Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterre schreef:
Kan me er wel wat bij voorstellen dat ´ie "gelogen" heeft over z´n leeftijd. Die knul zal wel gedacht hebben: "als ik zeg dat ik 17 ben, heb ik al bij voorbaat geen kans bij haar!"
Dit was imo echt een leugentje om bestwil en ik vind het eigenlijk wel schattig dat ´ie die moeite genomen heeft![]()
Sorane schreef:Dumpen die handel!!
Als hij nu al begint met liegen wat moet dat voor de toekomst brengen??
Een relatie moet gebouwd zijn op wederzijds vertrouwen. Als dat vertrouwen nu al geschaad is, wat moet dat dan verder?
vikki schreef:Ik zou hem om dit kleine leugentje niet dumpen hoor... kom op nou, er zijn wel ergere dingen om over te liegen... dat hij je niet meteen de waarheid durfde te zeggen over zijn leeftijd maakt hem natuurlijk geen patholigische leugenaar, grote kans dat hij gewoon bang was dat je misschien op zijn leeftijd af zou knappen en dat hij eerst een kans wou om te laten zien hoe leuk hij is. Ik zou hem iig het voordeel van de twijfel geven in deze situatie. En wat de leeftijd betreft... ach, toen ik mijn ex leerde kennen was ik 27 en hij 18... leeftijd is maar een getal, als jullie het leuk hebben samen moet dat niets uit maken imo.
MsMarit schreef:Ik volg het topic nu al 4blz en er zijn toch wel veel mensen die zeggen Dat je er gwoon voor moet gaan...
En ik ga mee in je Deal.. Probeer het lukt het niet kom maar uithuilen hoor
Dieuwke1989 schreef:Wat ongelofelijk stom dat hij heeft gelogen over zijn leeftijd. En dan bedoel ik niet zijn leeftijd, maar meer het liegen.
Ik zou hem heel erg hard door het stof laten kruipen om je vertrouwen terug te winnen, maar het zeker niet vanwege de leeftijd laten eindigen. Leeftijd is iets relatiefs en zodra het op zich goed klikt zou ik het niet uitmaken. En daar weet ik op het moment alles van af..
Ik zou het Zeker niet pikken dat ie zo gelogen had. Dat moet je hem toch wel even duidelijk maken hoor .