Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:43

Oeh dit is leuk! Ga er nog op terugkomen maar voorlopig:

Mediamarkt: te groot en te veel electriciteit - daar word ik om de een of andere duistere reden altijd heel naar van.

Bakkerij Neplenbroek (als je dat zo schrijft): achterlijk duur brood en het is niet eens lekker, bovendien is alles al gesneden en in gepakt...

Edah lekker & laag hier in de buurt: vakken vullen is daar een vies woord... Bevoorrading ook.

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:44

Het personeel bij de blokker in Nijmegen is hier ook zo Niet-klantvriendelijk jeetje, ze zuchten en steunen bij iedere kleine dienst die je ze vraagt, en als ze het ook nog is voor je moeten inpakken krijgen ze helemaal een rolberoerte.

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:45

Charlotte89 schreef:
Het personeel bij de blokker in Nijmegen is hier ook zo Niet-klantvriendelijk jeetje, ze zuchten en steunen bij iedere kleine dienst die je ze vraagt, en als ze het ook nog is voor je moeten inpakken krijgen ze helemaal een rolberoerte.

Jaaaaah Blokker scoort ook hoog. Afschuwelijk assortiment, niks is de vinden, aanbiedingen zijn nog voordat de folder op de mat valt al weg en in de winkel kan je je kont nog niet keren of je hebt wel een Efteling-Laaf-wc-houder omgegooid (of ander afschuwelijk product! )

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:48

Aldi, chagerijnig personeel, weinig voorraad, sommige artikelen die wel goed verkocht worden, worden om een duistere reden zomaar uit het assortiment gegooid. Altijd lange wachtrijen bij de kassa, te weinig personeel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:50

Mieky schreef:
Jaaaaah Blokker scoort ook hoog. Afschuwelijk assortiment, niks is de vinden, aanbiedingen zijn nog voordat de folder op de mat valt al weg en
in de winkel kan je je kont nog niet keren of je hebt wel een Efteling-Laaf-wc-houder omgegooid
(of ander afschuwelijk product! )

Haha,moest hier echt om lachen!
Maar de Blokker heeft echt van dat "WAT MOT JE" personeel

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 01:10

ik geloof nooit dat somige mensen zeggen dat bij Cool Cat maat XL bij de H&M maat S is hoor ik koop zovaak iets bij Cool Cat en ik heb gewoon altijd S net als bij de H&M en vorige keer zag ik een leuk truitje die er alleen nog maar in M was en die zat gewoon te wijd!
(niet aanvallen bedoelt ofzo) maar zal het niet gewoon aan je eigen lichaam liggen inplaats van die winkel?

weer ontopic ik vind dat de texaco in brielle (bij me school) wel een eerste plek verdient! stelletje sacherijnen

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:10

Sapphire schreef:
ik geloof nooit dat somige mensen zeggen dat bij Cool Cat maat XL bij de H&M maat S is hoor ik koop zovaak iets bij Cool Cat en ik heb gewoon altijd S net als bij de H&M en vorige keer zag ik een leuk truitje die er alleen nog maar in M was en die zat gewoon te wijd!
(niet aanvallen bedoelt ofzo) maar zal het niet gewoon aan je eigen lichaam liggen inplaats van die winkel?

Echt niet
Ik had maat 36 (toen nog wel) en overal S of XS, bij de Coolcat XL
Tegenwoordig heb ik maat 42/44 (ja de tijden veranderen), maat 38 bij de Mexx (heerlijke winkel ) en de Coolcat durf ik niet eens meer binnen. H&M ga ik niet graag naar toe dus daarmee vergelijken kan ik niet.

De Coolcat hanteert echt andere maten dus ben maar trots dat je daar nog in een S-je past!

Sorry voor de offtopic.

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:42

Albert Heijn bij ons in de buurt.. Die halen soms zomaar vanalles uit het assortiment, juist die dingen die ik vaak koop En als iets op is en ik vraag of ze het even willen bijvullen wordt dat ook niet gedaan ( "volgende week weer op voorraad" bladiebla )

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:51

De MacDonalds in Spijkenisse
Het eten is wel lekker ofzo, maar die mensen hebben echt een verschrikkelijk laag IQ en praten niet eens fatsoenlijk Nederlands en dan zijn ze ook nog geirriteerd als ik iets vraag en geven ze gewoon geen antwoord

samantha5

Re: Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:59

Raiza schreef:
Aldi en Lidl.
Maakt niet uit in welke plaats ik kom, overal moet je een halve dag uittrekken om in de rij voor de kassa te staan. Al staan er 20 mensen in de rij, dan vinden ze dat nog te weinig om een extra kassa te openen. Verschrikkelijk vind ik dat en ga er dan ook nooit (meer) naar toe.

