je 17? Dan was hij 19...
Bleek niet het enige waarover hij loog

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:10

geniet er gewoon van...ach een leugentje over je leeftijd is lang zo erg nog niet toch? ken wel ergere gevallen...

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:16

vikki schreef:
Ik zou hem om dit kleine leugentje niet dumpen hoor... kom op nou, er zijn wel ergere dingen om over te liegen... dat hij je niet meteen de waarheid durfde te zeggen over zijn leeftijd maakt hem natuurlijk geen patholigische leugenaar, grote kans dat hij gewoon bang was dat je misschien op zijn leeftijd af zou knappen en dat hij eerst een kans wou om te laten zien hoe leuk hij is . Ik zou hem iig het voordeel van de twijfel geven in deze situatie. En wat de leeftijd betreft... ach, toen ik mijn ex leerde kennen was ik 27 en hij 18... leeftijd is maar een getal, als jullie het leuk hebben samen moet dat niets uit maken imo.

idd... al zou ik hem nu wel niet meer zo snel vertrouwen
maar dat kan weer goed komen en 'gemaakt' worden door de tijd heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:25

Wat apart dat je zoveel verschillende meningen kan krijgen op een verhaal
Eigenlijk raak ik er alleen maar verwarder van

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:52

Ik volg het topic nu al 4blz en er zijn toch wel veel mensen die zeggen Dat je er gwoon voor moet gaan...

En ik ga mee in je Deal.. Probeer het lukt het niet kom maar uithuilen hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:53

MsMarit schreef:
Ik volg het topic nu al 4blz en er zijn toch wel veel mensen die zeggen Dat je er gwoon voor moet gaan...

En ik ga mee in je Deal.. Probeer het lukt het niet kom maar uithuilen hoor

Hahaha keej, dan hebben we een deal

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:54

Niet verward raken
Wat zegt je gevoel? Ga die achterna

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:56

Dumpen die vent!

Als hij daar al over liegt,wat gaat dat later zijn?

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:10

Wat ongelofelijk stom dat hij heeft gelogen over zijn leeftijd. En dan bedoel ik niet zijn leeftijd, maar meer het liegen.

Ik zou hem heel erg hard door het stof laten kruipen om je vertrouwen terug te winnen, maar het zeker niet vanwege de leeftijd laten eindigen. Leeftijd is iets relatiefs en zodra het op zich goed klikt zou ik het niet uitmaken. En daar weet ik op het moment alles van af..

Ik zou het Zeker niet pikken dat ie zo gelogen had. Dat moet je hem toch wel even duidelijk maken hoor .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:12

Dieuwke1989 schreef:
Wat ongelofelijk stom dat hij heeft gelogen over zijn leeftijd. En dan bedoel ik niet zijn leeftijd, maar meer het liegen.

Ik zou hem heel erg hard door het stof laten kruipen om je vertrouwen terug te winnen, maar het zeker niet vanwege de leeftijd laten eindigen. Leeftijd is iets relatiefs en zodra het op zich goed klikt zou ik het niet uitmaken. En daar weet ik op het moment alles van af..

Ik zou het Zeker niet pikken dat ie zo gelogen had. Dat moet je hem toch wel even duidelijk maken hoor .

Ja dat was ik al van plan, maar ik weet niet hoe!
Ik ken mezelf, en ben nu alweer superlief tegen hem....
Heb wel duidelijk gezegd zaterdagavond: Je hebt wel tegen mij gelogen, en je mag echt je best gaan doen om mijn vertrouwen terug te winnen...
Maar volgens mij neemt ie dat nogal makkelijk op

steeffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:20

hmm..als hij laat merken dat ie er spijt van hebt zou ik hem niet dumpen. Ik heb een keer een vriend gehad die eerst zei dat ie 22 was, en een week later vertelde dat hij eigenlijk 23 was, maar bang was dat ik hem dan te oud zou vinden (ik was 15). Dat vond ik eigenlijk wel schattig (Wat maakt dat ene jaartje nou uit?? ) en hij had er ook wel echt spijt van.

Maar als hij er heel makkelijk over doet?? Dan krijg ik wel een beetje het idee dat hij liegen niet zo'n probleem vind...lastig

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:22

Dan zou ik hem maar eens gaan negeren Hij heeft zeker niet het recht luchtig te gaan doen.. Als ik jou was zou ik ipv mijn boosheid op Bokt uiten hem maar eens gaan vertellen wat je eigelijk van zijn gedrag vind .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:24

Nouja hij zei op die zin: Ja daar ga ik echt hard mijn best voor doen!
Later op de avond heeft ie nog een keer gezegd: had ik al sorry gezegd dat ik had gelogen?!

En daarna hebben we het er eigenlijk helemaal niet meer over gehad... Maar ik ben gewoon bang dat hij denkt dat ik het zo makkelijk vergeet, en dat is dus niet de bedoeling!

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:01

Dat kan ik me voorstellen. Maar toch ga ik met Sterre mee, ik denk dat het best meevalt hoor.