Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 15:17

Je kan hier iemand afslachten en met 6 jaar weer op straat staan. Geeft een goed voorbeeld zeg!

hardi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:29

Wat een lef hadden deze gasten zeg.

Een invalide vrouw in een scootmobiel met een hondje zo groot als een luciferdoosje.

Een kleerkast van twee bij twee met een doberman pakken ze niet.

Waar gaat het tegenwoordig heen hier in dit land. Kan er ook echt met mijn verstand niet bij.

Vanochtend ook iets meegemaakt. Loop nog half suf de hond uit te laten komen er ook twee etterbakkies vvoorbij die even snel een rotje tussen de poten van mijn hond moesten gooien.

Ben ook bang dat het alleen bij een taakstraf blijft.

Kwetal

Re: Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:43

Als we nou die schoften loslaten in de hal met dominosteentjes, worden ze dan ook zonder pardon neergeschoten

Het is toch te gek voor woorden wat er allemaal gedaan wordt door van die engerds die te lui zijn om te werken, zich dan vervelen en vervolgens iemand zoiets aan doen??? BAH!!!!

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:59

hardi schreef:
Wat een lef hadden deze gasten zeg.

Een invalide vrouw in een scootmobiel met een hondje zo groot als een luciferdoosje.

Een kleerkast van twee bij twee met een doberman pakken ze niet.

Waar gaat het tegenwoordig heen hier in dit land. Kan er ook echt met mijn verstand niet bij.

Vanochtend ook iets meegemaakt. Loop nog half suf de hond uit te laten komen er ook twee etterbakkies vvoorbij die even snel een rotje tussen de poten van mijn hond moesten gooien.

Ben ook bang dat het alleen bij een taakstraf blijft.

gelukkig heb ik van die gassies met rotjes geen last ben trouwens ook bang dat mijn hond daarna nooit meer de deur uit zou durven

Buitenzinnig schreef:
Als we nou die schoften loslaten in de hal met dominosteentjes, worden ze dan ook zonder pardon neergeschoten

Het is toch te gek voor woorden wat er allemaal gedaan wordt door van die engerds die te lui zijn om te werken, zich dan vervelen en vervolgens iemand zoiets aan doen??? BAH!!!!

ja in dit geval denk ik dat die jongens dat toch echt wel verdienen (ik wens anderen absoluut nooit dood) maar ik vind wat die jongens hebben gedaan echt te vreselijk voor woorden!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:00

Ik ben gister bij plek geweest waar het gebeurt is, het ligt nl op de route naar mn verzorgpaardje toe.

Op de heenweg zag ik al 2 politiebussen staan en een gewone personenwagen. Ik zag dat er een stuk fietspad met rood lint afgezet was, ik dacht aan een ongeluk oid. Dat was om 2uur.

Om half5 fietste ik dezelfde route terug, en ik zag nog steeds de politiebussen staan, inmiddels ook een 3e politiewagen en de brandweer. Er liepen mannen in witte kleding van de technische recherche, en op de grond stonden van die genummerde bordjes, zoals je ziet in films. Ik dacht meteen aan een verkrachtig/moord, aangezien er hier ook een verkrachter rond schijnt te lopen.

Toen zag ik een scootmobiel in de greppel liggen, behoorlijk in de prak. Ik heb mn gezicht afgewend omdat ik me kippenvel gaf, en ben doorgefietst. Ik vond het vreselijk om te zien, omdat ik die scootmobiel zag wist ik dat het om een gehandicapte moest gaan.

Pas vanochtend kwam ik erachter dat het hierom ging, sinds vrijdag ligt de tv er hier nl uit dus ik kon het niet eerder opzoeken.

Ik werd kots- en kostmisselijk, en tegelijkertijd woedend. Deze vrouw, als het de vrouw is die ik voor me zie, reed regelmatig met haar hondje over de dijk, zij in haar scootmobiel, het hondje er los achteraan. Hoe dúrven zulke zieke personen zoiets te doen?

Tegelijkertijd besefte ik me dat als ik gistermiddag direct uit school naar mn paard gegaan was (wat ik eigenlijk altijd doe), ik haar misschien wel aangetroffen had, dan was ik nl 3 kwartier eerder op de plaats geweest waar het gebeurt was

Als ze die vreselijke beesten (want dit zijn geen mensen meer) pakken mogen ze ze van mij levenslang opsluiten. Het wordt tijd dat hier in NL eens wat minder soft met dit soort zieke figuren omgegaan wordt

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:02

zulke mensen mogen van mij dood.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:04

Citaat:
Als ze die vreselijke beesten (want dit zijn geen mensen meer) pakken mogen ze ze van mij levenslang opsluiten. Het wordt tijd dat hier in NL eens wat minder soft met dit soort zieke figuren omgegaan wordt

AMEN!!!!

PaardenMeisJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:12

Wat een klojo's! Dat vrouwtje ligt daar maar met pijn in die greppel en haar hondje wordt gewoon opgehangen! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd om dan ook nog es haar te gaan schoppen en slaan?!! Was er niet iemand in de buurt die haar komt helpen?! Echt hoor, ik zou gelijk dat hondje pakken en de politie bellen! Veel beter is als die jongens een aantal jaartjes in de gevangenis komen!! Toch?! Echt, wat VRESELIJK is dit, dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:21

PaardenMeisJ schreef:
Wat een klojo's! Dat vrouwtje ligt daar maar met pijn in die greppel en haar hondje wordt gewoon opgehangen! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd om dan ook nog es haar te gaan schoppen en slaan?!! Was er niet iemand in de buurt die haar komt helpen?! Echt hoor, ik zou gelijk dat hondje pakken en de politie bellen! Veel beter is als die jongens een aantal jaartjes in de gevangenis komen!! Toch?! Echt, wat VRESELIJK is dit, dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt!

Het viel mij ook op dat ze pas na een tijdje gevonden werd. Het was gister namelijk best lekker weer, en er bevinden zich daar veel hardlopers en andere hondeneigenaren.

Ik zou niet weten hoe ik gereageerd had als ik het had zien gebeuren. Waarschijnlijk zou ik dan in blinde woede van mn fiets afgesprongen zijn en geprobeert hebben 'iets' te doen.
Het banketstaaf is dat ze op een scooter zaten, dus wss een helm ophadden, en dat op die manier een signalement moeilijk op te stellen is.

Ik heb zo vreselijk te doen met deze vrouw, dan ben je al gehandicapt, en heb je je beperkingen en ben je kwetsbaarder. En dan pakken ze je je hondje, je onschuldige beestje af, op zo'n walgelijke manier.
Grr, ik zit me nu alweer op te vreten van woede, ik kan er gewoon niet bij dat je zoiets kunt doen!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:26

Aargh
Hier kan ik zo boos om worden, wie doet er nou zo iets
Zó zonde voor die vrouw.. Ze kan helemaal niets doen, wordt ze in elkaar geschopt en dr hondje hangt daar dood te gaan
Grr hier kan ik echt niet tegen

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:28

lekker :s ag heel erg zielig voor het hondje & de mevrouw
vindt het heel erg raar wat mensen al neit voor geld doen de laatse tijd
ik woon er nog wel

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:30

Wat woon ik toch weer in een gezellige stad... Wat zielig zeg!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:33

Ik las het vanmorgen, ziek werd ik ervan. Dat soort gasten verdient voor mijn gevoel hetzelfde te eindigen als dat hondje. Dit soort zieke geesten kan nooit meer goed terugkomen in deze maatschappij!!! Wat een lef zeg, een invalide vrouw overvallen. Wacht maar tot het bij een van hun familieleden gebeurt! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat deze 2 debielen in de nabije toekomst iets heel naars en pijnlijks overkomt

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:35

kellebell88 spijkenisse wordt steeds gekker
ik snap al heelmala niet dat die verkrachter waarvan 6 meisjes het slachtoffer zijn nog steeds vrij rond dwarrelt

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:41

Skroderijs schreef:
kellebell88 spijkenisse wordt steeds gekker
ik snap al heelmala niet dat die verkrachter waarvan 6 meisjes het slachtoffer zijn nog steeds vrij rond dwarrelt

Het banketstaaf is dat 1 van die verkrachtingen niet al te ver van mijn huis heeft plaatsgevonden. En dan denk je in een normale, nette wijk/straat te wonen

Daarom heb ik nu ook altijd een klein busje haarlak in mijn zak zitten. De eerste de beste die mij te dichtbij komt om wat voor reden dan ook kan een fikse lading in z'n ogen verwachten. Als ik niet op de politie/wijkagenten aankan, zorg ik wel voor m'n eigen veiligheid. Het is dat pepperspray niet mag, anders zou ik zorgen dat ik daar een busje van mij me had...

