Desiree schreef:Ik discusieer gewoon graag. Misschien had ik wel de politiek in moeten gaan, maar dan moet je eerst heel hard studeren. En ik zit ook liever in de zon, of op het paard, grinnik!
ik discussieer ook graag, alleen vond ik de discussie steeds grimmiger worden, maar goed, dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben, omdat zoals ik al zei; dingen op papier anders over kunnen komen.
Zo heb ik dankzij de 'nieuwe' rage SMS al vele ruzie's gehad, vaak misverstanden, omdat het op 'papier' anders kan overkomen.
Vandaar deze omslag, niet omdat ik het niet meer aandurf
Dus kom maar op
dus verder over PF, waar het allemaal over begon.
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als hij flink wat zetels gaat krijgen. Zeker moeten er dingen veranderen in nederland, en ook ik ben het niet eens met het huidige asielbeleid. ik denk alleen niet dat PF de antwoorden heeft.
En leedvermaak (als hij straks op zijn bek gaat) is het beste vermaak!

Ik snap best dat mensen ontevreden zijn en ze hebben gelijk als ze verandering willen zien....maar om dan maar op Fortuyn te stemmen gaat mij echt heeeel erg ver. Eng. Eerlijk gezegd ban ik banger voor de Pimmetjes van de samenleving dan voor de marokkanen op straat!!!