Tol-Tyrza-Lielle => verslag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

datum clinic

15 oktober
Geen stemmen
22 oktober
Geen stemmen
29 oktober
Geen stemmen
30 oktober
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:43

Toch vind ik dat als er gezegd wordt dat de sponsoren persoonlijk op de hoogte worden gesteld, dat dat ook moet gebeuren Maar ik bemoei me er niet mee

@ Billy: er staat een spelfout in je onderschrift

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:43

Wat will je nou horen Natasha?
Dat het helemaal fout is gegaan en dat jij gelijk hebt en dat de datum omgezet gaat worden?
Lijkt me allemaal niet waarschijnlijk.
Je krijgt toch nooit alle 110 of zo sponsors bij elkaar voor zo'n evenement, en er zullen altijd mensn zijn die buiten de boot vallen omdat ze een topic gemist hebben. Maar aan de andere kant ben je volwassen genoeg om af en toe zelf op BVA te kijken of er nog nieuws is. Dus je kunt 2 dingen doen: Of blijven mauwen en je verongelijkt voelen en thuis blijven, of je kunt zeggen: gelukkig heb ik dit topic nog net op tijd ontdekt, ik sluit de zaak wat eerder en ga lekker kijken.
In beide gevallen jouw keus, en jouw verantwoordelijkheid.
Ik ga iig kijken, ik heb nachtdienst en kom op tijd uit bed, want ik wil er gewoon bij zijn

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:44

Spelfout?

StalDoorstap

Re: nieuwe data Tol-Tyrza-Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:48

Die datum, maak je een datum een maand van te voren, wie dan niet kan heeft pech.
Daar GAAT t niet om.

T Gaat om de manier hoe eea is afgewerkt.
Als datums door veiler worden afgezegd, moet diegene toch iedereen op de hoogte stellen van een nieuwe datum? Toch niet andersom?

Welterusten Billy, t is idd al weer es veel te laat.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:50

Nou, het wordt nog veel later, ik heb nachtdienst

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:52

Pffffff, en ik moet naar bed maar wordt nu weer klaarwakker.......

Maar ik moet on topic blijven.........

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 08:35

Jeetje wat een gezeur weer...... je zit elke dag op bokt, dus wat is nou de moeite om af en toe ff op BVA te kijken. Als je het echt zo belangrijk vond had je het niet vergeten en had je het ook op tijd geweten. Ik vind het nogal kinderachtig allemaal!! Lielle is er, Tolstoi is er en Tyrza is er en om die 3 ging het uiteindelijk!!

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 08:36

Ik hoorde net pas van Shanna dat het as. zaterdag is! wist het niet jammer! Ik kan niet.. maar ik wens jullie ontzettend veel plezier! (Veeeel foto's maken!!)

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:08

Natasha schreef:
Dan was dat leuk geweest in een gezellig topic!!!Het ging de Bokkers vooral om de gezelligheid dunkt me, niet om te zien hoe iemand op jouw goede paard rijd.Dat was een aanleiding voor een veiling enkel, en een hele leuke!

Is dat zo? Leg me dan eens uit waarom het op 30 april niet door kon gaan??

nee Natasha, dit gaat nergens meer over. Als jij hier zo over denkt, waarom heb je dit dan gewoon niet de eerste keer gezegd? Dan had dit ons allemaal een hoop tijd en frustratie gescheeld.

WAS de oplossing maar zo simpel geweest! Maar nee, de mensen die dit gesponsord hebben, hebben een bepaalde verwachting van wat ze hebben betaald. En dat ga ik nogmaals waarmaken!

Wat wil je eigenlijk nu nog bereiken? Ik ben in staat om jou die 75 euro terug te betalen. Ik heb helemaal geen zin in dit gezeur.

Het enige wat ik wilde doen is voor het goede doel mijn paard beschikbaar stellen voor een les. Dat het zo uit de hand is gelopen is buiten mij om gegaan. Daar heb je zelf aan meegedragen en niemand is hierin gedwongen.
Juist vanwege dit grote aantal aanhangers probeerde ik iedereen tegemoet te komen door die les op een andere lokatie te geven. Hierbij heb ik van diverse kanten medewerking gekregen om het op zowel Maasdijk als Breda te laten organiseren.

3 data zijn er in totaal genoemd om ook iedereen hiervoor een keuze te laten maken. Er zijn stickys gemaakt, topics geopend, polls gemaakt, en vast ook PB's gestuurd (iig denk ik zowieso voor het eerste topic).

Zelf heb ik behoorlijk in de rats gezeten omdat Tol de 2e keer uitslag had en nu begin van de week een olifantspoot. Dat gaat me ook niet in de koude kleren zitten, want ik vond het verschrikkelijk vervelend voor iedereen om te moeten annuleren.

