Dienstmededeling: Orri geen moderator meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Re: Dienstmededeling: Orri geen moderator meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:11

BartVB schreef:
Over de vertrouwlijkheid van MP zijn we binnen het team namelijk altijd erg duidelijk geweest. Niet omdat er super vertrouwlijke dingen besproken worden, wel om een bepaald klimaat te creeeren.

Vertrouwelijk? Alles in MP gaat toch over de bokkers? Ik bedoel, als er persoonlijke problemen van bokkers in gezet worden etc. dan kan ik dat best begrijpen, maar als er alleen de motivatie van slotjes etc vermeld wordt dan snap ik niet wat er vertrouwelijk is Verward . Zeg alsjeblieft even dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb Verward

Astrid(dempsey)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:12

hoezo zijn er niet moderatoren ook daarop?
dat mag toch niet
het is toch alleen door en voor moderatoren?
bart?explain als t kan?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:13

Ik denk dat als beide partijen eerlijk zijn dat er dan het volgende uitkomt:

Op de meeting was iedereen nieuwsgierig naar MP, omdat het een veelbesproken groepje mensen is. Ze wisten dat er veel over hun gepraat is en ook dat de moderators soms heel heel heel moe en geirriteerd van ze werden. Dus dat de berichten over hun niet even positief zouden zijn. Sjah dan wil je wel weten wat er precies staat natuurlijk en dan is het van 'ah' en 'oh' en 'zie je wel' en 'moet je dit zien'
Je kijkt al bevooroordeeld in het forum rond omdat je op zoek bent naar juist die berichten waar jullie het nu over hebben. Terwijl ik denk (denk, dus ik zeg niet dat het zo is) dat er door jullie ook heus over bepaalde mensen gepraat is, ook op een niet leuke manier, misschien in PB, misschien via mail, misschien via de telefoon, dat is niet te achterhalen maar daarom vind ik het een beetje flauw om nu MP naar voren te halen als een roddelforum.

Bart weet dat er een meeting is en ziet Orri tijdens de meeting op MP rondhangen en ziet dan ook dat er veel topics bekeken worden. Ja dan gaat er al heel snel een lampje branden lijkt mij, omdat je toch wat huiverig bent voor de situatie dat moderators en gebruikers waar je de buik van vol hebt samen achter de pc zitten. Ja dan ga je kijken wat er precies bekeken wordt, zou ik ook gedaan hebben. En Orri heeft aangegeven dat ze Bart gelijk geeft in zijn beslissing maar dat ze het jammer vindt. Dat is het ook, omdat er weer een probleem gemaakt wordt dat er eigenlijk niet is. Iedereen baalt wel eens van een ander toch? En dan zeg je wel eens dingen die je beter niet had kunnen zeggen. En bij de een komen die uitspraken in het openbaar, bij de ander niet, dus om daar nou zo'n stennis over te maken Verward

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:14

Amulet schreef:
ja Bart ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig waarom diegene die Sjuimpje op MP heeft gelaten niet meteen een schop onder de kont gekregen heeft.

zoals die keer van de Artis-meeting Schijnheilig
Toen Lovely vergeten was uit te loggen en Sjuimpje
op haar naam het MP bekeek Schijnheilig
Daar zat je notabene nog zelf bij samen met mij...

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:16

whooooooooooo, oh oh Lovely moet Lovely nu ook afgezet worden? En Bart dan, dit is wel heel verhelderend mbt het vertrouwelijk verhaal.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:23

Bart, wat onzettend sneu van je zeg. Jij maakt mij niet wijs, dat andere moderators geen mensen hebben laten meelezen op het moddieforum, en wat is nu het grote verschil met topics van nu en van vroeger???? Die van vroeger zijn toch juist minder erg, omdat die inmiddels niet meer zo gevoelig liggen. Wat een ontzettend zwak argument van je. Datgene dat gister boom op Utrecht CS van mij had gekregen, had ik geloof ik liever voor jou bewaard.
Als je niet wil dat Orri met ons om gaat zeg dat dan eerlijk, be a man om in jouw taaltje te praten. Een verzin geen stomme k utsmoes aub.
Ik weet nu iig wat ik aan iedereen hier heb...

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:28

Citaat:
Jij maakt mij niet wijs, dat andere moderators geen mensen hebben laten meelezen op het moddieforum, en wat is nu het grote verschil?

Mag ik gissen? Dat de eventuele gebruikers die ooit op Mp hebben gezeten niet breed uitmeten wat en hoe er besproken is, en wat ze er van vinden en hoe laag het allemaal wel niet is? Heb Sjuimpje er iig nog niet over gehoord.... heb niet gemerkt dat daardoor de sfeer verziekt werd. Nu lijkt het wel weer die kant op te gaan Boos!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:29

Jemig hee, waarom moet een bepaalde groepje 'iemanden' toch altijd zo tegen bokt aanschoppen? Leg me nou eens uit wat de lol daarvan is!

