@ Billy: er staat een spelfout in je onderschrift

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasha schreef:Dan was dat leuk geweest in een gezellig topic!!!Het ging de Bokkers vooral om de gezelligheid dunkt me, niet om te zien hoe iemand op jouw goede paard rijd.Dat was een aanleiding voor een veiling enkel, en een hele leuke!
manzano schreef:Jeetje wat een gezeur weer...... je zit elke dag op bokt, dus wat is nou de moeite om af en toe ff op BVA te kijken. Als je het echt zo belangrijk vond had je het niet vergeten en had je het ook op tijd geweten. Ik vind het nogal kinderachtig allemaal!! Lielle is er, Tolstoi is er en Tyrza is er en om die 3 ging het uiteindelijk!!
Lielle schreef:Ik zie met schrik de nu ontstane discussie hier. Ik vind het al helemaal niet leuk dat Tyrza zo haar plezier in deze top actie verloren heeft.
Ik begrijp dat de belangrijkste boosheid is omdat sponsoren niet op de hoogte zijn gehouden van de datum. Ik weet eerlijk niet meer wanneer ik nu wel en niet PBs heb gestuurd, ik weet iig wel dat iedereen op de hoogte is geweest van de datum in augustus die in overleg is gepland. In de discussie over die datum en de helaas opgetreden netelroos zijn zeer veel mensen betrokken geweest, en daar is dan ook de link geplaatst naar dit nieuwe topic. Dat betekent dat het zowel in je lijst met eigen berichten als - als je je hebt geabonneerd - per email gemeld wordt als er een nieuw bericht geplaatst is.
Natasha, ik vind het heel vervelend dat je dit zo opneemt, ik ben ook bereid je die 75 euro te vergoeden als het je zo hoog zit.