Bij ons is er een aldi met 6 kassa's en hele grote paden dus je kan goed lopen. Andere aldi's gaan wij niet meer in, maar deze is echt zoo groot.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:26

Bij ons zijn de aldi's perfect!
Super bevoorraad. Geen lange rijen. En alles is best netjes schoon!

Verder vind ik hier de Blokker en de super de boer in Lichtenvoorde bar en bar slecht.
Die hebben dus totaal geen voorraad. Schappen zijn gewoon leeg.
Slechte hulp. Chagerijnig personeel...

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:39

Aldi, zijn van die rommelwinkels. Niet overzichtelijk, lange rijen, ziet er gewoon niet uit.

En euh, de PLUS (iig hier in Rsd), ze halen de producten pas uit 't vak als het al aan het schimmelen is. Bah.

Tja, ach, zullen dr vast nog wel meer zijn.

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:55

Groothandels als Lucas klamer en Sligro.

De Sligro zijn we eens geweest, toen we de bon controleerden kwamen we erachter dat we voor de helft van de spullen (40 stuks) veel meer hadden betaald dan in de winkel vermeld stond. En dan bedoel ik niet de btw die eroverheen kwam, maar bijv., een doos met verschillende smaakjes thee, er stond een reclame-bordje bij dat het 7,95, we betaalden 17,95. en zo met nog 20 spullen,
Daar kom ik dus niet weer.

Hetzelfde met de Lucas Klamer/Macro, daar waren we van de week, 3 kussens gekocht maar er waren 1x2 en 2x1 kussens aangeslagen, heel apart, dus wij terug voor het geld. mn vriend de bon daarna nog eens controleren, was er nog iets 2x aangeslagen terwijl we er maar 1 van hadden gekocht.....ook zo apart omdat het niet na elkaar was aangeslagen, maar 1 aan het begin en 1 aan het eind, normaal, leg je zon product na het aanslaan aan de andere kant van de kassa.
Geen zuivere koffie dus.....

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:12

hahahha bas van der heijden
ik ging op een dag zuurkool kopen .maar kon het niet vinden . vraag ik aan een 'buitenlandse'jongen waar ligt de zuurkool??
'zuurkool??? is dat kaas?'
ik nee dat is een groente soort in zo'n zakje heb je dat ???
zegt hij : hee ali hebben wij zuko?
ali: wat is zuko????
ik: nee zuurkool! dat is een groente! in een zakje...
ze begrepen er niets van ben maar ergens anders gaan halen
en commijs ruitersport... wat een poedersuiker! werd er behandeld alsof ik een of andere sloeber was . kwam nameklijk alleen teugels halen omdat die zo juist gebroken waren ...
week later met mijn moeder leek ik wel een prinsesje zoals ik werd behandeld. verdre is het er altijd stil geen muziekje aan ofzo , wordt je niet netjes behandeld en de spullen die je wil hebben hebben ze vaak niet..

valine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:19

de c1000 in anna paulowna...
brood wat beschimmeld is,melk over de datum,fruit wat kan lopen en over het algemeen niet al te slim personeel.

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:13

De Blokker hier ook, personeel altijd shagerijnig.
Ik ging iets voor mijn ouders halen want die waren 20 jaar getrouwd, zaten ze mij heel de tijd in de gaten te houden omdat ik bij de 'jongeren' hoor

Mellow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:14

de action heerenveen.
(ook om een persoonlijke reden) maar het personeel is er gewoon echt dom.
als de prijs er niet op een product staat bedenken ze maar wat.
het is er een bende en ga zo maar door, kom er nooit weer.

verder heb ik niet echt winkels waar ik een hekel aan heb geloof ik....

lindatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:31

Ik kom niet meer bij ons in de DA. Het moment dat je daar binnenstapt wordt er iemand achter je aan gestuurd om te kijken of je niks jat. Diegene kijkt gewoon over je schouder mee waar je mee bezig bent. Daar was ik snel klaar mee

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:34

De Divoza in Leek, ben ik ook niet echt over te spreken. Bijna alles is daar duurder dan bij mijn vaste ruitersportzaak, je betaald dan voor het personeel ofzo dat daar rondloopt?! Nou als ik iemand nodig heb dan mag ik eerst 4 weken lopen zoeken tot ik iemand vind. En dan zijn het ook nog van die chagrijnige zuurstokken! Ik kom er nooit weer.

