Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama_Suus schreef:Sex hebben kan consequenties met zich meebrengen of dat je je eigen er nu voor schaamt of niet, ik vind dat het iets is waar je over moet nadenken en
niet met zo maar iemand in bed moet duiken, ontdekken dat je per ongeluk zwanger bent geraakt en dan maar zeggen ik laat abortus plegen. Een zwangerschap is iets heel moois, is een begin van een nieuw leven. Als je sex hebt moet je er altijd rekening mee houden dat er een kans is op een zwangerschap, hoe nihil die ook is. Dat heeft niks te maken met Religie of een slet zijn of wat dan ook.
Niemand moet zich gedwongen voelen om een kind te voldragen, dat zeker niet, maar mijn mening is dat er vaak veel te licht over gedacht word.
luna_cockie schreef:Ligt compleet aan de omstandigheden. Wie zou de vader zijn? Is dat echt je vriend, een ''scharrel'', of is het gekomen door dwang(denk aan misbruikt zijn etc).
Zat laatst in de laatste situatie, was als de dood dat ik zwanger was. Gelukkig niet, maar anders wist ik wel 100%zeker dat ik het weg liet halen.
Citaat:En dat laatste wil ik even uit de wereld helpen.
want er worden nog steeds meerdere vrouwen zwanger door de pil heen zonder dat ze hem een x vergeten zijn!
daantjuhhh schreef:Jep, mijn achternichtje heeft ook op die manier een kind gekregen.
Elke avond trouw de pil geslikt en niet ziek geweest en toch zwanger!