Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hardi schreef:Wat een lef hadden deze gasten zeg.
Een invalide vrouw in een scootmobiel met een hondje zo groot als een luciferdoosje.
Een kleerkast van twee bij twee met een doberman pakken ze niet.
Waar gaat het tegenwoordig heen hier in dit land. Kan er ook echt met mijn verstand niet bij.
Vanochtend ook iets meegemaakt. Loop nog half suf de hond uit te laten komen er ook twee etterbakkies vvoorbij die even snel een rotje tussen de poten van mijn hond moesten gooien.
Ben ook bang dat het alleen bij een taakstraf blijft.
ben trouwens ook bang dat mijn hond daarna nooit meer de deur uit zou durvenBuitenzinnig schreef:Als we nou die schoften loslaten in de hal met dominosteentjes, worden ze dan ook zonder pardon neergeschoten
Het is toch te gek voor woorden wat er allemaal gedaan wordt door van die engerds die te lui zijn om te werken, zich dan vervelen en vervolgens iemand zoiets aan doen??? BAH!!!!

Citaat:Als ze die vreselijke beesten (want dit zijn geen mensen meer) pakken mogen ze ze van mij levenslang opsluiten. Het wordt tijd dat hier in NL eens wat minder soft met dit soort zieke figuren omgegaan wordt
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd om dan ook nog es haar te gaan schoppen en slaan?!!
Was er niet iemand in de buurt die haar komt helpen?! Echt hoor, ik zou gelijk dat hondje pakken en de politie bellen! Veel beter is als die jongens een aantal jaartjes in de gevangenis komen!! Toch?! Echt, wat VRESELIJK is dit, dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt! PaardenMeisJ schreef:Wat een klojo's! Dat vrouwtje ligt daar maar met pijn in die greppel en haar hondje wordt gewoon opgehangen!Dan ben je toch niet goed bij je hoofd om dan ook nog es haar te gaan schoppen en slaan?!!
Was er niet iemand in de buurt die haar komt helpen?! Echt hoor, ik zou gelijk dat hondje pakken en de politie bellen! Veel beter is als die jongens een aantal jaartjes in de gevangenis komen!! Toch?! Echt, wat VRESELIJK is dit, dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt!

Ze kan helemaal niets doen, wordt ze in elkaar geschopt en dr hondje hangt daar dood te gaan 
Wat zielig zeg!!
Skroderijs schreef:kellebell88 spijkenisse wordt steeds gekker
ik snap al heelmala niet dat die verkrachter waarvan 6 meisjes het slachtoffer zijn nog steeds vrij rond dwarrelt

Dat arme hondje, wat kan die er nou weer aan doen, en die vrouw... die ziet ook gewoon hoe har hondje opgehangen word..... de wereld word steeds gekker! 
Skroderijs schreef:ze willen mij taakstraf gaan geven om dat ik te vaak spijbel
heb al bij kinderbecherming en alles gezeten
maa rinplaats dat ze daarvan nou even de echte crimenelen pakken
maar nee hoor dat kost teveel moeite sjonge jonge
nog even en je kan de straat niet meer over
dan ben je echt ziek!!! sorry hoor maar heb hier geen andere woorden voor!
pff idioten Skroderijs schreef:ik vindt het dus wel te overdreven
oke je meot neit spijbelen haha
maar ik bedoel laat ze dan eerst de echte boeven gaan vangen
ik bedoel ik doe er mensen tog geen pyn mee dat is me eigen fout
dus ik vindt dat ik geen crimineel ben
dus waarom dan glijk zo overdreven taakstraf als er allemala crimelen rond lopen