Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0mandy0 schreef:Mijn ex is pas een klootzak ik maakte het uit omdta ik niks meer voor hem voelde na 4,5 maand en een paar dagen erna stond ik met een hele goed vriend van me te zoenenheb ik overigens nog steeds mee
Maar toen ging ik met hem en nog een paar vrienden naar de kermis en toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot
als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje
asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat
ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo. En hij hoopt dat ik gebruikt word door mijn huidige vriend wat dus niet gebeurt
Maar toen we op duikkamp gingen durfde hij zijn bek niet open te trekken en als ik bij de groep zat durfde hij er niet bij te gaan zitten
ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan
![]()
Deze moet echt is opgevoed worden, die kan je er niet bij hebben![]()
Mijn wraakactie is denk ik om heel gelukkig te zijn met een ander en hij niet meer voor mij is dan een hoop stront }>
user1 schreef:Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.
0mandy0 schreef:Mijn ex is pas een klootzak ik maakte het uit omdta ik niks meer voor hem voelde na 4,5 maand en een paar dagen erna stond ik met een hele goed vriend van me te zoenen
0mandy0 schreef:toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot![]()
0mandy0 schreef:als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje![]()
0mandy0 schreef:asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat
0mandy0 schreef:ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo.
0mandy0 schreef:ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan![]()
Citaat:user1 schreef:
Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.
Wat ik even niet begrijp... je was er getuige van dat een jongen drugs in het drinken van zijn ex vriendin gooide... maar je hebt -naar ik nav de gevolgen aanneem- niets gezegd oid?