Blijkbaar ergeren jullie groen en geel, is er nooit iets goed en is bijna iedereen op bokt achterbaks en schijnheilig. Waarom kom je er dan eigenlijk nog? Je gaat toch alleen vrijwillig naar dingen toe die je leuk vind? Blijf dan lekker weg als de gang van zaken hier je zo stoort, bespaar je zelf de irritaties en frustraties. Steek je energie in andere dingen waar je wel blij van wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:31

Laura schreef:
Citaat:
Jij maakt mij niet wijs, dat andere moderators geen mensen hebben laten meelezen op het moddieforum, en wat is nu het grote verschil?

Mag ik gissen? Dat de eventuele gebruikers die ooit op Mp hebben gezeten niet breed uitmeten wat en hoe er besproken is, en wat ze er van vinden en hoe laag het allemaal wel niet is? Heb Sjuimpje er iig nog niet over gehoord.... heb niet gemerkt dat daardoor de sfeer verziekt werd. Nu lijkt het wel weer die kant op te gaan Boos!
Jij bent zelfs de voorstander van regels laura, en als je goed leest was orri rapper moderator af voor er een topic over was begonnen, de regel is dus wie iemand laat meelezen op moderatorforum moet moddie af zijn, dus dan kan lovely de beiezen al pakken, net als zovele andere

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:37

Margreet schreef:
Jemig hee, waarom moet een bepaalde groepje 'iemanden' toch altijd zo tegen bokt aanschoppen? Leg me nou eens uit wat de lol daarvan is!

Blijkbaar ergeren jullie groen en geel, is er nooit iets goed en is bijna iedereen op bokt achterbaks en schijnheilig. Waarom kom je er dan eigenlijk nog? Je gaat toch alleen vrijwillig naar dingen toe die je leuk vind? Blijf dan lekker weg als de gang van zaken hier je zo stoort, bespaar je zelf de irritaties en frustraties. Steek je energie in andere dingen waar je wel blij van wordt.

Ik heb het hier prima naar m'n zin, maar ga soms over m'n nek van bepaalde mensen. En echt niet iedereen op Bokt is achterbaks en schijnheilig. Bovendien wordt ik echt niet groen en geel van het ergeren, dar heeft vaak een andere oorzaak....

Kayla

Re: Dienstmededeling: Orri geen moderator meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:42

BartVB schreef:
Er konden in principe twee dingen gebeuren, ze geeft het toe of ze ontkend het. Het is uitgekomen op een combinatie. Ze heeft, volgens Orri, MP aan een aantal bokkers laten zien om duidelijk te maken hoe saai MP over het algemeen is. Hierna is Orri samen met wat anderen de paarden gaan voeren, stallen uit gaan mesten en ze heeft een tijd staan kletsen. Toen ze terug kwam werd haar verteld dat ze moderator af was (want men kon ineens niet meer op MP en Orri is van de index page af).

En dat is ook precies wat er gebeurd is. Waarom twijfel je aan haar woorden?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 19:44

Wat een typisch groepje mensen dat nu ineens een uitgesproken mening heeft.

BTW Nora: als ik iets nog NOOIT heb gedaan is het PB's lezen, verder is heel dat marije b verhaal al lang afgesloten, en nee, ook daar ben ik niet de enige geweest die dat besloten heeft.

Wat betreft de rest, ik ga er niet eens meer op in. Cody en Magreet hebben IMO alles al wel gezegd.

BTW lang niet gezien, PJ Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:45

[quote="kayla
Ik heb het hier prima naar m'n zin, maar ga soms over m'n nek van bepaalde mensen. En echt niet iedereen op Bokt is achterbaks en schijnheilig. Bovendien wordt ik echt niet groen en geel van het ergeren, dar heeft vaak een andere oorzaak....[/quote]

Toch tekenend dat er mensen zijn die gelijk denken dat ze zich moeten verdedigen terwijl ik helemaal geen namen genoemd heb en niemand persoonlijk aangesproken heb.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:46

BartVB schreef:
Wat een typisch groepje mensen dat nu ineens een uitgesproken mening heeft.

BTW Nora: als ik iets nog NOOIT heb gedaan is het PB's lezen, verder is heel dat marije b verhaal al lang afgesloten, en nee, ook daar ben ik niet de enige geweest die dat besloten heeft.

Wat betreft de rest, ik ga er niet eens meer op in. Cody en Magreet hebben IMO alles al wel gezegd.

volgens mij staan er nog wat serieuze vragen open. En Lovely, mag die wel blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:48

BartVB schreef:

Studies en topsport Schijnheilig
VOlgens mij heb je gewoon geen reden om aan de intensies van orri te twijfelen! Ze was een van de populairste moddis, die haar werk steeds goed deed, haar verhaal klopt als een bus, dus orri terug op vraag maar raak en klaar is de zaak

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:48

Margreet schreef:
[quote="kayla
Ik heb het hier prima naar m'n zin, maar ga soms over m'n nek van bepaalde mensen. En echt niet iedereen op Bokt is achterbaks en schijnheilig. Bovendien wordt ik echt niet groen en geel van het ergeren, dar heeft vaak een andere oorzaak....
[/quote]

Toch tekenend dat er mensen zijn die gelijk denken dat ze zich moeten verdedigen terwijl ik helemaal geen namen genoemd heb en niemand persoonlijk aangesproken heb.

