De ergste vorm van wraak op je ex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:09

Vind hem wel leuk vand ie garnalen.. nog geen wraak op exen gehad.. Blijf meestalk wel gewoon vrienden..

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:13

@ Flair: ik heb zo'n zelfde ex als jij... Die gozer heeft me totaal tot waanzin gedreven en de politie doet niets...

Ik ben uiteindelijk verhuisd, heb een ander telefoonnummer genomen, ben een andere baan gaan zoeken, paarden zijn verhuisd en mams heeft een geheim nummer genomen..

0mandy0

Re: De ergste vorm van wraak op je ex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:26

@pindakaas hahaha das waar je brengt me op groffe iedeen:P en onze huistelefoon belt prive hm... 20 pizza's afrekenen

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:28

Ik ben blij om dat te horen

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:29

haha maar wa vind je van mijn ex klootzak tog of hebbie me stukje nie gelese?

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:33

0mandy0 schreef:
Mijn ex is pas een klootzak ik maakte het uit omdta ik niks meer voor hem voelde na 4,5 maand en een paar dagen erna stond ik met een hele goed vriend van me te zoenen heb ik overigens nog steeds mee Maar toen ging ik met hem en nog een paar vrienden naar de kermis en toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo. En hij hoopt dat ik gebruikt word door mijn huidige vriend wat dus niet gebeurt Maar toen we op duikkamp gingen durfde hij zijn bek niet open te trekken en als ik bij de groep zat durfde hij er niet bij te gaan zitten ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan

Deze moet echt is opgevoed worden, die kan je er niet bij hebben
Mijn wraakactie is denk ik om heel gelukkig te zijn met een ander en hij niet meer voor mij is dan een hoop stront }>

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:35

kj dan;)

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:36

Sorry ik had wat getypt, maar als ik het poste kon je het plotseling niet meer lezen. Die ex van jou kan je er zeker niet bij hebben

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:39

nee eikel hij probeert gewoon mijn paard op stang te jagen en mijn vriend in elkaar et slaan met 40 man hoe zielig kun je zijn:(

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:39

Die is echt rijp voor de inrichting

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:42

Ik heb er ook zo'n 1. Alleen dan nog een graadje erger. Hij stalkt me gewoon!

Maarjah. Ik neem geen 'wraak' ofzo. Ik wil er juist vanaf!
Ben nu bezig met; 'nergeren'.

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:42

haha inderdaad! en dna ook met 130 en dna als smoesje zeggen ja de wouten zaten achter me aan:S en mijn scooter moet dan wel 130 rijden

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:04

user1 schreef:
Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.

Wat ik even niet begrijp... je was er getuige van dat een jongen drugs in het drinken van zijn ex vriendin gooide... maar je hebt -naar ik nav de gevolgen aanneem- niets gezegd oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:29

0mandy0 schreef:
Mijn ex is pas een klootzak ik maakte het uit omdta ik niks meer voor hem voelde na 4,5 maand en een paar dagen erna stond ik met een hele goed vriend van me te zoenen

En dan is hij een klootzak? Jij bent ook niet echt correct met zijn gevoelens om gegaan zo te zien.

0mandy0 schreef:
toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot

Vind je het heel erg als ik denk dat je een nulletje te veel hebt geplaatst?

0mandy0 schreef:
als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje

Zozo dat is een snel scootertje!

0mandy0 schreef:
asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat

OF jij hebt een verdomd hoog "paardje" OF hij heeft gewoon een mini scootertje.
Anyway ik zou het knap vinden als dat je lukt. Want als hij met 130 langs komt en jouw spoor blijft in zijn helm hangen dan heb je zelf toch ook een probleem ben ik bang.

0mandy0 schreef:
ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo.

Vind je het erg raar als je na een paar dagen als loopt te tongworstelen met een goede vriend?

0mandy0 schreef:
ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan

Wat maakt hem dan een grotere klootzak dan jijzelf?

