Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

liannes schreef:ik heb geen vos bij hem zien staan (in t land, toen de paarden nog buiten stonden)
of ze waren zo vies dat ze allemaal donker leken
Whoknows schreef:Graag nogmaals dan op deze plaats.
Naarstig wordt gezocht naar de eigenaren of fokkers van een tweetal paarden:
Heartbreaker (Ursus x Apple King) bruine merrie 11-04-1989
Lightly (Elcaro x Consul) donkerbruine merrie 28-06-1993
Wie o wie is de eigenaar van deze genoemde paarden.
Er is uit betrouwbare bron reden om aan te nemen dat deze paarden momenteel bij Bram staan.
Wie zijn de eigenaren ?
E.e.a. in het belang van de paarden zelf.
Er is inmiddels een kleine opening in de zoektocht naar de eigenaar van Heartbreaker dankzij "Holly".
Ondanks kontrakten en goedgemaakte afspraken rondom het aangeboden gezelschapspaard gaat deze Bram H. toch met het paard aan de haal.
Voor de goede orde: Sadeia is niet verkocht aan Bram H.
Nogmaals wie weet wie de echte eigenaren van genoemde paarden zijn?

loulou schreef:liannes schreef:ik heb geen vos bij hem zien staan (in t land, toen de paarden nog buiten stonden)
of ze waren zo vies dat ze allemaal donker leken
in het filmpje zei die ex vriendin van bram toch ook dat een gedeelte binnen stond en de rest buiten? of heb ik dat verkeerd onthouden?
wat een waggelijke kerel nou ja kerel:? loser
zulke mensen moet je zelf een kogen door de kop heen jagen

rOmii schreef:Ik vind het echt erg zeg,,!! (zag het op internet) Vonden jullie dat toen die mensen met verborgen camera kwamen dat paard met die bles.. die leek toch best een beetje op de foto van die sadea ?? of zag k dat alleen ?

Whoknows schreef:"Manzano", Bram is geen eigenaar van Sadeia.
Afgeven van stamboekpapieren en het eventueel overschrijven op zijn naam is geen geldig eigendomsbewijs van een paard.
Een faktuur fungeert als eigendomsbewijs.
Je zult echter geen paard vinden op naam van Bram H.
De "goede man" verhuist iedere keer, omdat simpelweg de waarheid hem aan het inhalen is. Hij kan het zich niet veroorloven om zijn adresgegevens bij stamboeken achter te laten.
De gedupeerden in kwestie hadden wel voor ogen om het paardje aan hem te geven in ruil voor een mooie oude dag. Daar komt geen factuur aan te pas. Wel de overdracht van de papieren wat ze ook gedaan hebben.

gucci_girl schreef:mag ik vragen wie whoknows is? of heb ik iets gemist? deze persoon weet nml wel het een en ander te vertellen over de situatie....