O ja dan mag jij me vertellen over wie je het dan had...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:49

Ik vind het dan ook wel erg vreemd dat lovely gewoon moderater mocht blijven. Ik vraag me af waarom dit zou zijn (lovely: ik heb niks tegen je hoor) Het is gewoon onredelijk.

Astrid(dempsey)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:49

sorry maar dit vind ik dus echt belachelijk.
Ik stel een serieuze vraag, maar ja als dat niet eens de moeite waard is om te lezen.
Trouwens normaal ga ik niet op dit soort onderwerpen in.maar ik wilde dit gewoon weten maar blijkbaar hoor ik nu ook inene bij "dat"groepje.
Das knap terwijl ik een serieuze vraag stel

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:51

Laura schreef:
Citaat:

dit topic is opgestart en toen zijn een aantal mensen naar buiten gekomen met de dingen die in MP stonden
wil hier dus aan toevoegen dat dit nooit en lees dan ook nooit door wie dan ook van ons naar buiten gebracht zou worden als dit topic niet opgestart was.
Wil nog 1 ding kwijt, ook stond er dat men bang is dat de stapmolen wel erg populair zou worden, dat was erg leuk om te lezen

Mbt Lovely en het lezen van Sjuimpje, tja daar zakt mijn broek dan toch vanaf, vraag me nu dus af hoevaak dit dus al met de andere moddies en bokkers is gebeurd.
Vooral het vooroordeel tegen de AMF groep, toch vreemd

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:53

Waarom ik meerdere keren mod praat heb gezien?

Omdat ik eigenlijk alle moderators irl ken en sommige zo goed dat ik daar regelmatig over de vloer kom en andersom ook.
Dan wordt er ook wel eens gezamelijk gebokt en gebeurt het ook wel eens dat er gemoderated moet worden.
Dat wordt dan altijd op moderator praat gemeld en zodoende zie ik dat wel eens ja.

Ik heb nooit gemerkt dat er wat te verbergen viel op moderatorpraat, of ik zou dat iedere keer net gemist moeten hebben.

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:54

Wake up and smell the roses....

er is een wezenlijk verschil tussen met iemand meekijken, of een gerichte zoekactie door meer dan 100 topics op, zoals iedereen weet. de meest smeuige namen en termen.

Als ik 10km te hard rijd kijg ik een boete van 60 piek, maak ik er 100 van dan ben ik mijn rijbewijs kwijt. Kloten, maar vanzelfsprekend.

Het verbaast me een beetje dat de mensen die zich normaal graag in het grijze gebiedje willen verschuilen plotseling alles zwart/wit willen gaan zetten.....alhoewel, verbazen.....

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:55

Sjuimpje schreef:

Omdat ik eigenlijk alle moderators irl ken en sommige zo goed dat ik daar regelmatig over de vloer kom en andersom ook.
Dan wordt er ook wel eens gezamelijk gebokt en gebeurt het ook wel eens dat er gemoderated moet worden.
Dat wordt dan altijd op moderator praat gemeld en zodoende zie ik dat wel eens ja.

Ik heb nooit gemerkt dat er wat te verbergen viel op moderatorpraat, of ik zou dat iedere keer net gemist moeten hebben.

Dan vraag ik mij af waarom het nu in een keer zo'n probleem is en Orri meteen moderator-af is.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:56

Sjuimpje schreef:

Precies, zo ging het bij ons dus ook Haha! Waarom nu in een keer zo moeilijk doen?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:56

Spades schreef:
Wake up and smell the roses....

er is een wezenlijk verschil tussen met iemand meekijken, of een gerichte zoekactie door meer dan 100 topics op, zoals iedereen weet. de meest smeuige namen en termen.

Als ik 10km te hard rijd kijg ik een boete van 60 piek, maak ik er 100 van dan ben ik mijn rijbewijs kwijt. stinkmodder, maar vanzelfsprekend.

Het verbaast me een beetje dat de mensen die zich normaal graag in het grijze gebiedje willen verschuilen plotseling alles zwart/wit willen gaan zetten.....alhoewel, verbazen.....
als je wilt zeggen dat we selectief gekeken hebben, moet ik je teleurstellen. we waren op pagina 1 al verbaasd(laat ik het positief zeggen) over de inhoud van mp. Overigens is het wel zo dat er periodes zijn dat het saai is, maar je hoeftniet te gaan zoeken hoor.