Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

magic_lover schreef:dan moet ze ook nog weer een varken kopen ja

Arabendu schreef:hm kan me nog een stukje op tv herinneren waarin fajah dr ex-schoonvader een boekje over haar opendeed en de benamningen dom en publiciteitsgeil nog vriendelijk waren. Ach ze zal wel blij zijn want ze is weer in het nieuws al is het weer over iemand anders zijn rug
. Tja.
. 
daantjuhhh schreef:Dat vind ik juist tof.
Lekker boem er op!
Pats de waarheid.
Dat dat op TV is I don't care (kun je verwachten als je een slecht paard verkoopt aan een BNer en hem dan niet terug neemd)
Als die fokker echt slim was geweest had hij het paard linia direct terug genomen..
Dan had hij/zij niks gehoord op TV hoogstens dat Fajah verteld had dat de fokkers zo eerlijk waren en het paard meteen terug namen!
En dat is goede reclame.
Komop, eigen schuld dikke bult.
Moet je maar een goed paard verkopen of het beest terug nemen.
Ik weet NU wel dankzij haar dat ik bij die fokker op moet passen en ze niet op hun woord kan vertrouwen!
Nevermind85 schreef:daantjuhhh schreef:Dat vind ik juist tof.
Lekker boem er op!
Pats de waarheid.
Dat dat op TV is I don't care (kun je verwachten als je een slecht paard verkoopt aan een BNer en hem dan niet terug neemd)
Als die fokker echt slim was geweest had hij het paard linia direct terug genomen..
Dan had hij/zij niks gehoord op TV hoogstens dat Fajah verteld had dat de fokkers zo eerlijk waren en het paard meteen terug namen!
En dat is goede reclame.
Komop, eigen schuld dikke bult.
Moet je maar een goed paard verkopen of het beest terug nemen.
Ik weet NU wel dankzij haar dat ik bij die fokker op moet passen en ze niet op hun woord kan vertrouwen!
Hoe oud ben jij?!
Helemaal met Cassidy eens.