MEER kan/kon ik niet doen. Ik denk dat het eigenlijk doel hier uit het oog is verloren en dat is heel, heel jammer.

Mij is in ieder geval de lust behoorlijk kwijt geraakt voor deze zaterdag. En bedankt... ik zal nog eens zoiets organiseren....

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:15

Tyrza maak je niet druk!!! Jij hebt gedaan wat je kon!

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:16

Gut Natasha, heb je nu je zin?
Als je gewoon af en toe op BVA had gekeken, had je alles geweten, nu verwijt je Tyrza en Lielle jouw laksheid.
Je bent toch volwassen? Je kunt toch gewoon zelf dingen in de gaten houden?
Nou, dat moet je niet zeuren.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:41

Ik zie met schrik de nu ontstane discussie hier. Ik vind het al helemaal niet leuk dat Tyrza zo haar plezier in deze top actie verloren heeft.

Ik begrijp dat de belangrijkste boosheid is omdat sponsoren niet op de hoogte zijn gehouden van de datum. Ik weet eerlijk niet meer wanneer ik nu wel en niet PBs heb gestuurd, ik weet iig wel dat iedereen op de hoogte is geweest van de datum in augustus die in overleg is gepland. In de discussie over die datum en de helaas opgetreden netelroos zijn zeer veel mensen betrokken geweest, en daar is dan ook de link geplaatst naar dit nieuwe topic. Dat betekent dat het zowel in je lijst met eigen berichten als - als je je hebt geabonneerd - per email gemeld wordt als er een nieuw bericht geplaatst is.

Natasha, ik vind het heel vervelend dat je dit zo opneemt, ik ben ook bereid je die 75 euro te vergoeden als het je zo hoog zit.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:38

Ik heb 1 pb'tje gehad dat 30 april toch niet meer doorging omdat een heleboel mensen niet konden. Daarin stond dat er een nieuwe datum werd gekozen in een andere topic (sticky).

Ach kijk weet je, het is imo gewoon 2 kanten 2 schuld in dit hele verhaal. 30 april was een rotdag om te kiezen, vervolgens ging iedereen daar dus (imo terecht) over zeuren. Vervolgens is dat dus verplaatst. Die verplaatsing heeft al vrij lang geduurd (aug), omdat het niet anders kon.
De bieders hebben niet meer regelmatig in bva gekeken, zomervakantie kwam eraan, een enkeling keek nog, maar qua datum schoot dat ook niet echt op omdat ze pas na de vakantie zou gebeuren. Toen kwam helaas de netelroos, en ging het nog langer duren. Mensen keken niet meer, hoorden niks meer, komen misschien niet eens meer op bokt en een enkeling nam idd de moeite om zelf nog af en toe te kijken.
Weer andere datum.
Anderen werden niet meer op de hoogte houden via pb, wat eerder beloofd werd en sommige intresseert het wellicht ook niet meer.
Als je ziet hoe lang dit topic is in vergelijking met de bieders (dat waren er toch ruim 100??) vrees ik dat de opkomst ook erg laag is.
Maar om de schuld geheel af te schuiven op de bieders vind ik niet terecht, maar het is zeker ook niet terecht om Lielle en Tyrza van luiheid te beschuldigen. Er zijn gewoon een aantal dingen tussendoor gekomen (o.a die netelroos en wie kan daar nou wat aan doen???) die ervoor gezorgd hebben dat het allemaal nog langer ging duren.

Lielle heeft haar rit, daar gaat het gedeeltelijk om. Maar het gaat voor mij ook gewoon om de gezelligheid waaruit deze hele actie is begonnen. Iedereen schrapte geld bij elkaar van uit elke hoek, om deze veiling te winnen voor Lielle en Azie. Het is jammer dat dan iedereen, of iig een gedeelte daar een slecht gevoel aan over moet houden.

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:48

Ik snap het probleem ook niet zo... Je hebt toch gewoon de functie 'mijn berichten' en als je daar kijkt, had je kunnen zien dat er in het VORIGE topic een link was naar dit topic

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 15:49

Kom op Natasha, dat is niet helemaal eerlijk van je.
Als je zoiets organiseert, krijg je het nooit voor elkaar dat iedereen kan komen. De een heeft dit, de ander dat. En iedereen wil wel komen!

Tyrza doet hardstikke veel moeite ervoor, zet zich er vol voor in. Hoe zou jij je voelen als jij Tyrza was?