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:44

ooh k word er zoo boos van!!! Dat arme hondje, wat kan die er nou weer aan doen, en die vrouw... die ziet ook gewoon hoe har hondje opgehangen word..... de wereld word steeds gekker!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:53

Aaaaaah,
Dat vind ik echt zielig voor die vrouw en voor dat hondje.
Waarom hangen ze zo een onschuldig hondje op!
Echt, walgelijke dood voor zo een beestje,
En voor die vrouw.. Ik vind het echt heel zielig,,
Idd, waarom pakken ze altijd de zwakke mensen, eigelijk best zwak van die jongens... Het is echt niet eerlijk dan, Echt onzin dat ze zulke dingen uithalen, als je het zo stoer vind, ga dan naar iemand met dezelfde 'kracht' als jij, met een pit bull ofzo *Van zo een 'stoere' jongen...Die beestjes zijn meestal niet zo goed opgevoed.. *Arme hond dan eigelijk.
maar echt, ik vind het geoon in 1 woord: ZWAK...
Ik hoop dat die vrouw snel beter word, echt oneerlijk!!!!!!

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:58

ze willen mij taakstraf gaan geven om dat ik te vaak spijbel
heb al bij kinderbecherming en alles gezeten
maa rinplaats dat ze daarvan nou even de echte crimenelen pakken
maar nee hoor dat kost teveel moeite sjonge jonge
nog even en je kan de straat niet meer over

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:00

Een taakstraf voor te veel spijbelen vind ik heel mooi

Voor zulke dingen vind ik dat mooi.

maar niet voor zoiets ergs als dit

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:08

Skroderijs schreef:
ze willen mij taakstraf gaan geven om dat ik te vaak spijbel
heb al bij kinderbecherming en alles gezeten
maa rinplaats dat ze daarvan nou even de echte crimenelen pakken
maar nee hoor dat kost teveel moeite sjonge jonge
nog even en je kan de straat niet meer over

hmmm taakstraf is in jouw geval niet helemaal onterecht denk ik

Ik denk zelf dat jij misschien wat meer begeleiding nodig hebt...........

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:12

dan ben je echt ziek!!! sorry hoor maar heb hier geen andere woorden voor! pff idioten

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:13

ik vindt het dus wel te overdreven
oke je meot neit spijbelen haha
maar ik bedoel laat ze dan eerst de echte boeven gaan vangen
ik bedoel ik doe er mensen tog geen pyn mee dat is me eigen fout
dus ik vindt dat ik geen crimineel ben
dus waarom dan glijk zo overdreven taakstraf als er allemala crimelen rond lopen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:19

Omdat spijbelen in veel gevallen betekend hangen op straat
Hangen met ook jeugd die niet naar school of werk gaat
verkeerde jeugd dus'.
En dan is er zo voor de stoerdoenderij wat vernielt en na vernielen komt weer wat ernstigers enz enz

Dus prima daar een taakstraf voor
Maar bij die ernstige dingen, nee, daar mag wel wat meer komen kijken dan een taakstrafje, waar vaak meer lol getrapt word, dan dat er sprake van straf is.

VlaBuks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:25

Het probleem is dat de daders van deze laffe streek een kopje thee krijgen en vrij komen.

als buurman of zoon of gewoon iemand die gasten ff apart neemt en ze letterlijk het ziekenhuis inslaat voor een paar maand dan staat heel nederland weer op zijn kop. dan is de dader een aso en is het excessief geweld. daarnaast zal hij volgens de rechterlijke macht een paar jaar kunnen zitten.

kijk als de mentaliteit van justitie (dus ook politie) is dat ze niet al te veel moeite doen om degene op te sporen die die eikels heeft verbouwd dan zou er wel vaker vergelding komen.

ik zou er in principe geen problemen mee hebben om die gastjes ook blijven gehandicapt te maken wanneer ik vrijuit zou gaan of ik niet gepakt zou worden...

VlaBuks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:27

Skroderijs schreef:
ik vindt het dus wel te overdreven
oke je meot neit spijbelen haha
maar ik bedoel laat ze dan eerst de echte boeven gaan vangen
ik bedoel ik doe er mensen tog geen pyn mee dat is me eigen fout
dus ik vindt dat ik geen crimineel ben
dus waarom dan glijk zo overdreven taakstraf als er allemala crimelen rond lopen

zo te zien ben jij niet objectief als het om schoolverzuim gaat...