sylvia2003 schreef:jullie denken dat jullie net als hitler
Whohoo! Godwinated!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sylvia2003 schreef:jullie denken dat jullie net als hitler
Citaat:Niemand heeft overigens RECHT op kinderen. Een kind heeft wel RECHT op ouders die het kunnen geven wat het nodig heeft - en met alleen liefde kom je er echt niet.
sylvia2003 schreef:ik bepaal zelf of ik mee discuseer
wat jullie doen is bepalen welke mensen wel en geen kind mogen krijgen (dus net als wat hitler ook deed) dat bedoel ik er mee jullie zijn oneerlijk en moeten eens met die mensen om gaan maar dat doet de helft van jullie niet omdat jullie het vies vinden en verstandelijk gehandicapte onder jullie rang is het is gewoon triest hoe jullie doen
wat jullie doen is bepalen welke mensen wel en geen kind mogen krijgen (dus net als wat hitler ook deed) dat bedoel ik er mee jullie zijn oneerlijk en moeten eens met die mensen om gaan maar dat doet de helft van jullie niet omdat jullie het vies vinden en verstandelijk gehandicapte onder jullie rang is het is gewoon triest hoe jullie doen
sylvia2003 schreef:ik bedoel alleen maar te zeggen wie zijn wij om te bepalen dat een verstandelijk/geestelijk gehandicapte wel of geen kind kan nemen
ik heb hier bij ons in de buurt genoeg verstandelijk gehandicapte die goed voor hun kindje kunnen zorgen met de juiste maatregelen en die opmerking over hitler was zeker niet nodig geweest maar hij dacht ook zo jij bent dit dus jij mag geen kind ik heb echt genoeg praktijk ervaring om te kunnen weten dat ze best wel voor een kindje kunnen zorgen maar niet zonder hulp en niet meer dan 1 kindje want dat wordt ook te veel voor ze
sylvia2003 schreef:bij ons in de straat zit een tehuis voor die mensen waar ze zelfstandig in een kamertje wonen met vrouw/man kind of alleen en het is daar echt goed goede manier om die hulp wel te kunnen bieden er zijn genoeg werklozen laat die dan een opleiding doen via de uitkering in de zorg en dan kunnen die de juiste begeleiding geven
sylvia2003 schreef:bij ons in de straat zit een tehuis voor die mensen waar ze zelfstandig in een kamertje wonen met vrouw/man kind of alleen en het is daar echt goed goede manier om die hulp wel te kunnen bieden er zijn genoeg werklozen laat die dan een opleiding doen via de uitkering in de zorg en dan kunnen die de juiste begeleiding geven
sylvia2003 schreef:die mensen die in een uitkering zitten die krijgen vroeg of laat toch wel een traject die de overheid geld kost dus waarom geen opleiding/traject in de zorg. kost ze 1 keer geld en die mensen hebben werk blijven ze in hun uitkering dan kost het ze elke maand geld