Tyr, kom op, gewoon volhouden en het wordt vast super! Of het nu wel of niet zaterdag is

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 00:57

Ik vind dit echt een beetje om de waarheid heendraaien.
Vind t fijn voor jullie als je met je vaste groepje straks een leuke dag hebt.

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, echt waar!En NOOIT hoef je mij geld terug te geven, daar gaat t me helemaal niet om.

Ook niet om een datum.

Maar t had allemaal wat minder afstandelijk gekunt.
Wat meer IN THE PICTURE, niet alleen voor niet- sponsors die dit topic toevallig lezen en willen komen gezellig.

Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT enige pbtje gehad na mijn storting.

Jullie hebben geen data afgezegd omdat een paar sponsors niet konden.
Hoeft ook niet.

En als er omstandigheden waren met Tol en/of Tyrza, was er vast iets anders mogelijk om iedereen gezelligheid te geven.

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 01:01

manzano schreef:
Jeetje wat een gezeur weer...... je zit elke dag op bokt, dus wat is nou de moeite om af en toe ff op BVA te kijken. Als je het echt zo belangrijk vond had je het niet vergeten en had je het ook op tijd geweten. Ik vind het nogal kinderachtig allemaal!! Lielle is er, Tolstoi is er en Tyrza is er en om die 3 ging het uiteindelijk!!

Waar dan? En wanneer?
Het was me niet duidelijk.
En nee, het ging niet alleen om die 3, er is een fors bedrag voor geveild!

Quote Tyrza:
nee Natasha, dit gaat nergens meer over. Als jij hier zo over denkt, waarom heb je dit dan gewoon niet de eerste keer gezegd? Dan had dit ons allemaal een hoop tijd en frustratie gescheeld.
-----------------------------------------------

Ik heb de eerste x nooit iets gezegd!Heb nog nooit geklaagd over een bepaalde datum!
Weet ook niet eens of ik er dan wel bij kon zijn.

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 01:10

Lielle schreef:
Ik zie met schrik de nu ontstane discussie hier. Ik vind het al helemaal niet leuk dat Tyrza zo haar plezier in deze top actie verloren heeft.

Ik begrijp dat de belangrijkste boosheid is omdat sponsoren niet op de hoogte zijn gehouden van de datum. Ik weet eerlijk niet meer wanneer ik nu wel en niet PBs heb gestuurd, ik weet iig wel dat iedereen op de hoogte is geweest van de datum in augustus die in overleg is gepland. In de discussie over die datum en de helaas opgetreden netelroos zijn zeer veel mensen betrokken geweest, en daar is dan ook de link geplaatst naar dit nieuwe topic. Dat betekent dat het zowel in je lijst met eigen berichten als - als je je hebt geabonneerd - per email gemeld wordt als er een nieuw bericht geplaatst is.

Natasha, ik vind het heel vervelend dat je dit zo opneemt, ik ben ook bereid je die 75 euro te vergoeden als het je zo hoog zit.

Je hebt wel tijd om Moddie te spelen, en topics van iemand waar ie meer dan een uur mee bezig is geweest te verwijderen?

Niet om diegene te pben over deze actie terwijl je dat wel hebt beloofd?

Ja Lielle, daarover ben ik boos geworden eerlijk gezegd, en daarom hoor je me ook hier.
Je Quote:"Dat betekent dat het zowel in je lijst met eigen berichten als - als je je hebt geabonneerd - per email gemeld wordt als er een nieuw bericht geplaatst is. "

Dat is ECHT niet gebeurd.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 02:31

Je laat je wel kennen Natasha

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 07:50

ik heb ook geen peebeetjes gehad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook helemaal niet erg vind, ik vind het ergens wel begrijpelijk..... over de honderd peebeetjes maken is nou denk ik ook niet een favoriete bezigheid :D

zo via een centraal topic vind ik het best.

Ik ben er in iedergeval bij zaterdag.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 09:26

Natasha, je vergeet wel even te melden dat ik de tekst die ik heb verwijderd voor je heb opgezocht, opnieuw heb gestuurd en heb vermeld dat je die weer kon plaatsen, als de 1e advertentie een week oud is. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, dit niveau heb ik geen zin in.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:31

Ik heb geen zin in dit welles nietes spelletje.

Er zijn ergere dingen in de wereld waar ik me druk om wil maken. Ik ga zo lekker mijn paardjes doen en Tol mooi maken voor morgen

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:33

Geef m alvast een dikke knuffel van me
Kan die alvast wennen

Rinske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:07

Volgens mij komt er morgen niks van die les, want Ineke staat de hele middag met Tol te knuffelen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:41

Ik wens jullie heel veel plezier morgen!
Ik heb het allemaal gevolgd.