Op wie gaan jullie stemmen????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:25

Je zie tmaar een kleine groep van die moslims achter hun " bass" lopen, want kijk maar naar de 3e generatie en hoe goed die het op school doen en al helemaal als je het vegrelijkt met de eerste 2 generarties..
het is gewoon zo dat een klein deel het steeds verk*t voor de rest..
Maar laten we nou eens eerlijk zijn he.. als er iets negatiefs gebeurd dan is het 4 marokaanse jongeren hebben vrouwtje berooft, maar als diezelfde 4 gozers een heel gezin uit een brandende flat redt is het op eens 4 jongens redden gezin uit flat..
kijk en dan heb je het ook he... zo hoor je alleen de nega dingen en krijg je een slecht beeld...

en over het aanpassen de meeste willen juist aanpassen, je hebt niet alleen de moslims vluchtelingen maar ook andere asielzoekers..
en die vinden het juist hetzelfde als ons.. die vinden het echt niet leuk dat ze nie eens boodschappen kunnen doen en die willen juist nederlands leren..
kijk maar naar die NT klassen die zitten aardig vol hoor!!

hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 07:32

Desiree schreef:
Knipoog was mij ontgaan ja, sorry. EN de meerderheid zal zich hier goed wassen denk ik wat een hoop jeuk aan hun kont scheelt.

en bijdehand ben je ook Haha! EN de meerderheid hier KAN zich goed wassen

hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 07:40

Desiree schreef:
Ik wens niet geconfronteerd te worden met culturen waar dat niet zo is.

Nee jij sluit liever je ogen, toch?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 10:03

Nee hengst, ik sluit niet mijn ogen, zeker niet in eigen land. MAar dingen waar ik verder niets aan kan doen (en dat is al snel buiten de grenzen) daar kan ik maar beter wel mijn ogen voor sluiten al valt me dat vaak niet mee, dat is toch reeel? Gail, ik bedoelde inderdaad in het algemeen, ik beschuldig jou verder nergens van hoor.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:40

hengst schreef:

Nee jij sluit liever je ogen, toch?

Sja, er zijn meer mensen die dat doen....maar dat is dan zgn politiek correct...

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:36

Is het "in" ofzo? om op Pim Fortuyn te stemmen, oke iedereen moet het zelf weten maar ik zou daar nooit op stemmen, ik vind het walgelijk wat hij zegt, en idd. hebben we niks geleerd van de tweede wereldoorlog!!!?
VVD is ook echt niet mijn partij, oke als ik bakken met geld had misschien wel, maar dat heb ik helaas niet, wat ik in de krant las wat ze willen doen, de wao-ers straffen, vond ik echt heel erg, oke veel mensen maken misbruik van de wao maar als je echt ziek bent, waar slaat het dan op om iemand te straffen, en zo zijn er wel meer dingen!!!
Oke, geen een partij ben je het honderd procent mee eens maar bij mij sluit toch echt D66 het beste aan!!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:40

ik krijg uit de test als eerste D66 en als tweede pvda, en dat was ik al van plan, goede test!!!