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:34

Ex van een vriendin hebben we ooit te pakken gehad. Die had echt banketstaaf streken gedaan en tijdens een meidenavondje kwamen we op een wraakplan.
Hij wilde graag draaien bij een discotheek hier en had een demo ingeleverd. Wij hem die avond gebelt dat er plots zieke waren en zijn demo zo goed was of hij meteen kon komen voor een bepaald bedrag die avond te draaien.
En hij trapje erin, was met de taxi snel gekomen en meldde zich keurig aan de bar met zijn koffers vol platen. Maarja ze wisten er aan de bar natuurlijk niks van, zelfs de bedrijfsleider niet.... vreemd he

hahaha hebben er goed schik over gehad!

MaraYvette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:35

mandy ja das klote wat je ex doet maar negeren is beter enne tja met n goede vriend zoenen wat ook zijn vriend was waarschijnlijk is niet echt netjes wel netjes dat je t uitmaakt omdat je niks meer voelt hoor beter dan maanden dooor slenteren lijkt mij en eigenlijk mag hij niks zeggen over t zoenen want t was uit maar het had mischien iets discreter gekund? en met je paard en de scooter niet doen ik denk dat jij en erger nog je paard dan ook letsel hebben negeren dus .. lijkt mij en bij bedreiging aangifte (proberen ) te doen

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 23:38

deze keer ben ik het helemaal met je eens Sorane

vikki, ik heb die post van user1 nergens zien staan? maar dat is ook wel heel ziek ja

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 00:25

Wow haha die lasange! Wat goor!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 02:00

Ik heb de beste wraak genomen die je maar kan nemen

Ik ben gewoon compleet gelukkig zonder hem geworden, en wrijf dat er iedere keer als die me ziet lopen er lekker in

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 03:07

Een ex van mij kwam me op een avond een keer doodnormaal vertellen dat hij na een avondje uit bij een ander meisje was blijven slapen, en dat het niks betekende, en dat ik me er niet druk om moest maken, we zouden er samen vast wel uitkomen Toen ik daarop compleet uit mijn panty ging durfde meneer ook nog te zeggen dat hij daar geen zin in had, als ik niet normaal kon doen dan had hij geen zin om erover te praten. Waarop hij doodleuk wegliep, de deur uit, met de mededeling dat ik maar moest bellen als ik weer gewoon kon doen en me niet meer zo aanstelde. Dan wordt je wel woest hoor.....
Ik heb toen heel snel een hoop kleren en wat spullen van hem bij elkaar gegrabbeld, en ze uit het raam van de bovenste verdieping gedonderd: "Je vergeet nog wat!!"
Erg leuk dat hij zijn kleren en spullen van de straat aan het rapen was in de regen terwijl iedereen langs liep

Een andere 'ex' (meer sex-ex zeg maar), is me een tijd heel irritant blijven stalken, hij hield maar niet op. Toen heb ik op een gegeven moment even een paar belletjes naar tellsell gedaan waardoor hij vanalles thuisgestuurd kreeg

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 03:27

Citaat:
user1 schreef:
Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.

Wat ik even niet begrijp... je was er getuige van dat een jongen drugs in het drinken van zijn ex vriendin gooide... maar je hebt -naar ik nav de gevolgen aanneem- niets gezegd oid?

Uhm ja dat vraag ik me ook wel heel erg af.. wat is dat voor raar verhaal..
Je hebt het gezien, iemand gaat dood, maar jij weet er het fijne niet van?

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:21

haha geweldig dit
Ik houdt het ook even in de gaten!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:50

Wat een geweldige ideeën zie ik hier
Ik zal mijn vriend vast waarschuwen wat hem te wachten staat als hij me iets flikt hahaha

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:06

Hahaha geweldig topic... Heb zelf nog niet echt iets gedaan... Wel n zeer vervelend jongetje waar ik mee gezoend had, en zei dat ik kwijlde teruggepakt door tegen iedereen te zeggen dat ik na met hem gezoend te hebben n week niet hoefde te douchen, zoveel water !!

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:22

Tjee wat een ideetjes kun je opdoen. Ik geniet van dit topicf