Dienstmededeling: 2 gebruikers de toegang ontzegd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:35

Ow leuk stef! Jij ook al? Ze krijgen het nog druk... maar ach, ze mogen toch niet meer op bokt, dus ze zullen wel tijd overhouden.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:40

Snap er nix meer van!
Maar ik word nou wel nieuwsgierig!
Waarom krijgt iedereen bezoek behalve ik? Huilen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:42

Ik denk niet dat jouw emailadres bekend is bij Mytens en je hebt hem ook niet in je profiel staan.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:43

Ja, Kinta. Als je iets zegt dat Mytens (en clan) niet bevalt, dan wordt je doodleuk over de mail bedreigd! Echt gezellig hoor! Zie mijn allereerste reactie in dit topic maar, dat vonden ze dus niet goed.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:43

Kinta, ik ben het dus met dat topic over Mb helemaal met je eens !

Ach ja carola, iedereen krijgt visite behalve ik......, stuur ze dan maar door zou ik zo zeggen , dan zal het echt gezellig worden.

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:44

Omdat stef zo achterbaks is geweest om op moderatorforum allemaal topics te zetten en dat ze vond dat puck een spuitje verdiende net als haar zus die dood is !

Wat carola betreft: Waar haal je het vandaan dat mytens een dom wicht is, ze is veel slimmer als je denkt dan toch ! en ach Jou reacties indertijd tegen marloes-joy enzo moesten wel kunnen dan Verward

ZOals ik al met bart heb gpbt vind ik het erg stom dat ze weg zijn want we waren goed bevriend , nu gaat alles dus via mail Knipoog

Alleen nog een vraagje , ze is dus wegegebannet met alle stemmen he, vandaar dat orri moest verdwijnen want die ging niet akkoord! JE zou beter eens nagaan wat stef zegt over jou op de horsechat bart Schijnheilig

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:45

dus als ik het goed begrijp zijn degene die gebanned zijn, nu aan het dreigen.... Verward
Als dat zo is, mag ik dan ff Misselijk

Ik denk dat hier maar beter een slotje op kan, want volgens mij gaat het de verkeerde kant op Frusty

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:46

doe niet zo triest zeg, hoor wie het zegt!
Mytens is tenminste zo eerlijk om je via mail te laten weten hoe ze over je denkt, jij bent zo sneu om het hier neer te zetten, nu ze zich niet kan verweren.
en trouwens hoezo dom kind?? ze is ouder dan jij hoor.
grow up!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:49

Haha! Ach, iedereen die die mailtjes tussen mij en Mytens wilt lezen is welkom hoor. Stuur maar een pb met je emailadres, en ik stuur ze door. Dan wordt het wel duidelijk dat Mytens echt dom is.
En kayla; wat heeft intelligentie met leeftijd te maken?
Pieterjan: zie mijn eerste bericht in dit topic. Daar zeg ik al dat ik ook niet altijd even netjes ben geweest.
Missy: je hebt alle reden om te kotsen hoor!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:49

pieterjan schreef:
Omdat stef zo achterbaks is geweest om op moderatorforum allemaal topics te zetten en dat ze vond dat puck een spuitje verdiende net als haar zus die dood is !

ECHT WAAAR ??????????????????????????????

als dit waar is, WAAAR ben je dan mee bezig want als dat waar is dan Misselijk ik op die uitspraak.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:50

Mag ik even pj?
pieterjan schreef:
*Ten 1e heb ik dit niet gezegd, ten 2e was dit ver voor de dood van monique, toen de rat Puck van Wjerdo doodging, ten 3e was wat er gezegd is niet gemeent

Alleen nog een vraagje , ze is dus wegegebannet met alle stemmen he, vandaar dat orri moest verdwijnen want die ging niet akkoord! JE zou beter eens nagaan wat stef zegt over jou op de horsechat bart Schijnheilig
* Heb jij een cursus dingen verdraaien gedaan?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:50

nou kind....jonge kennelijk ben je zo dom dat je dat niet eens begrijpt, een stuk dommer dat Mytens iig.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:52

jongens het gaat hier weer gezellig zeg!
puck en mytens zijn geband omdat ze hun gedrag niet wouden aanpassen.
eigen schuld!

