Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha
Ben wel met mn zusje geweest en met mn vriend, en zou er ook geen probleem mee hebben of met vriendinnen of vrienden te gaan hoor. Iedereen loopt daar in zn blootje, de eerste keer is een beetje raar maar het went heel snel.
Die vriend van ons is nog steeds niet overtuigd
CCCCorine schreef:farichta schreef:Hebben jullie dat nou ook, dat je de first-timers er zo tussenuit haalt omdat ze nog angstvallig met een handdoek om zich heen lopen?![]()
Hahahaha, dus als ik voor het eerst naar een sauna ga ooit, dan moet ik DAT dus niet doen om niet aangestaard te worden?
Kom op! Iedereen is eens een eerste keer naar de sauna geweest hoor!
)....
.
) omdat het wel goed je porien opend(schrijf je dat zo
) en ik een slechte huid heb.
TongeR schreef:in dat thermaalbad deed het me wel auw, want ik had nogal wat huidirritatie en dat zoute water prikt dan wel heel erg....
dat water prikt idd, voel ik vooral op m'n gezicht trekken.
ik verwen mezelf soms en dan ga ik een hele dag
lekker eten, drinken en saunaen
vonneke schreef:@ Vonnie, Wij waren oudjaarsdag geweest van half 3 tot half 7, ze sloten om 7 uur ivm oudjaar, en dan heb je idd een dure dag.
Normaal zijn ze van 10.00 tot 24.00 geopend
Moest iets van 78 euro afrekenen
pp was het:
24 euro sauna
8 euro huur badjas en handdoeken
3 euro huur slippers
en dan hadden we er nog een sapje gedronken.
Volgende keer gaan we van een uur of 1300 tot een uur of 2100.
.
)
.
echt super
xxlindaxx schreef:Sauna, 1x in geweest, 5 jaar geleden ofzo, toen zat er een sauna in ons vakantiehuisje, ik heb er 1 minuut in uitgehouden...blugh, veels te warm voor mij.![]()
Mss dat ik er nu beter tegen kan, maar als ik naakt moet tussen allerlei andere mensen dan voel ik me denk ik niet echt op m'n gemak...TongeR schreef:in dat thermaalbad deed het me wel auw, want ik had nogal wat huidirritatie en dat zoute water prikt dan wel heel erg....
Thermaalbad Arcen ben ik vandaag nog geweestdat water prikt idd, voel ik vooral op m'n gezicht trekken.