Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarianneR schreef:En ik begrijp echt NIET hoe er zelfs in topics als deze nog aan de eerlijkheid van de TS wordt getwijfeld...
Serieus...Hou dan je mond zeg, dit soort dingen verzin je niet!!!
------------------------------------------------------------------------------------------
Heel veel sterkte nogmaals. En laat je niet gek maken door rotopmerkingen die hier worden geplaatst door sommigen.
Kimberley77 schreef:MarianneR schreef:En ik begrijp echt NIET hoe er zelfs in topics als deze nog aan de eerlijkheid van de TS wordt getwijfeld...
------------------------------------------------------------------------------------------
Heel veel sterkte nogmaals. En laat je niet gek maken door rotopmerkingen die hier worden geplaatst door sommigen.
Dat is het probleem nou juist, waar de TS onder moet lijden..het werd in verleden hier dus wel verzonnen, denk dat geen van allen kwalijk moeten nemen.
MarianneR schreef:En ik begrijp echt NIET hoe er zelfs in topics als deze nog aan de eerlijkheid van de TS wordt getwijfeld...
Quote schreef:Zeg Topicstarter, heb je nou leukemie of een hersentumor?
Kun je mij daar het verschil tussen uitleggen dan?
x_super_pony schreef:een hersentumor die
uitgezaaiid
is waarvan de kwade cellen door me lichaam zijn gegaan!
x_super_pony schreef:ik heb lang zitten twijfelen of ik deze topic wel zou open. maar ik wil toch graag mijn verhaal kwijt!
ik heb al ongeveer 2 jaar kanker. dat is natuurlijk al erg maar het wordt nog erger want in die 2 jaar kreeg ik alleen te horen dat ik er wel weer boven op kwam!
ik was dus helemaal blij want ik dacht ik redt het enzo en ik overleef dit en kom er samen met mijn paardjes doorheen!
nouw niet dus!!!!![]()
ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken enz.
het duurde al langer als normaal en ze belde mijn ouders op (ik ga nu al in mijn eentje want ik ben het nu wel gewent wat ze gaan doen)
ik vondt het al een beetje raar want ze konden het toch ook aan mij vertellen! ik zat daar dus rustig te wachten...komt de arts naar mij toe:
we moeten je wat ernstig vertellen! de kanker is uitgezaaid naar een groeter deel van je hoofd en de kwade cellen zijn door je lichaam gegeaan en we kunnen hier niets meer aan doen! (sorry als het een beetje raar over komt maar ik kan dit niet anders als huilend vertellen)
ik was me kapot geschrokken want ze vertelde me altijd dat ik er weer boven op kwam en dat het al bijna weg was!
maar het ergste was nog dat ze me vertelde hoelang ik nog had, ik hoopte nog wel 3 jaar ofzo maar nee ik heb gewoon nog maar 1 jaar (kan nog iets meer worden ze weten het niet prescies) maar gewoon 1 k*t jaar! sorry maar ik kan echt niet meer elke dag leven en denken weer een dag minder ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
ik was net zo ver met alles eindelijk mijn paard naar het Z springen gerden me pony naar het M springen gereden en me paard van 3 eindelijk ingereden! ik weet niet of ik nu nog naar school moet gaan want ik wil zo veel mogelijk bij me paard zijn! maar aan de andere kant ook weer niet want ik moet der toch weer verkopen en ik weet het allemaal niet meer! sorry maar ik moest dit verhaal kwijt het heeft alles verpest voor me en ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
ik hoop dat als ik ga voor mijn laatste onderzoek (waar het nu allemaal zit de leukemie) dat ze zeggen meid we hebben het fout gezien je komt er weer boven op
maar dat gebeurdt toch niet! ik ga echt nooit meer voor onderzoeken naar het ziekenhuis want het heeft toch geen zin meer!
x_super_pony schreef:sorry maar ik bedoelde dat de tumor groter was geworden in mijn hoofd! ik zal het even veranderen ik heb het heel snel getypt en niet gekeken hoe ik het heb geschreven want ik wilde het gewoon even van me af schrijfen!
orionneke schreef:Het verhaal Miep ligt nog vers in mijn geheugen maar ik blijf in de goedheid van de mens geloven dus ook in die van de TS!!!!