enne kayla het is juist niet volwassen van mytens dat ze mailtjes gaat sturen met dreigementen erin. dan ben je pas kinderachtig
en dat iedereen bart maar aanvalT Verward
er zijn meerdere moderators, er worden dingen overlegd en ja als ik in barts schoenen had gestaan (hmm denk niet dat dat past Haha! )
had ik ze al veel eerder een ban gegeven! met of zonder overleg.
ze zijn zo vaak gewaarschuwd en er is wel degelijk geprobeerd het allemaal uit te praten, maar puck en mytens willen alleen hun eigen waarheid door dwingen. no way.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:53

kayla schreef:
een stuk dommer dat Mytens iig.

Dat is te betwijfelen, zij zit nog op bokt, mytens niet. Das niet erg slim om je zo van bokt af te laten knikkeren. Als je een beetje verstand gebruikt, luister je bij de eerste waarschuwing en laat je het niet op een ban aankomen!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:55

dat duidt juist op domheid, op gewoon achter de grote massa aan lopen en niet je eigen mening te durven geven...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:56

Ok,
Ik ben ook een van degenen die zich al een tijdje ergerden aan Puck en Mytens. Ik kan me ook goed voorstellen dat ze nu gebanned zijn, eerlijk gezegd had ik niet zolang gewacht als ik Bart was geweest.
Wat ik er van gelezen heb, heeft Bart zich altijd netjes opgesteld, terwijl Puck en Mytens altijd aanhet zaniken, zeuren en beschuldigen waren.
Wat mij betreft vind ik het aan de ene kant heel jammer, beide hadden veel ervaring met paarden en wedstrijden, en hadden dus echt wel wat toe te voegen hier op het forum. Dat ze dat niet gedaan hebben en alleen aan het vervelen geweest zijn, was hun keus.
Persoonlijk ben ik dus blij met de ban voor hen, wat mij betreft hoort PJ ook in dat rijtje thuis.
Voor Sunnylover heb ik geen goed woord, een klein kind wat zich mengt in zaken die ze niet eens overziet.
Die kotssmilies zullen we maar als uiting van de leeftijd opvatten. Ze is niet wijzer Knipoog

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:16

ik wil ook dreigmail... lijkt me leuk, ik verveel me, heb ik iets om te lachen!!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:18

Hier zat toch een slotje op?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:18

tsssssk triest persoon, denk je nu echt dat jij dat waard bent? meeloper!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:19

Yootha schreef:
Hier zat toch een slotje op?

Ik wilde het net zeggen Lachen !!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:20

Berdientje schreef:
ik wil ook dreigmail... lijkt me leuk, ik verveel me, heb ik iets om te lachen!!

weet je wel wat je zegt dreigmail is helemaal niet leuk !!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:21

van hun doet het me toch niets...

Laura

Jongens jongens jongens.

Komt het nu tot een punt dat Kayla en anderen gaan zeggen 'wat ze op mp hebben gelezen' zonder context of weetikveelwat, en dat we dat maar op het woord geloven en zo opvatten als dat het gebracht wordt? Wjerdo bijvoorbeeld? Ik kan me niet herinneren dat Wj op mp is geweest. Ik vind dat alle mensen die daar niet zijn geweest zich er niet mee moeten bemoeien. Je kan toch nooit opmaken hoe het bedoeld was, omdat Kayla het aandikt en stef het afzwakt. Laten we geen heksenjacht houden gebaseerd of 'van horen zeggen'

Laat iedereen nou voor zichzelf besluit wat hij/zij ervan vindt maar ga elkaar aub niet opstoken en dingen voorhouden waarvan het 'jouw woord tegen het mijne' is.

LadyMadonna

van het slotje klopt, ik heb het in telefonisch overleg met heike weer open gegooid

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:23

kayla schreef:
tsssssk triest persoon, denk je nu echt dat jij dat waard bent? meeloper!

Net was ik ook nog een meeloper volgens jou. Maar toch krijg ik mailtjes! Hoe zit dat dan?