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:36

bas van de heijden bij mij in de buurt daar komen heel vaak asociale mensen! een keer liep ik langs een vrouw met een karretje en opeens werd ze boos om mij, omdat ik met mijn karretje tegen haar buik opgebotst ben en ze was net geopereerd, maar ik had HELEMAAL niets gedaan!

nu gaan we altijd naar de albert heijnm, het is daar wel wat duurder, maar we het daar veel beter

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:37

BeLoVeD schreef:
De Divoza in Leek, ben ik ook niet echt over te spreken. Bijna alles is daar duurder dan bij mijn vaste ruitersportzaak, je betaald dan voor het personeel ofzo dat daar rondloopt?! Nou als ik iemand nodig heb dan mag ik eerst 4 weken lopen zoeken tot ik iemand vind. En dan zijn het ook nog van die chagrijnige zuurstokken! Ik kom er nooit weer.

De divoza vind ik ook erg duur geworden!
Al kom ik zelf nooit in Leek,maar in Heteren. Daar is het personeel wel oke. Nu nog iets aan de prijs veranderen!

Sylvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:42

De mediamarkt!!!!!!!!!!!!!! aaarghhhhhhhhhh...........

We hadden daar een nieuwe tv gekocht, zo'n duur breedbeeld ding met vlak scherm van panasonic, die ging na 2 dagen stuk.......ben toen twee weken bezig geweest om dat ding opgehaald te krijgen, we kregen toen een leen tv van 37 cm (de onze was 86 cm), de reparatie zou 2 weken duren, dus na 2 weken gebeld want ik had nog niks gehoord.........tja mevrouw, de tv is opgestuurd naar panasonic, kan nog wel even duren.... Weer een week later nog maar eens gebeld, tja mevrouw de tv staat bij onze reparatiedienst, maar we wachten op onderdelen, gaat nog wel een weekje duren..... Weer een week later, nog maar eens gebeld........... Tja, mevrouw de tv is naar panasonic, we hebben nog geen antwoord van hun, belt u volgende week nog maar eens.......... Na zes weken heb ik maar eens een mailtje gestuurd naar panasonic, de volgende dag kwamen hun een nieuwe tv brengen..........

Voor mij geen mediamarkt meer!!!

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:46

owh jah ik was een keer ook bij de blokker samen met mijn vriendin en mijn zusje was jarig, dus ik wou speelgoed voor haar kopen, we stonden heel de tijd bij 1 rek, kwam oppeens die vrouw aan: jullie hebben nou alles gezien en alles aangeraakt! maar wij stonden heel de tijd bij 1 rek !! toen zei ik tegen mijn vriendin (expres hard) kom we gaan naar de intertoys!! daar hebben ze mensen die veel aardiger zijn! en toen keken we naar haar en liepen we weg

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:55

haha geweldig ik ben niet de enige die het Blokker personeel niet uit kan staan!

vind overigens wel dat je in veel te veel winkels zo in de gaten gehouden wordt, ze staan echt alleen maar te kijken of je nix jat bij sommige drogisterijen en andere winkels...
en of je in je nette kleren er komt of ik je oude kloffie maakt ook een grooooot verschil heb ik gemerkt, heb er toen ik er 2x non-stop in de gsaten gtehouden was en de 3e keer er toevallig in een chique rokje enzo binnekwam en ze niet op me letten en mega vriendelijk waren er ff op gewezen dat het vaak juist de mensen zijn waar je het niet verwacht die wat jatten ze keken me niet begrijpend aan en heb ze toen vriendelijk uitgelegd dat ik er niet van gediend ben om in mn stal-kleren gevolgd te worden en in mn nette kleren ineens wel 'vrij' door de winkel mag lopen
ze kregen me toch een stel rooie hoofden!

heb trouwens toen ik in de supermarkt werkte gemerkt dat de meeste bejaarden jatten, en idd schooljeugd ook wel wat, maar bejaarden het meeste, echt aso zoals sommigen zijn, had ik nooit verwacht van die 'lieve oude mensjes' :pp

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:47

Aldi: Omdat ik altijd als ik daar kom (ja blijf er toch komen ) er een rij staat tot achterin de winkel bij de kassa. En denk maar niet dat ze een 2e kassa open gooien. Personeelskosten besparen he

Zeeman: Personeel dat roddelt over de klanten, hun sexleven staan te bespreken met elkaar ipv de rotzooi op te ruimen en er valt niks te vinden omdat alles door elkaar ligt

En idd bepaalde drogisterijen waar je altijd in de gaten gehouden wordt als je er in je paardrijkloffie bijloopt.