Vind het ook vreselijk om te lezen dat steeds meer jongere mensen deze ziekte krijgen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het ook vreselijk om te lezen dat steeds meer jongere mensen deze ziekte krijgen..
Grietzz schreef:Ook ik heb deze jongen gekend en 4 jaar bij hem in de klas gezeten.
A.s. woensdag de begravenis.. en altijd altijd heeft hij zo hard gevochten en hij had het al 2x overwonnen..
Sissa schreef:Grietzz schreef:Ook ik heb deze jongen gekend en 4 jaar bij hem in de klas gezeten.
A.s. woensdag de begravenis.. en altijd altijd heeft hij zo hard gevochten en hij had het al 2x overwonnen..
Jij ook veel sterkte met het verlies, en misschien zie ik je Woensdag wel..
Mijn klas wil niet gaan omdat we naar een Vakantiebeurs in Utrecht moeten, nou ik vind hem toch echt wel wat belangrijker
. Misschien zie ik je woendsag inderdaad dan wel. Denk alleen niet dat ik er echt op let.
Sterkte! Citaat:Wat een *piep*klas heb jij dan! Sorry dat ik het zeg hoor..
Uit zijn oude klas komen er in ieder geval heel veel.
Niet meer dan normaal en zeker omdat in onze klas iedereen met iedereen om ging! Misschien niet de 1e 2 jaar, maar daarna zeker weten wel!
Dankjewel, jij ook. Misschien zie ik je woendsag inderdaad dan wel. Denk alleen niet dat ik er echt op let.

Sissa schreef:Veel mensen kenden hem niet echt, hij heeft maar zo'n 2 weken bij ons in de klas gezeten.. Daarna kon hij niet meer naar school..
Ik heb op de sportdag nog een goed gesprek met m gehad, dus weet wat meer over hem dan de rest van de klas..
Als het goed is ga ik samen met een paar mensen uit mijn klas en anders jammer dan, ga ik wel alleen

topsylover schreef:Veel sterkte mogen meiden

Gelukkig is dat bij mij niet zo. Of het moet wel heel vage familie zijn, maar echt jammer dat zoveel mensen er aan overlijden.. Yvonniej schreef:Heel veel sterkte.. En zoek steun bij een goede vriend/vriendin, dat helpt een hoop..
Ik weet hoe het is om een goede vriend te verliezen. Mocht je een 'luisterend oor' nodig hebben kan je me altijd pm'en